Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 21-02-20 kl 06:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Siste dag i min positive uke for arbeidsmiljøet, mine nærmeste kollegaer har fått følgende utfordring i dag:"Ta vare på kvarandre. Løft blikket. Sjå dei rundt deg."
Tenker dette er noe for oss alle. Ha en strålende dag folkens.
Postet 21-02-20 kl 06:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, og takk for ord for dagen, Frøy.

Her er alt som vanlig. Ordretørke i vinterferieuka, men produksjonen går som normalt. I helgen er det håndballcup for yngste, det blir moro.
Postet 21-02-20 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Dag to av vinterferien og i dag ser det ut til å bli strålende vær i bakken! Halvparten av hytta er våken, så nå må vi bare bråke litt slik at resten står opp.
Postet 21-02-20 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg flagger for den sylferske 15-åringen min i dag.
Og litt for kongen da.
Om han klarte målet sitt til i dag får vi se på litt senere. Han mente nemlig at han fra i dag skulle være høyere enn meg og det tror jeg jaggu han akkurat er.

Strålende vær ute og jeg skal ta litt tidlig helg.
Postet 21-02-20 kl 09:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med femtenåringen, Star! Håper han får en flott bursdag.

Jeg kom meg på jobb tidlig, ungene sover nok enda. Ser ut til å bli ganske ok vær.
Postet 21-02-20 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er litt starstruck over hvem som har gratulert han på FB.
Postet 21-02-20 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer så mye med 15-åringen, Star!
Fredag. Siste hele uken på denne arbeidsplassen.
I går fikk jeg bakt muffins. Piffet opp etter all verdens tips her inne, så får vi håpe at de faller i smak.
Fikk gjort ferdig karnevalkostyme til minstemann. Ryddet og så hentet feriegjesten vår. (Aka mamma)
Postet 21-02-20 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med 15-åring!

Jeg har kommet meg på jobb. Mannen fant ut at han skulle ta vinterferie i dag. Ikke mandag og tirsdag da jeg hadde fri, nei... For det hadde jeg ikke sagt (eller kanskje han ikke hadde hørt etter da jeg fortalte planene mine?).
Postet 21-02-20 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for 15-åringen!
Moren min ble så starstruck av at ordføreren gratulerte meg på bursdagen i fjor, at hun forteller det til alle. Jeg kjenner henne via jobb, så veldig stort er det nå ikke.

Jeg skal på venninnelunsj nå og på kino med ungen i kveld.
Postet 21-02-20 kl 10:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Gratulerer med 15-åringen Star! (Og litt nysgjerrig på hvem som har gratulert )

Blir godt med helg, og godt å få hjem de to 12-åringene i morgen. Blir sannsynligvis en runde med fastelavnsboller i løpet av helga. Men først komme igjennom denne forhåpentligvis rolige dagen på jobb.
Postet 21-02-20 kl 10:09 av My My er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 15-åring, Star!

Jeg skulle egentlig avspasere i dag, men så dukket det opp ting som bare måtte gjøres med en gang. Men det tar bare noen timer, så jeg sitter på hjemmekontor og avslutter arbeidsdagen tidlig.

I går var mannen og jeg på kino og så Oscar-vinneren Parasitt. Den var finurlig og underholdende, og ikke rar og alternativ slik mange prisvinnere ofte er. Jeg anbefaler alle å se den.
Postet 21-02-20 kl 10:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Star!

Her venter en liten vinterferie etter i dag. Skal ha fri mandag og tirsdag. Skal bli herlig med et par dager hjemme. Fikk studentdattera hjem på langhelg i går, ble bråbestemt onsdag kveld.
Postet 21-02-20 kl 10:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er forresten også snill kollega i dag. Bakte kake i går som jeg har tatt med. Ikke vanlig kost her på avdelingen, så alle lurte på hva i all verden som skjedde.
Postet 21-02-20 kl 10:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe i koppen, friskt vann i flasken. Jeg kom meg helskinnet på jobb.
Postet 21-02-20 kl 10:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med 15åring, Star. Min som blir 15 i sommer har for lengst passert meg, og det har han som blir 12 om et par mnd er også høyere enn meg.

Hjemme med sykt barn i dag.
Postet 21-02-20 kl 10:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 15- åring Star.( og som My nysgjerrig på hvem som har gratulert).
Vi er på hytta og det er sol og vindstille. Ski er i Oslo så da får vi finne på noe annet. Det er jo ikke vanskelig p sitte ute i sola og lese heller da. Godt med vinterferien.

Men først kaffe og fyr i peisen.
Postet 21-02-20 kl 10:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Grattis med fersk 15-åring! Jeg er superstolt av egen 15-åring (going on 16) som fikk 6 på prøvemuntlig i norsk i går.

Angående arbeidsmiljø så har vi gjennomført fredagskaffe med kaffe, sjokolade og drøs med de nærmeste kollegaene. Veldig koselig innkjøring til helg og for min del vinterferie.
Postet 21-02-20 kl 10:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min 15-åring er ikke høyere enn meg, og jeg tror ikke at hun kommer til å bli det heller. Hun har mye arvemateriale fra sin farmor som er 151 cm, så jeg er egentlig godt fornøyd med at hun har passert 160 cm. I vennegjengen kalles hun allikevel for dvergen for gutta er rundt 190 og jentene godt over 170 ... sånn med unntak av snuppa mi.

Knerten kommer til å bli familiens høyeste, men foreløpig er han en liten 12-åring som når meg til skulderen. Han er ganske barnslig også, så det er helt greit at størrelsen og atferden er sånn nogenlunde i synk.
Postet 21-02-20 kl 10:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg gjetter at den som har gratulert sønnen til Star er en hockeyspiller som jeg uansett ikke aner hvem er, men som er kjent hvis man bare har et snev av interesse for hockey.
Postet 21-02-20 kl 10:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
over Tjorvens analyse. Er nok ingen kjent person som alle vet hvem er nei.
Og det er jeg som er starstruck, om gutten selv er det vet jeg ikke.
Postet 21-02-20 kl 11:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg trur det er vår neste dronning

Eg starter f i dag! Skal til Drammen på hjelpmiddelsentralen, så dette blir ein pangstart
Postet 21-02-20 kl 11:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, star!

Bare komme gjennom denne arbeidsdagen så er det helg.
Postet 21-02-20 kl 11:23 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
My sin avatar
Min 15-åring ser ut til å ha stoppet på 173, det vil si 3 cm lavere enn meg. Alt tilsier jo at våre barn skal bli høye, med mor som er 176 og far som er 190 cm. Guttungen ligger godt an i løypa han også, selv om han ikke er høyest på trinnet. Mer interessant blir det å se hvor yngstejenta ender opp, hun har alltid vært av de minste i sitt kull, og har også hatt perioder med stagnasjon. Men det siste halve året har hun plutselig strukket seg, og vokst forbi flere i klassen, så hun har satt inn en liten innspurt nå ser det ut til. Som hos Tjorvens minstemann er det noenlunde samsvar mellom størrelse, oppførsel og egen opplevd alder, så det er så langt helt greit.
Postet 21-02-20 kl 13:35 av My My er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takker for alle gratulasjoner!

Min har stått ganske stille lenge, men har de siste ukene begynt å strekke seg igjen dog i et forsiktig tempo. Jeg har tenkt han blir høyere en mine 172. Har alltid tenkt at han kommer til å bli nærmere faren i høyde.
Postet 21-02-20 kl 13:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Min snart 15-åring vokste forbi meg i august og er strålende fornøyd med det. Dermed er jeg lavest i familien med mine 174 cm.
Postet 21-02-20 kl 13:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er bare 164 så det er ikke så rart at de har vokst fra meg, men eldstemann gikk i 8. når det skjedde, mens minstemann bare går i 6.
Postet 21-02-20 kl 15:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Min 15-åring, jente, er lenger enn meg og har vært det lenge. Jeg er rundt 166. Hun er vel 171 og har stoppet.
Postet 21-02-20 kl 16:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis med 15 åringen Star!
Postet 21-02-20 kl 17:09 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no