Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 25-02-19 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

En uke til vinterferie, overlever vel det.
Postet 25-02-19 kl 07:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Her er vinterferien ferdig med et brak, nå er det bare å virke igjen. Gameface on! Jeg liker egentlig best hverdager, må minne meg selv på det.
Postet 25-02-19 kl 08:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fin kortversjon av vinterferie er over, og det er visst vinteren også. Ja, ja.

Hverdag, ja. Mer kaffe, altså.
Postet 25-02-19 kl 08:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vinterferien er over, men jeg har en datter som hoster så det rister i hele leiligheten. Hun påstår at hun er frisk nok til å gå på skolen, men jeg har gitt henne beskjed om å gå på apoteket i storefri og kjøpe zyx. Er 14-åringer gamle nok til å kjøpe det på egenhånd?
Postet 25-02-19 kl 08:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hardt å dra på jobb når resten av huset har ferie og kan ligge og dra seg til langt på dag.
Barnevakten kom fra vestlandet i går, så nå er det bare for oss som ikke har ferie å tenke på oss selv på morgenkvisten.
Postet 25-02-19 kl 08:45 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Ungene har fri, jeg har influensa og mannen er borte på jobb. Tipp topp kombinasjon.
Postet 25-02-19 kl 08:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ungene har fri, men er på hytta med besteforeldre, så da benytter jeg sjansen til å legge inn noen ekstra timer på jobb. Nesten ferie det også.
Postet 25-02-19 kl 09:00 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ungene har vinterferie, de og mannen skal legge gulv i gangen i dag. Jeg sitter på jobb og skriver lister.
Postet 25-02-19 kl 09:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det tok tid å komme ut av senga i dag ja, for ungas del altså.
Postet 25-02-19 kl 09:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
8-åringen og mannen var veldig zombie-liknende når de sto opp i morges, mens for meg gikk det greiere. Jeg våknet av fuglesang, og da blir alt hundre hakk bedre. Det er også påfallende hvor mye lettere livet blir når man kan gå til jobb i dagslys!

God bedring til alle som er syke!
Postet 25-02-19 kl 09:27 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har F. En hel uke. Det er rett og slett helt nødvendig etter det tempoet som har vært etter jul, og det samme tempoet fortsetter utover våren. Stuen ser ut som et rakettnedslag, etter at jeg plutselig bestemte meg for at nå skal det males. Og da ble det også bestem at gulvet skal skiftes. Jadaneida. Kaffe it is.
Postet 25-02-19 kl 10:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tøff morgen. Tøft møte senere i dag. Krones med den fantastiske muligheten til å kjøre sur 15-åring tur-retur Oslo-Rolvsøyhallen i rushtiden. Mannen kunne aller nådigst kjøre minstemann på trening før han skal kose seg med venner som alltid på mandager. Skulle gjerne byttet...
Postet 25-02-19 kl 10:54 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Det er så MANDAG at det er helt krise. Trøtt, forkjøla, motivasjonsmangel. Jeg vil bare hjem og sove.

Men jeg har kaffe. Mengder av kaffe.
Postet 25-02-19 kl 11:02 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vinterferie!
Drømmen om nedoverski i sol er byttet ut med et realistisk høljeregn og is/slush/vann, så nå blir det heller shopping og kafé. Jeg har på meg ull og skisokker da, den skal jeg ha.
Postet 25-02-19 kl 11:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har fulgt datter til lege, men nå er det ingen bønn, rettebunken må ekspederes.
Postet 25-02-19 kl 11:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Forrige fredag syntes jeg det var helt krise at det var to uker igjen til vinterferien, mens andre akkurat var i ferd med å starte på den. Nå som det bare er 4,5 jobbdager igjen, og de som hadde ferie i uke 8 er ferdige med den, er jeg bare glad til. Deilig å ha noe å se fram til.
Postet 25-02-19 kl 12:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
7 lange uker til påskeferien... Men siden jeg har VG3 i år, så betyr det egentlig at alt nytt som skal læres må klemmes inn i den perioden, etter påske må vi repetere og avvikle eksamener. Egentlig trenger jeg et par uker til. Jaja, jeg har rodd i land en slags periodeplan. Ordner seg. Kommer nok til å trenge den påskeferien når den kommer!
Postet 25-02-19 kl 12:53 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Mandag, så absolutt.
Veldig travel uke men jeg ser et lys i tunellen i helga.
Men først, mange arbeidstimer.
Postet 25-02-19 kl 12:53 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mandag, litt skyet, men vår og varmt.
Postet 25-02-19 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar

London, baby!

Jeg har visst det en stund og er helt . Jeg gleder meg noe helt hinsides.
Postet 25-02-19 kl 13:03 av Ru Ru er ikke aktiv
Oppdatert 25-02-19 kl 13:12 av Ru
Gammel
Pamina sin avatar
Så gøy, Ru - på Southbank centre har jeg og sunget konsert, kjenner litt på "knirk" når jeg tenker på hvor lenge det er siden.

Det har blitt så fint i området der.
Postet 25-02-19 kl 13:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Pamina: Så gøy! Ryktene sier at det er crap akustikk ...
Postet 25-02-19 kl 13:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Så gøy, Ru! Kanskje jeg må komme og høre på!
Postet 25-02-19 kl 13:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det synes jeg du skal, Toffskij!
Det var en fantastisk bra forestilling i Edinburgh, og denne gangen har vi bedre tid til å øve (de skiftet halvparten av solistene fra Festspillene i Bergen til Edinburgh) i tillegg til tryggheten i at vi har gjort den før. Orkesteret spilte helt fantastisk. (Såpass at de av oss som tross alt hadde hørt det noen ganger faktisk fikk litt gåsehud.)

(Jeg er inne i en ambivalent periode der jeg misliker alt makkverket jeg må lære som jeg aldri har hørt før. Akkurat nå har jeg et tungt og slitent forhold til Stravinskijs fordømrade salmesymfoni. )
Postet 25-02-19 kl 14:25 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Tøff morgen. Tøft møte senere i dag. Krones med den fantastiske muligheten til å kjøre sur 15-åring tur-retur Oslo-Rolvsøyhallen i rushtiden. Mannen kunne aller nådigst kjøre minstemann på trening før han skal kose seg med venner som alltid på mandager. Skulle gjerne byttet...
Gadd de å vinne kampen? Neida...
Postet 25-02-19 kl 21:27 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Det er mye betong og nok ikke den beste akustikken, men noe må de ha gjort for å forbedre den. Ser Purcell-hallen ble gjenåpnet etter tre års ombygging i 2018, der de har utbedret akustikken.
Postet 25-02-19 kl 21:36 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no