Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 25-06-21 kl 07:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
God morgen!
Postet 25-06-21 kl 07:27 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen!

Kun jeg oppe her, og har ryddet i yttergangen, må vente på at kjæresten står opp, for å få bært de to søppelsekkene ned i kjelleren, så de kan sorteres senere i sommer.

I går ryddet vi ute, og jeg høytrykksspylte platten på fremsiden, og vi skal få opp partytelt og bålpanna i dag er planen.

Jeg er stressa pga hjemmebesøket på onsdag, men fordelen er at nå får jeg gjort unna masse som vi skulle gjort lenge. Kjæresten er litt oppgitt tror jeg, men han gjør som han får beskjed om, haha.

Storebror er på avlastning, og han drar egentlig direkte til mormor etterpå. Lillesøster har sandvolleyballskole lørdag-tirsdag, og jeg regner med at jeg må være der sammen med henne, så da er det greit at Storebror slipper å være med.

Også er jeg litt oppgitt over HeltHjem. Det ble sendt en pakke som ble hentet hos avstender den 18 juni, så skjedde ingenting før den 21 juni, når de påsto den ble hentet hos avsender igjen. I går kom den endelig til Trondheim, så jeg tenkte at i morges ville den være her, men neida, de påstår at de ikke kunne levere pakken i natt. Men postkassa er tom, og trappa er tom, så jeg ser liksom ikke helt problemet.
Postet 25-06-21 kl 07:36 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

I dag er virkelig tankene og arbeidslysten ikke tilstede, en i vennegjengen til guttungen var i en drukningsulykke i går, så vi går alle litt på nåler og venter på oppdateringer.
Postet 25-06-21 kl 07:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Uff, så grusomt, Frøy! Oppdater gjerne.

Jeg fikk dose to av Pfizer i går og våkna halv tre, og nå har jeg sittet under to tjukke Rørospledd og hutra, selv etter en kokvarm dusj. Håper dette går over snart.
Postet 25-06-21 kl 07:49 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy.

Jeg er på kontorkontor. Siste arbeidsdag før en uke med ferie. Så har jeg en uke tilbake igjen og den tror jeg stort sett blir på kontoret. Det er så få her uansett nå. Min gang ser ut til å være helt tom ennå. Men det er jo tidlig, så det kan være at det kommer noen.
Postet 25-06-21 kl 07:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det gikk over etter ca et halvt døgn for meg, Albertine, og ble til å leve med etter et par Paracet.
Postet 25-06-21 kl 07:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Stompa, det gir meg litt håp. Egentlig er jeg glad for at kroppen responderer, håper det betyr at det dannes antistoffer.
Postet 25-06-21 kl 07:59 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i gang på hjemmekontoret, og i dag må jeg lære meg noe helt nytt. Alle sier at det er enkelt, så da stoler jeg på det.

Det er veldig rart å være hjemme alene. Det er helt stille i huset. Mannen min liker å ha på minst en lydkilde, så hos oss står tven nesten alltid på. Men den var av i hele går. Vidunderlig!
Postet 25-06-21 kl 08:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag! Skal på show med Sigrid Bonde Tusvik i kveld, spise først, sammen med mellomste, blir stas! Men først en uendelig møterekke, går helt over styr denne kalenderen.
Postet 25-06-21 kl 08:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God fredag!

Mannen og jeg skal til småbruket og leke bønder i helgen. På plakaten står stolpesetting til beitekyr, og slått. Hvem trenger vel treningssenter?

Yngste skal til sin mor, og eldste skal være alene hjemme.

Men først skal jeg sende ut nok et prisvarsel til våre kunder. Herregud, for en prisgalopp det er på råvarefronten for tiden!
Postet 25-06-21 kl 08:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gjemmekontor her i dag.
Vasker litt klær og pakker til Loentur litt senere i dag. Hadde nok ikke gjort så mye mer fornuftig på jobben i dag da flere systemer er nede pga oppdateringer.

Høres utrolig kjekt ut med show i dag, Addison!!
Postet 25-06-21 kl 08:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia: Ja, høye råvarepriser, så vi har økt våre priser mye.

Må snart gå på jobb. Lat morgen i dag.
Postet 25-06-21 kl 08:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ja, det er galskap, Eia.

Frøy

Da var det jaggu fredag igjen. Må ta en liten ryddesjau i ettermiddag.
Postet 25-06-21 kl 08:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Måsungene har flyttet seg til den andre sida av huset. Det betyr at inngangspartiet, parkeringa og søppelboksene er trygge enn så lenge – men det kan bli skummelt å slå plena i dag ...
Postet 25-06-21 kl 09:17 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Skal straks ha teamsmøte, kanskje. Vedkommende møtte ikke fysisk i går. Har lite tro på at det blir møte i dag…

Ellers er jeg fortsatt litt satt ut etter gårsdagens familiefeide i nabohuset. At sønnen i huset er ustabil er vel en underdrivelse og mor tror jeg er innlagt på psyk. To av barna har flyttet hjemmefra og det virker som de aldri er hjemme på besøk. Trist.
Postet 25-06-21 kl 09:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, her er det meg og sensurbunken igjen. Håhåjaja.
Postet 25-06-21 kl 09:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg vasker hus og stresser litt. Frøkna er på road trip med tre venninner. De skulle komme hit i morgen, bo her til mandag, og reise videre. Nå kommer de plutselig i ettermiddag. Da jeg og Herremannen har planer ...
Postet 25-06-21 kl 11:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er jo typisk, Stompa! Mine voksne barn blir helt himmelfalne hvis jeg sier jeg har planer når de vil hoppe innom, for eksempel for en middag. Hø? Har hun et liv, liksom?

Jeg hjelper ungen med å pakke, hun skal på speidertur. En helg som erstatter en ukes leir, det er ikke noe særlig. Veldig fint at det lar seg ordne med litt tur, da. Lenge siden sist.
Postet 25-06-21 kl 11:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har operert ut en tann på morgenkvisten og fått bunkevis av info om implantat. Time til implantering har jeg også fått, det blir i november, så det er god tid til at alt får grodd pent flr den tid.

Jeg har liten tro på effektiv jobbing i dag, så jeg sa fra til sjefen min at jeg ikke orker. Bedøvelsen er ikke vekk, men svakere, så det er tid for smertestillende tror jeg.
Postet 25-06-21 kl 11:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
TGIF!
Vaksine!
Fått unna stor oppgave på jobb!
Postet 25-06-21 kl 12:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har også fått unna noe jeg trodde var en større oppgave enn det var, deilig! Og seine skal jeg ut i verden og spise og drikke vin med folk jeg ikke bor med! (ikke at jeg ikke liker de jeg bor med, altså )
Postet 25-06-21 kl 13:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Er det bare jeg som lurer på hvem som er mor til Eia sin yngste?
Postet 25-06-21 kl 13:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg får snart hjem en sønn som har mistet en kompis. Det er så urettfeigt.
Postet 25-06-21 kl 13:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Timar: vi er fosterhjem for yngste. Han er hos sin biologiske mor i helgen.
Postet 25-06-21 kl 13:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Å nei, Frøy. Så ufattelig tragisk!
Postet 25-06-21 kl 14:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Så leit, Frøy.
Postet 25-06-21 kl 14:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Har første ordentlige feriedag i dag etter å ha flyttet pappa på aldershjem hele uka. Ubegripelig godt med fri!
Postet 25-06-21 kl 15:14 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Veldig klar for helg! Og så syns jeg dere leverandører bare kan slutte å sende ut prisvarsler og skylde på råvarene, hva med oss stakkars kunder?!
Postet 25-06-21 kl 15:34 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Oi, Frøy, så tragisk!
Postet 25-06-21 kl 15:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Å nei, Frøy! Urettfeigt, ja!
Postet 25-06-21 kl 15:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tragisk, Frøy!
Postet 25-06-21 kl 16:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så tragisk, Frøy!
Postet 25-06-21 kl 16:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Huff, så trist.
Postet 25-06-21 kl 16:44 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Frøy, så vondt.
Postet 25-06-21 kl 17:39 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Så vondt, Frøy.
Postet 25-06-21 kl 20:57 av Kaija Kaija er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no