Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-12-23 kl 05:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Puslespill og julemusikk her. Jobbing snart.

I går var jeg på julekonsert med Hekla Stålstrenga og Halvdan Sivertsen. Det var helt FANTASTISK; kunne godt vart dobbelt så lenge.

Av alle ting begynte jeg å gråte av ei Vidar Sandbeck-vise de spilte på tull (Heksedans). Har aldri hørt sangen før, men det gikk opp for meg at det er melodien pappa alltid plystra på når vi kjørte bil da jeg var lita. Det ble plutselig veldig virkelig at det blir jul uten han i år ...
Postet 10-12-23 kl 08:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stompa . Første jul uten pappa her også i år, gruer meg ikke, men det blir veldig vemodig. Selv om han takket for seg i januar, så tenker jeg mye på ham hver dag.

Jeg skal til byen med noen venninner i ettermiddag, det blir veldig koselig selv om jeg hadde trengt en helt rolig søndag uten noen planer.

Og siden jeg ikke kom meg ut av huset i går så har jeg nå fått på meg turklær, og skal lufte legemet før dusj og bytur.

Julegaver får bli en annen dag. God søndag godtfolk!
Postet 10-12-23 kl 09:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God klem til deg, Stompa.

Her er det konsertdag, med tidlig oppmøte, men først blir det rundstykkebaking. Grove i dag.
Postet 10-12-23 kl 10:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa

I dag tror jeg det blir baking av serinakaker.
Postet 10-12-23 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stompa.

Her er hele familien samlet, dvs vi mangler bare en. Blir bare kos før vi kjører hjem.
Postet 10-12-23 kl 10:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag kommer alle ungene mine for pepperkakebaking! Med voksne barn byr ikke slike anledninger seg så ofte, så jeg nyter mens jeg kan.
Postet 10-12-23 kl 10:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Stompa, veldig gjenkjennelig. Jeg har ikke klart å høre Julekveldsvisa uten å gråte siden pappa døde for ni år siden.

Rolig søndag her, sårt tiltrengt etter hektisk uke og før ny hektisk uke. Mange gøye ting som skjer, men de krever jommen krefter likevel. Heldigvis trenger jeg neppe forlate huset, i hvert fall.
Postet 10-12-23 kl 11:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg har fått vasket et bad og ser Oslo Fagottkor på tv! Neste år vil jeg se de live.
Postet 10-12-23 kl 12:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Og DER! fekk eg opp dei siste sju pakkene i ungane sin kalender.

Mann og barn er framleis i Trondheim. Dei kjem heim i kveld, så eg tenkjer lage rundstykker og sørge for ein god kveldsmat når dei kjem.
Postet 10-12-23 kl 13:16 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no