Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-09-21 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Det er uendelig deilig. I forrige uke var jeg 2 dager på heldagsseminar og en dag på kontoret. Denne uka startet med 2 hele dager på kurs, og jeg har fått skikkelig sosial overload. Jeg er helt utslitt i hodet!

Tenk så mye jeg har lengta etter dette, og så takler jeg det så dårlig. I går måtte jeg ta litt "alenetid" i en av pausene, for det blir rett og slett for mye.
Postet 01-09-21 kl 08:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg hadde en dag på kontoret sist uke og jeg kjente på det samme som deg Tjorven.
Rart hvordan vi tilpasser oss den nye hverdagen.
Jeg skal sende mannen avgåde på kurs frem til søndag i dag og jeg kjenner at jeg gleder meg litt.
Postet 01-09-21 kl 08:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sen start her da guttungen skal til tannlegen.
Postet 01-09-21 kl 08:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Kontorkontor her, elsker det. Bortsett fra tog-issues da. Jeg har holdt meg hjemme mens mini har testet seg ut av nærkontaktopplegg, så forter meg inn på kontoret før hun får beskjed om neste runde.
Postet 01-09-21 kl 09:14 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, kontoret her. Og plutselig ellevilt travelt med masse frister og ting som skriker etter å bli fikset.
Postet 01-09-21 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Morn! Starter dagen på hjemmekontor, skal snart videre på kontorkontor. Med kortere reisevei enn før jobber jeg med å få på plass "alltid sykle"-rutinene mine igjen som var veldig godt innarbeidet for noen år siden. Trikset er å få dem på plass før vinteren sånn at jeg orker da også. I dag (og i går) hadde vi syv grader og skikkelig øsregn, det er en grei innføring...
Postet 01-09-21 kl 09:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ny organisering på jobb og mange møter der diverse ledere vil ønske oss velkommen. Jeg sitter nå her på hjemmekontoret og hører etter med et halvt øre.
Postet 01-09-21 kl 10:09 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Litt sen ankomst på kontorkontoret. Jeg måtte begynne hjemmefra fordi jeg skulle se på et lokale. Men nå er jeg på plass og har radioen på. Kontorkollega er forkjølet og må sannsynligvis jobbe hjemmefra i dag også, så jeg benytter anledningen.

Trett og lei og gleder meg veldig til helg.
Postet 01-09-21 kl 10:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Nok en hjemmedag. Fortsatt syk, venter fortsatt på svar på test.
Men jeg skal nå bidra på noen møter, ikke så ofte barnehageansatte kan jobbe hjemmefra
Prøve å få hjernen til å fungere da.
Postet 01-09-21 kl 10:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jobb igjen etter hurlumhei på jobb i går. Håper på litt roligere vakt i dag og null personskader.
Postet 01-09-21 kl 10:47 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Dette var overraskende toner fra deg, Tjorven.

Jeg er også hjemmekontor, siden jeg er forkjølet. Babyen min er i barnehagen alene for andre gang, det var bare så vidt hun gadd å si hadet til meg. /
Postet 01-09-21 kl 10:56 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg jobber med "innsykling" mot vinteren også, Heilo, men med betydelig bedre forhold enn hos deg - 12 grader og sol. 3 av 3 dager denne uka.
Postet 01-09-21 kl 11:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare kontormuligheter her, og det er komplett kaos. Massetesting, vaksinasjon i grupper og hei hvor det går. Spe på med henvendelser fra bekymrede foreldre, så er man på minus i planlegging av den undervisningen vi egentlig skal drive med. Igjen.
Postet 01-09-21 kl 11:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I morgen flytter 2005-babyen min til Frankrike. Som et ledd i forberedelsene hadde vi tenkt å farge håret hennes i en farge som er nærmere hennes naturlige mørkeblonde farge enn det nåværende grønne og rosa håret. Vel, etter konsultasjon med damen i butikken endte vi med skikkelig knæsjrødt, siden hun ikke trodde noe annet ville bite på det grønne. So much for naturlig! (Ungen var helt fornøyd med det, altså. Vi får se hvordan det blir.)
Postet 01-09-21 kl 12:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til til Secunda. Jeg håper at hun får en strålende tid der nede.
Postet 01-09-21 kl 13:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh, lykke til i Frankrike til Toffen-barnet!! Frankofil eks-utvekslingsstudent hilser! Er et utveksling eller tar hun hele VGS der?
Postet 01-09-21 kl 13:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hele VGS!
Postet 01-09-21 kl 13:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Hele VGS i Frankrike!

Åh, det høres helt fantastisk ut (og jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg :hulke: ).
Postet 01-09-21 kl 14:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er litt sånn jeg har det også, Appelsin! /
Postet 01-09-21 kl 14:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Kjenner meg igjen Toffskij, men poden her er bare 1 time med buss unna. Lillebror på 11, går og sikler på rommet til storebror.
"Eg kan ha det i tre år og så kan han få igjen rommet når han er ferdig på skulen?"
Han innser ikke at storebror nok er ute for godt... /
Postet 01-09-21 kl 16:33 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det knallrøde håret ble riktig fint!
Postet 01-09-21 kl 21:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 01-09-21 kl 22:41 av Toffskij
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no