Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 28-08-19 kl 08:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen

Straks jobb, folkemøte i kveld, så dagen går.
Postet 28-08-19 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Jeg holder på å drikke kaffe. Det trengs.
Postet 28-08-19 kl 09:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe i sofan foreløpig, blir litt jobbing og deretter tur ut. Men først kaffe!
Postet 28-08-19 kl 09:28 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har hatt en riktig så harmonisk tidligmorgen hjemme, og nå er jeg på jobb og må bare prokrastinere litt før jeg kan rulle i gang igjen.
Postet 28-08-19 kl 09:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg var dum nok til å lese epost da jeg våknet kl. 5 i dag morges og få melding om noe jeg hadde glemt å gjøre. Men, men. Jeg er på jobb og alt er ordnet. Det er godt med noen som gir beskjed når ting mangler.

Nok å gjøre, men siden et møte nettopp ble avlyst så skal jeg nok klare å komme meg gjennom. Egentlig gleder jeg meg mest til helg.
Postet 28-08-19 kl 09:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på jobb og trenger kaffe.
Veldig klar for helg denne uka.
Postet 28-08-19 kl 09:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Egentlig en fin-fin morgen.
Men jeg får stadige telefoner fra telefonsvindel. Ikke får jeg blokkert dem heller, for de ringer fra forskjellig telefonnummer hver gang.
Postet 28-08-19 kl 09:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Jeg dro litt sent på jobb i dag for å få yngste av gårde på skolen. Han har vært syk i to dager pga. feber og halsvondt, men i dag var han feberfri, bare litt småpjusk.

I kveld er det øving med kjellerbandet, det blir stas.
Postet 28-08-19 kl 09:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vekkerklokke 0430 for å kjøre mannen til flyplassen og på plass på jobb 0620 er ikke til å anbefale.
Jeg tviler på at jeg blir her full dag i dag gitt, nå som jeg har bil kan jeg gå når jeg vil heldigvis. :trøtt:
Postet 28-08-19 kl 09:56 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Vi har overnattet hos foreldrene mine i to netter, og servicen på morgenen kan jeg virkelig bli vant til. I dag hadde mamma laget nistepakke med omelett og grønnsaker klar til meg.
Postet 28-08-19 kl 10:10 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Gårsdagen ble kort, minstebarnet ringte og hadde blitt påkjørt av mann med rullestol-scooter, hun var på sykkel, han kjørte inn i en større gjeng syklister på fortau åpenbart med vilje. Han hadde fremstått helt merkelig, sannsynligvis dement, kjørte bare rett fram og stoppet ikke engang da min datters ben ble hektet mellom hjul/hjulbue. Takk og lov at det var to lærere der som fikk fysisk holdt i mot så hun kom løs. Det gikk heldigvis ganske bra, hun hadde heftige skrubbsår og hoven ankel, men ikke brudd. I dag var hun klar på at hun kunne gå til skolen (1 km). Men noe av et sjokk!
Postet 28-08-19 kl 10:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Addison, følger skolen opp dette mot andre instanser?
Postet 28-08-19 kl 10:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Addison: Den mannen trenger jo åpenbart hjelp. Han mente sikkert at syklene ikke hadde noe på fortauet å gjøre (en del eldre er veldig steile på dette har jeg erfart), men det er ikke måten å reagere på!

Jeg sitter på gjemmekontor og venter på en befaring av støy i nabolaget. Det blir spennende å se om det blir noe støy å måle, for akkurat nå er det HELT stille.
Postet 28-08-19 kl 10:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vi leverte anmeldelse til politiet, lærerne skulle også ringe dit. De fikk ikke navnet til mannen, han var "ikke tilsnakkende". Han burde nok ha hjelp ja. Kunne jo fort gått verre dette.
Postet 28-08-19 kl 10:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Addison: Kjære vene. Godt det ikke gikk verre. Høres ut som en skikkelig ubehagelig situasjon. Ikke minst skadeomfanget kunne vært enormt mye verre.
Postet 28-08-19 kl 10:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Himmel, Addison, for en ekkel opplevelse.
Postet 28-08-19 kl 10:58 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Bra at det ble tatt videre, og god bedring til jenta di.
Postet 28-08-19 kl 11:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjøre inn i en gjeng syklister med vilje? Skjønner godt at dere er sjokkert.
Postet 28-08-19 kl 11:13 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Fy søren, Addison!

Jeg har startet dagen med samling om gjennomføring og oppfølging av nasjonale prøver og lærte noe nytt. Så da blir det litt mer papirmølle.
Postet 28-08-19 kl 12:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøver å samle tråder, men jaggu ikke enkelt.
Rolig ettermiddag da. Ingen som skal noe.
Postet 28-08-19 kl 12:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg vil ha jobb!
Postet 28-08-19 kl 16:01 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah! Jeg begikk generaltabben og la meg ned på sofaen litt etter jobb. Nå fremstår det nærmest umulig å komme ut av vannrett stilling. :sigh:
Postet 28-08-19 kl 19:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg sitter og tvinger meg til å sitte, ikke ligge, før jeg skal på øving klokka åtte.
Postet 28-08-19 kl 19:57 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no