Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 05-12-23 kl 05:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor for å spare kneet for mye gåing, som det jo alltid blir på jobben.

Vi har fått mus på loftet. Vi fant ut av det i natt da den ringte på døra! Den må ha rotet med ledningen til dørklokka, for det ringte og ringte. Klokka halv seks i dag morges var alle fire våkne her! Vi måtte ta ut batteriene, for sånn kan vi jo ikke ha det. Når får vi håpe musefella smeller snart der oppe.
Postet 05-12-23 kl 09:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.
Her laver det ned med snø. Vi har god brøyteberedskap, men det er jo begrensa hvor fort de kan få det unna. Vi har utkjørsel mot en større vei, så der var det heftig brøytekant nå, og den private brøyteren vår hadde ikke vært innom enda. Vi har gigantisk parkeringsplass, så jeg valgte å gå til jobb i stedet for å bruke tid på å få ut bilen.
Postet 05-12-23 kl 09:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal skysse guttungen til toget og hente en TGTG pose på vei tilbake. Kamp i kveld.
Postet 05-12-23 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Ny kald morgen. Ute på joggetur 06.30 - klarte å holde varmen bortsett fra i fingrene...

Hadde egentlig tenkt meg på kontoret, men siden det er b2b møter fra 08.30-17.00 droppet jeg det og gikk for hjemmekontor. Altså godt igang med møter.

Ellers er planen Pilates og litt shopping i ettermiddag.
Postet 05-12-23 kl 10:09 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag! På kontoret i dag, og som løve70 sier, det er kaldt her. Kaldt på kontoret også, så jeg sitter med ullteppe over beina.
Postet 05-12-23 kl 10:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kaldt her også ja. Sitter og varmer meg etter turen ut.
Nå skal jeg spise frokost.
Postet 05-12-23 kl 10:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en blytung dag på jobb og gjemmer meg litt på kopirommet for å kunne puste litt fritt. Blir nok bedre i morgen.
Postet 05-12-23 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
TGTG? - ikke en eufemisme for dobbel gin tonic? Høres interessant ut.

Har hatt vegg-til-vegg-møter og er frustrert over et vedlegg som ble avglemt i søknad som ble sendt i går. Pyttsann, det ligger mer sjokolade på et hemmelig sted i bokhylla.
Postet 05-12-23 kl 15:08 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Too Good To Go, regner jeg med, tink. https://www.toogoodtogo.com/no/user.

Her er det travelt, men god stemning, på jobb. Og på fredag har jeg fri for en liten langhelg med mannen, det blir hyggelig.
Postet 05-12-23 kl 15:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Riktig , Skilpadde.
Kommer ikke til å redde den noen flere ganger. Ikke noe feil, men ikke meg.
Postet 05-12-23 kl 16:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi har brukt TTTG mye i høst; veldig fornøyd.

Nå baker vi kakemenn. Signert hundrevis av julekort på jobb i dag, så julestemning har jeg.
Postet 05-12-23 kl 19:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi er som regel fornøyd de gangene vi kjøper. Prøvde meg på frokost på et hotell og bare halvparten "traff", men det går jo på mine preferanser. Det var jo ikke vondt.
Postet 05-12-23 kl 19:58 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no