Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Inneklemtfreffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Inneklemtfreffe

Postet 31-05-19 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg er pliktoppfyllende på kontoret i dag.

Men det føles greit i grunn! Nesten som man får to helger på rappen. Og så er det jo pizzalunsj i dag!

God fredag!
Postet 31-05-19 kl 08:31 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er også på kontoret, helt greit. Skal snart undervise noen ikke-så-motiverte unge sjeler. Må grave dypt for å engasjere dem, tror jeg. Jeg lukter en utfordring!
Postet 31-05-19 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
På min skole er det pølsefest for alle. Det blir koselig, og eg må faktisk seie hadet til vg3-gjengen min. Det er rart!! Og trist.
Postet 31-05-19 kl 09:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg bærer flytteesker, med små pauser mellom slagene. Forhåpentligvis første natt i "nytt" hus i natt.
Postet 31-05-19 kl 10:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Innom kontoret, men bare halv dag i dag. Og så er det å gjøre seg klart til helgens campingtur. Utsiktene for morgendagen blir bare bedre og bedre...

Postet 31-05-19 kl 10:34 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til mex.

Jeg er på jobb. Forholdsvis fornøyd med meg selv ettersom jeg kom meg på yoga i morges, selv om jeg var trett. Men ellers skulle jeg gjerne vært hjemme.

Mye å gjøre. Men jeg har hyggelig lunsjavtale og skal spise middag og gå på teater med mannen i kveld, så jeg klager ikke så alt for mye.
Postet 31-05-19 kl 10:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg har vært på jobb i tre kvarter (etter å ha vært på politistasjonen for å bestille nytt pass til Poden), og er fremdeles den eneste her. Men jeg tror det skal komme flere etter hvert.
Postet 31-05-19 kl 10:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har akkurat meldt meg inn i treningssenter, og klarte å booke time der. Men bommet på tiden, så jeg kom for sent, og har allerede rotet bort kortet mitt.

Jeg løper en tur i stedet, jeg.
Postet 31-05-19 kl 10:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Jobber hjemmefra og skriver noen timer for det.
Postet 31-05-19 kl 11:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har fri, stille i huset, kaffe, sol ute. Bliss!

Planen i dag er å kjøre klesposer til Fretex, handle og lage vaffelrøre og kake til loppemarked i helgen.
Postet 31-05-19 kl 11:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Alle har fri her i dag. Skal etter hvert komme oss ut, en tur til sentrum og diverse ærender.
Postet 31-05-19 kl 12:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Alle ungene har fri. Jeg har ikke fri.
Postet 31-05-19 kl 12:16 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er hjemme med unger og prøver å begrense jobbing til å besvare e-post fra mobilen. Bare jeg får i meg kaffen så skal jeg røske ungene løs fra diverse skjermer og dra ut på tur. Jeg bare virkelig, virkelig elsker marka! Og regnværet gjør den bare enda frodigere.
Postet 31-05-19 kl 12:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Begge ungene har fri her også. Skal snart løsrive meg fra jobbpc og få litt frisk luft.
Postet 31-05-19 kl 12:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har fri, eldste er med mannen på jobb og minste er i barnehagen. Deilig! Det er hektisk om dagen, så godt med en liten pause. Ikke helt klart å holde meg unna jobb, men nesten!
Postet 31-05-19 kl 12:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det fridag. Herremannen har nettopp stått opp. Jeg sensurerer, og skal snart ut og hjelpe stefaren min med handling og diverse. Blir vel en kafétur på oss også.
Postet 31-05-19 kl 12:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fri, og med tomt hus siden Ville ble med pappa'n på jobb.Planen var hagearbeid, lesing og kaffe, i tillegg ble det litt jobbing siden jeg plutselig fikk legetime midt i rapporteringen mandag morgen.
Postet 31-05-19 kl 14:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vasket vinduer for første gang på flere år. Nå vegeterer jeg i hengekøya.
Postet 31-05-19 kl 15:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredags(nesten)fri. En unge er kjørt til kompis for helgebesøk, en er på fotballbanen og selv har jeg jobbet litt med jobbting og i hagen. Tur med venninne i ettermiddag og film og asiatisk mat med eldste i kveld. Fiin fredag!
Postet 31-05-19 kl 16:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, Blånn - må få opp hengekøya, ja! :svosj:
Postet 31-05-19 kl 16:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag for alle her, så eg har brukt dagen til møter, ungane har vert med morfaren og trekt garn. 19 ørret og røye kom dei heim med. Og ganske så hypre. Gjett kva eg skal ha til middag i dag
Postet 31-05-19 kl 17:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no