Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-12-23 kl 05:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
scilla sin avatar
Det er 11 dager til sola snur - god mandag
Postet 11-12-23 kl 06:38 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dårlig med søvn i natt. Hadde planer om trening, men er kvalm og "uttafor".
Postet 11-12-23 kl 07:38 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
I dag var det fristende å bli hjemme, men det ble kontoret likevel. Og det er sikkert lurt i dag, med god kaffe og trivelige kolleger.
Postet 11-12-23 kl 08:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er veldig klar for vintersolverv snart!

I dag har jeg gyn time. Urk. Må få tatt celleprøve og sendt inn.
Postet 11-12-23 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skal straks starte dagen hos legen, og så skal eg til eine behandlaren min i byen seinare. I mellomtida der må eg huke ein ansatt på polet for å få hjelp til å ta ut vinar til ein tre-retters.
Postet 11-12-23 kl 09:36 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
På vei til min tante som blir 90. Bor i nabobyen. Tror veiene er greie.
Postet 11-12-23 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Ny, travel uke. Håper det snart roer seg ned - er såå klar for juleferie.
Postet 11-12-23 kl 10:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på kontoret med nysebetennelse.
Skulle egentlig vært på en leder-samling-greie om en halvtime, men tror jeg bare holder meg på kontoret og nyser for meg selv i stedet.
Denne uken må jeg komme i mål med alt mulig, sånn at jeg kan ta juleferie på fredag
Postet 11-12-23 kl 10:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her, benyttet muligheten siden dagens opprinnelige plan utgikk og jeg ikke hadde et eneste møte. Det er hektiske uker fremover, og ikke skal jeg ha fri i romjulen (utover helligdagene da), så her må en finne hvileskjær der det er mulig.
Postet 11-12-23 kl 10:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tett nese og tungpustet m/hosterier gjorde at valget om hjemmekontor enkelt. Hele familien er hjemme med ett eller annet kvalme/feber/generell dårlig almenntilstand.
Postet 11-12-23 kl 11:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Minn meg om at det ikke er SÅ kjempelurt å ta nattog med sitteplass natt til en travel mandag hvor du skal prestere masse greier med publikum og ikke har tid til å legge deg nedpå innimellom.
Postet 11-12-23 kl 12:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no