Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-12-21 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Pinglet ut og tok kollektivt til jobb i dag. De fleste med munnbind. Mange vgs-elever har nok medisinske grunner for å gå uten.
Postet 10-12-21 kl 07:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Disclaimer: noen har reelle grunner, men ikke alle disse gutta.
Postet 10-12-21 kl 07:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er syk og ligger hjemme på andre døgnet. Har fått i meg litt kaffe i dag, det går oppover! Jeg slipper å bli eksponert for smitte, i det minste.
Postet 10-12-21 kl 07:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mørkt ute, klar for jobb snart. Siste møte varer til 1630! Hvem i alle dager kaller inn til det på en fredag? Jaja.
Postet 10-12-21 kl 07:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag og utsikter til hjemmekontor i lang tid. Lei allerede. Oh Well. Det er bare ilandsproblemer.
Kaffe selvsagt, og oppryddet todo-liste. I tillegg har jeg skaffet meg oversikt over hvilke julegaver jeg mangler. Og jeg har konkludert med at julebudskapet gikk på en smell i år også. Håper pengene har gått med til å sikre norske arbeidsplasser i hvertfall..
Postet 10-12-21 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag!
Fredag fortjener et lite gledesutbrudd uansett om vi er langt inne i pandemien igjen.

Her er det hjemmekontor sammen med litt husarbeid i form av klesvask. Gleder meg til strikkepause i lunsjen kjenner jeg, men det er noen timer til så får kaste meg over arbeidsoppgavene heller.
Postet 10-12-21 kl 08:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Spennende tider på jobb. Grugleder meg til neste år, for jeg ser i spåkulen at den blir hektisk, og at jeg nok kommer til å lære mange nye ting.

Men i dag er det (nesten) en helt vanlig fredag. Referat fra styremøte, møte med utleier av bygget vi sitter i og oppjustering av budsjett - igjen.

I kveld blir det julefilm med eldste, og i morgen årets første pinnekjøttmiddag.
Postet 10-12-21 kl 08:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag!
Men det er skikkelig drittvær - underkjølt regn. Hater å kjøre bil på slike dager. Håper det gir seg snart.
Postet 10-12-21 kl 08:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Fredag på hjemmekontoret. Har en sensurbunke som jeg håper å komme gjennom i dag.
Postet 10-12-21 kl 08:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg klarer ikke helt å ta inn over meg de nye reglene og restriksjonene i Bergen. Har akkurat gått opp for meg at en karantene kan velte juleplaner, men julegjesten det evt. går ut over er jo verdens mest avslappede person og er sikker på at alt kommer til å ordne seg.
Postet 10-12-21 kl 08:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er vel der du er, tink..
Datter på 16 er nærkontakt med 10 dager fra onsdag. Og med mye smitte på guttene sine skoler så er jo noen veldig plutselig i en 10 dagers karantene som omfatter den turen vi planla for juledagene.
Postet 10-12-21 kl 08:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Travel fredag, sitter nå i et 2 timers møte jeg godt kunne tenkt meg å droppe, men det går ikke dessverre.

Det blir spennende før jul ja, får håpe at alle klarer å holde seg friske og utenfor karantene. Vi skal feire jul med min bror med familie (kone og 2 tenåringsdøtre) og mine foreldre. Alle er vaksinert, hun yngste har vel bare fått 1 dose, vi andre minst 2 doser.
Postet 10-12-21 kl 09:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har jobbet litt, kjørt mannen til toget, levert pakker på posten, handlet og rakk nesten tilbake igjen til morgenmøtet (på Teams) på jobben. Koselig å få småprate litt med kollegaer som sitter rundt omkring. Nå er det kanskje på tide å få seg en kopp kaffe?
Postet 10-12-21 kl 09:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret og i dag fungerer programmet som ikke ville slippe meg inn i går. Har en liten haug å fakturere.
Postet 10-12-21 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Småsyk på hjemmekontor med småsyk datter hjemme, nnnggghhnnghghnhgn. Jaja. Frisk sønn på hjemmekontor også da. La oss kalle det kvalitetstid.
Postet 10-12-21 kl 10:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
En slags kvalitetstid med kombinasjon hostende sønn og umotivert hjemmekontor her og.

Jeg starta dagen med en lengre tur med hunden, det var i grunnen en god start på dagen. Bikkja er fortsatt helt tullerusk av all snøen og har blitt enda mer barnslig enn hun pleier å være.
Postet 10-12-21 kl 10:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har en syk hjemme og en som har første dag etter sykdom. Sikkert på igjen med ny runde neste uke.
Postet 10-12-21 kl 10:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har en småsyk på vei hjem fra skolen, han fikk akutt tett nese, dotter i ørene og hodepine. Satser på at det bare er forkjølelse, men han får nå teste seg når han kommer hjem.
Postet 10-12-21 kl 10:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kontor-kontor her, vi har nyansatte og det er greit at noen er her sammen med dem. Masse parkeringsplass og rekordrask tur til jobb, så det er ikke så dumt! Slipper kanskje den sedvanlige fredagskøen også.
Postet 10-12-21 kl 10:44 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Timar, det kan jeg tenke meg Min Berner Sennen venn er helt lik. Møtte henne i går og hun hadde gått tur og var allikevel helt i hundre da jeg møtte henne
Postet 10-12-21 kl 10:57 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg avspaserer i dag. Skal straks ut dørene for litt julegavehandling, håpet er at det ikke er så mange i byen på dagtid nå.
Postet 10-12-21 kl 11:11 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Jeg skulle avspasere i dag, men så dukket det opp to møter. Bevilger meg lang lunsj og tidlig helg da, se om jeg får gjort et par ærend på tampen av dagen kanskje.
Postet 10-12-21 kl 11:48 av Dali Dali er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er forlengst ferdig med dagens undervisning, og skulle gå tidlig hjem for å vurdere tekster. Ble dessverre fanget av "skal bare"-gjøremål, så foreløpig er jeg fortsatt på jobb, og vet ikke helt når jeg kommer meg av gårde.
Postet 10-12-21 kl 12:37 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Negativ test, så da er det "bare" forkjølelse på den unge mannen.
Postet 10-12-21 kl 12:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Godt det, Frøy.

Jeg droppet møte og gikk hjem. Fått sendt et par julekort i kveld og satt på en vaskemaskin og hengt opp.
Postet 10-12-21 kl 20:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Alle kort sendt. Reklamert på et par airpods og på et par goretex sko. Håper de nye skoa holder lenger enn de forrige. Og ja, har henta kakebokser også.
Postet 10-12-21 kl 20:35 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no