Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 18-07-16 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er klare for det besøket i ferien hvor det er gjort DESIDERT mest research - Europapark. Vi spøker med knerten om at vi ikke faktisk trenger å besøke parken for han har kjørt samtlige berg- og dalbaner på YouTube så mange ganger allerede. Han er ikke helt enig.
Postet 18-07-16 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Siste tre arbeidsdager før F påbegynt. Motivasjon = null. Søvn i natt = altfor lite, etter to lange netter i helgen. Humør = under null. Mann begynt ferie = 1. To-doliste = uendelig. Blæh!
Postet 18-07-16 kl 10:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Driver og pakker oss ut av hotellet på Naxos og skal videre til Koufonisi om en drøy time. Det gleder vi oss til! To dager på Naxos er jo ganske lite, men en smakebit er jo også greit, og vi fikk sett litt forskjellig. Nå er det bare solkremsmøring som gjenstår før vi skal ut i de evindelige 26 varmegradene.
Postet 18-07-16 kl 10:08 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skal bare pakke inn i bilen, så er tid for sommerens eventur langs E39.
Postet 18-07-16 kl 10:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg synest ikkje synd på deg, skilpadda. Akseliane, derimot, har all min sympati. Her fortsett ferien med ein ordentlig lat dag etter sommerens leiropplevelse. Hurra!
Postet 18-07-16 kl 10:50 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi sløver på det koselige gjestehuset vi bor på i natt. Vi var på kveldshvalsafari i går og var ikke i send før 23.30ish så gutta sover fortsatt. Dagens turmål er Dettifoss og omeng, men først bading og bakerifrokost! Ikke 26 grader her, men endelig sol og 15 grader.
Postet 18-07-16 kl 11:06 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg har jogget og brettet brød før jobb i dag, og føler meg supersprek. 5 dager igjen til jeg inntar den hellige tilstand av ferie. Lista minker, men det er selvsagt nok å gjøre.
Postet 18-07-16 kl 11:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi ranglet ute på byen til midnatt i går med min danske kusine og hennes familie. Virgin mojitos falt i smak hos 14-åringen og han fikk flere stykker. Jeg greide meg med kun en Margarita som var så sterk at jeg fikk tårer i øynene.

The Strip er grei å ha sett, men er definitivt ikke grunnen til at vi kom hit.
Postet 18-07-16 kl 13:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Vi er på etappe 2 mot Sabeltann. Hatt vår første natt i telt, og det gikk kjempefint. Så nå satser vi på en teltnatt til før vi inntar dyreparken. Merkes at barna er større.
Postet 18-07-16 kl 13:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Vi legger flis i kjelleren.

:eyes on the prize:
Postet 18-07-16 kl 13:03 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvor er dere, Nenne?

Halsbetennelsen begynner sakte å slippe taket, mon tro om antibitotikaen har begynt å virke. :krysse fingre:
Postet 18-07-16 kl 13:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Håper du er bra snart, Palmen!

Jeg har vært ute noen ærender, nå skal jeg og mannen snart dra avgårde for et lite døgn på spahotell. Blir ikke feil!
Postet 18-07-16 kl 13:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Prøver å komme igjen med dagen. Var veldig trøtt i går så jeg hadde ikke på vekkerklokka - og sov til 11! Utrolig lenge siden sist.

Dagens planer er å hente takkekortene etter ungene sin konfirmasjon på posten og å kjøpe en god penn så ungene kan skrive "Hilsen X/Y" på dem. Må vel finne på noe til middag også. That's it.
Postet 18-07-16 kl 13:47 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Jobb etter en uke F. Ting tar tid her.
Postet 18-07-16 kl 14:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
God bedring, Palmen, halsbetennelse er djevelens verk.

Late dager i Bulgaria, ferie med svigers og svogers går greit i en uke. Mer ferie fra torsdag, da er det bare med finefamilien!
Postet 18-07-16 kl 15:05 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Oppdatert 18-07-16 kl 16:33 av Pamina
Gammel
Nenne sin avatar
Vi er i nærheten av Albufeira på Algarvekysten, Palmen. Det er deilig her! Fine temperaturer, 26-32 grader, men en del vind, så det er ikke for varmt.
Postet 18-07-16 kl 16:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tror vi har vært ca. samme sted Nenne, nydelig område! Det er lenge siden da, vi var der da mellomste var baby. Men husker godt The Strip. Sånne finnes kanskje flere steder da.
Postet 18-07-16 kl 16:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi er hjemme fra ferie.
Postet 18-07-16 kl 19:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Men da skjønner jeg hva slags "strip" du mener, Nenne! Vi var der for noen år siden. Veldig fin ferie. (Men en tur til Stripa var nok )
Postet 18-07-16 kl 19:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Stakkars Toffskij!
Postet 18-07-16 kl 20:42 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ja, én tur var definitivt nok! Vi har leid et deilig hus da og her fikses alt bare vi knipser med fingrene. Det er SÅ mye bedre å leie noe og stelle for seg selv enn å bo på hotell! I hvert fall når en lokal representant for eierne er samvittighetsfull, blid og flink. Det kan til og med hende (krøss i taket) at vi vurderer å komme tilbake her.
Postet 18-07-16 kl 21:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no