Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-07-21 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på plass på hjemmekontoret. Kanskje blir dette siste arbeidsdag før ferien. Eller så må jeg kanskje jobbe litt i morgen også. Jeg ble i hvert fall ferdig med et par større ting i går, så nå er det bare en liten sluttspurt.

Finnes det retningslinjer for når man går i begravelse eller ikke? En kollega av meg døde i forrige uke. Ikke på min seksjon, men en jeg pratet mye med på jobb når vi fikk være der (og han er av de som har vært mye på kontoret også under korona så alle gangene jeg har fått være innom, så har han vært der og vi har spist lunsj sammen). Det er plassbegrensninger i begravelsen, men det er lov til å være ganske mange i kirken. Burde man gå da?
Postet 07-07-21 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Halvveis i uka. Kort dag for skal til fysio.
Postet 07-07-21 kl 09:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På kontorkontor. Litt sen i dag fordi jeg lå litt ekstra lenge. Det må være lov om sommeren.

Tjorven: jeg tenker at det er en situasjon der du går dersom du selv føler at det er riktig.
Postet 07-07-21 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! 3 dager med siste innspurt før F. Det blir fotturer og fjelliv i ulike deler av Sør-Norge. Gleder meg!
Postet 07-07-21 kl 09:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Jeg synes godt du kan gå i begravelsen.
Postet 07-07-21 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg tenker at om du føler at det er riktig så går du ja, Tjorven.

Jeg har vært forlovet med elskeren (ja for selv om vi forlovet oss så har vi aldri blitt gifte så da får han leve med å være elskeren min) i 18år i dag og vi har i disse dager vært i lag i 20år, det er helt sykt å tenke på. Jeg er jo ikke SÅ gammel.
Postet 07-07-21 kl 09:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært kjæreste med mannen min i over 18 år nå. Det er litt rart å tenke på, men ettersom vi har en 16-åring sammen så er det jo ganske logisk.

Vi har 15-års bryllupsdag til høsten. Å gifte oss er noe av det aller koseligste vi har gjort. Vi reiste bort og giftet oss i sjømannskirken i New York, bare oss to og forloverne. Jeg er en sånn som stresser og styrer fælt og jeg er ikke sikker på om et stort bryllup hadde vært noe stas for min del. Så jeg var veldig fornøyd med det vi valgte.
Postet 07-07-21 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pingler, jeg har vært sammen med mannen min i 28 år!
Postet 07-07-21 kl 10:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toffen: Jeg traff ham jo ikke tidligere.
Postet 07-07-21 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Om to måneder har vi vært sammen i 31 år. Det rareste er at vår eldste datter er to år eldre enn vi var da vi ble sammen og bare ett år yngre enn da vi flyttet sammen.

Det får meg til å føle meg ganske gammel.
Postet 07-07-21 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Toffen: Det hadde vært litt rart å blitt sammen med han når jeg var 9 år og han da var 17 år.
Postet 07-07-21 kl 10:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi ville ha vært sammen i 21, men det knela jo halvveis.
Postet 07-07-21 kl 10:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, det knirker ganske kraftig her også, Blå! Prima er bare noen få måneder yngre enn jeg var da mannen og jeg ble sammen.
Postet 07-07-21 kl 10:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det bursdag i dag for Storesøster. Hun hadde håpet å feire 22-årsdag med å ta vaksine, men fikk ikke time før i morgen. Det får være greit. Jeg er faktisk blitt litt god på spå da, for jeg forutså i starten av uke 25 at hun ville få vaksine i slutten av denne uka her.

Utagerende bursdagsfeiring blir det ikke noe av i dag i hvert fall, men gaver har hun fått. Hun er på jobb på hjemmekontor, men skal få fin lunsj og jordbær seinere i dag som hun ba om. Så får feiring med venninner komme til helgen.

Jeg er på hjemmekontor i dag for å sikre at hun tas godt vare på. I morgen og fredag blir det kontor-kontor og så er det F.
Postet 07-07-21 kl 10:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har vært sammen i 4,5 uke!
Postet 07-07-21 kl 10:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for storesøster, Nenne!

Vi er hjemme igjen fra Ryfylke. Gikk fint å være på farens sted; det virket som de koste seg. Rart å se andre biler og folk i hans hus, men sånn er det nå frem til barna er voksne og kan bestemme hva de skal gjøre med stedet. Vi kom hjem i går, ganske deilig det og.
Postet 07-07-21 kl 10:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Vi har vært sammen i 4,5 uke!
Det er mye koseligere enn mine 18,5 år.
Postet 07-07-21 kl 10:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi har, som Blå, vært kjærester i 31 år. Neste år har vi begge 50-års dager og kan feire 30-års bryllupsdag.
Jeg sov til ni i dag, det er lenge siden sist. Alderen har tatt meg, B-mennesket har begynt å våkne tidlig.
Postet 07-07-21 kl 11:14 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Unnskyld meg, Tjorven, men den turen deres der dere giftet dere husker jeg, og det var jo nettopp! 15 år?!?!?!
Postet 07-07-21 kl 11:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Stompa: I know! Det er helt vanvittig. Jeg husker det også som om det akkurat skjedde.

Det var det første bryllupet på FP. Som betyr at vi har hengt på FP i 15 år også.
Postet 07-07-21 kl 11:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hæ?! Har vi hengt på FP i 15 år?! Jammen?! VI har vært sammen i 23 år. Det baller på seg, altså. I august har vi 19 års bryllupsdag, som egentlig er ganske rart siden jeg fortsatt er 34 eller 35 år. Merkelige greier.
Postet 07-07-21 kl 12:19 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg hadde 20 års bryllupsdag her om dagen. Heldigvis er jeg singel nå.

Min eldste sønn er nå like gammel som jeg var da jeg giftet meg og jeg fikk hjertet i halsen da jeg så han hadde en ny ring her om dagen. (Det var ikke en forpliktende ring. Takk og lov.)
Postet 07-07-21 kl 12:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mave.
Har savnet deg!
Postet 07-07-21 kl 12:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vi har vært sammen i 23 år i disse dager. Sykt lenge, synes jeg. Til høsten har vi vært gift i 17.
Postet 07-07-21 kl 13:24 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Frøy!
Postet 07-07-21 kl 14:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no