Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 01-05-22 kl 07:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jeg skal visst være sjåfør i dag. Dvs guttungen skal øvelseskjøre en vei og så må jeg fanken ta meg kjøre selv tilbake.
Postet 01-05-22 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Helt kaos i leiligheten her, gulvet er revet og ingenting står på sin vante plass. Jeg blir helt sprø av det, men snekkerne kommer heldigvis i morgen.

Tips til hvordan få byggestøv av langhåret hund mottas.
Postet 01-05-22 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 01-05-22 kl 11:56 av Blondie
Gammel
007 sin avatar
Ikke helt god søvn før klokka 04.00 i natt, da fikk jeg melding om at russen var i hus hos kjæresten. Heldigvis siste av tre russebarn, jeg kjenner at nok er nok.
Men jeg er ikke helt hysterisk mor altså, jeg er såpass lite stresset at jeg tenker russen klarer seg nok greit og reiser en uke til Spania. (Og har de to eldste i backup, bare sånn i tilfelle… )
Postet 01-05-22 kl 09:31 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 01-05-22 kl 11:18 av 007
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Dag 5 med sykdom, jeg hører nada på øret, totalt tett og vondt. Tips?
Ellers: 1. mai, burde vært på torvet. Skal feire minsten senere idag.
Postet 01-05-22 kl 10:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Burde gjøre ferdig konfirmasjonsgreier til neste helg. Burde kommet meg ut på tur. Burde kjøpt blomster og plantet litt ute. Burde vasket gulv. Helgen er ikke bare burde, burde.
Postet 01-05-22 kl 11:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ikke la burdene bli byrder, Fintdethei. Alt til sin tid.
Postet 01-05-22 kl 11:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Trixie: Kanskje du trenger å få skylt øret hos lege? God bedring!

Eldste er på 1.mai frokost i sentrum og skal gå i tog. Vi andre er nettopp ferdige med frokost.
Postet 01-05-22 kl 12:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Lyppa sin avatar
Prøv med microfiberklut eller klesrulle, Blondie!
Postet 01-05-22 kl 12:15 av Lyppa Lyppa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg vurderer digitale presentasjoner i tysk. Har brukt morgenen til å rive tapet.

Skulle egentlig male taket, men da jeg gikk i kjelleren for å hente malerutstyret kom jeg på at jeg heiv brettet og rulla sist jeg malte fordi det var blitt så utrolig grisete. Kommer ikke så langt med rull og ileggsbrett uten selve verktøyet. Så da får det bli maling i morra i stedet, når jeg har fått kjøpt nytt, og tapetfjerning i dag.
Postet 01-05-22 kl 12:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Familiemedlemmer har bursdag, så det skal besøkes og spises kake.
Ellers må vi håndtere vår inhouse dramaqueen. Ball og påkledning er jammen vanskelig.
Postet 01-05-22 kl 13:35 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Slapp dag. Minstemor blei feira i går, ho var så fin og stolt i bunaden sin. Må opp til mamma og pappa for å rydde dei siste tingene og ha restemiddag. Er innmari glad for at eg har søndag (og mandag) på å hente meg inn igjen. Ein blir litt tappa av slike dagar.
Postet 01-05-22 kl 14:29 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no