Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 05-11-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar
Ikkeno' som et par føtter i korsryggen klokka seks om morran! Nå har de vært inne hos meg og fått en klem i armkroken etter tur, før de gikk for å se TV. Får kanskje skrape meg opp sjøl og, da. :kaffe: :merkaffe:

Det jubles over snø, hører jeg. Siden vi skal på utendørstreff for eldstemanns klasse i dag, kan det kanskje passe bra - kaldt er det okke som.

God helg, alle sammen!
Postet 05-11-16 kl 07:31 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi jubler også over snø, selv om den er både våt og sparsommelig. Dagen skal brukes på innendørs idrettsarrangement.
Postet 05-11-16 kl 07:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
5 cm snø her også, vet ikke helt hva jeg skal synes om det, enda.
Postet 05-11-16 kl 08:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har ikke vaska ferdig og rydda inn alle krukkene mine, siden jeg har jobba døgnet rundt noen uker nå, så for min del kunne snøen ha venta til mandag... Får vel få opp farta nå, da.
Postet 05-11-16 kl 09:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har fått servert kaffe på sengen, og skal faktisk ut av huset en tur i dag og se på storebrors innebandykamp. Gleder meg!
Postet 05-11-16 kl 09:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Snø her også, nærmere 20 cm. Vaktmesteren nedenfor har vært ute og måkt, så da er det vel mulig å komme seg til bussen. Ville og jeg skal på strikkefestival i dag, men må innom og kjøpe nye støvler til henne på veien. :tregmamma:
Postet 05-11-16 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Vi ble lovet snø, men fikk regn. Så ingen jubel. Kontroll hos optiker nå snart og da kjøper jeg like godt noen julegaver når jeg først er i byen så er jeg i gang.
Postet 05-11-16 kl 09:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
15 til 20 cm her. Skal ut å kjøre snart og gleder meg ikkje.... Får kjøre seint på andre gir og sleppe forbi...
Postet 05-11-16 kl 09:46 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snø her også og jeg har klart å gå på tryne allerede. Nå skal jeg svosje meg ut igjen for å se eldste spille seriekamp.
Postet 05-11-16 kl 09:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det mildt og heldigvis ingen snø i sikte. Skal ha 10 9-åringer i selskap i dag, så det er bare å sette igang.
Postet 05-11-16 kl 10:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Kaffe på senga og masse snø utenfor, veldig fint.
Sesongkort ligger klare til bruk så nå må bare heisene åpne.
Postet 05-11-16 kl 10:31 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Masse snø her! Bikkja synes det er superstas, vi andre er litt sånn meh, egentlig. Jeg hoster og hoster og var hos lege i går som konstaterte massiv ulyd i lungene, men ikke forhøyet CRP, så da har jeg vel fått en ny runde atypisk lungebetennelse igjen, da. :sutre: Pøbelprinsessen har store konserter både i dag og i morgen. Jeg skal synge i kirken i morgen, og vi skal på fest i kveld. Men jeg har aller mest lyst til å bare ligge i sofaen og vegetere/prøve å ikke hoste.
Postet 05-11-16 kl 10:33 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Ingen kaffe på senga her, men minst 30 cm snø. Dagen skal visst brukes til å finne frem vinterklær, og til å handle inn nytt av det som er for smått.
Postet 05-11-16 kl 10:34 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kan det aldri noen gang bli stille...? Det er alltid to som skravler, en som bråker og en som griner. Alltid!
Postet 05-11-16 kl 10:41 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lørdag! Jeg er faktisk helt alene hjemme, Secunda og mannen er på håndballkamp, og Prima strøk på dør rett etter frokost. Så da er det bare meg, da. Jeg skal ut på afternoon tea med noen venninner om noen timer, før det har jeg ikke ambisjoner om noe særlig mer enn å dusje og kle på meg.

Kan ellers melde om at vi aldeles ikke rakk å pakke sammen terrassemøblene før snøen kom. Det kan kanskje ha hatt bittelitt med prioritering å gjøre, gitt hvor godt varslet dette snøværet var.
Postet 05-11-16 kl 10:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Masse snø i Bærum vest. Vi sløver i sofaen før vi skal bevege oss mot storsenteret og hårklipp for poden og form og farge av vipper og bryn på meg. Deretter blir det en Elixia-tur. Mann og sønn skal på kino, men jeg blir ikke med. De skal se Doctor Strange, som visstnok skal være bra, men jeg er litt meh, så jeg blir hjemme og rydder i stedet.

Mannen og jeg har elleve års bryllupsdag i dag. Jeg hadde helt glemt det, men det hadde ikke Facebook. Greit med en påminnelse.
Postet 05-11-16 kl 11:10 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
En rødkinnet og snølykkelig pike slår jul på snøfylt trampoline, mens mannen monterer den ned rundt henne.

En litt mindre snølykkelig tass kom inn og var kald på kinnene, og sitter sammen med meg i sofaen, men skal nå lage kaffe til sin mor.

Det står litt ærend og den slags på programmet, ellers meget fredelig helg.


Jeg har sovet i 12 timer og det var VIDUNDERLIG og helt nødvendig, tror jeg. To uker med dårlig og lite søvn, toppet med fyll og fanteri på torsdag - det tar på for en gammal skrott!
Postet 05-11-16 kl 11:12 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Ingenting er som å starte lørdagen med å tusle seg bort på den lokale kaffesjappa og kjøpe seg en stor dobbel latte og grov scones til frokost. Vi er nemlig blitt så urbane her på bygda at vi har fått kafé i tøffelavstand fra huset.

Mann, datter og hund er på tur, sønn sover fortsatt, og jeg sitter i sofakroken med god kaffe og broderer. Livet kunne vært verre, gitt.
Postet 05-11-16 kl 11:23 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Her er det bare masse regn.
Jeg er ferdig trent, skal straks ut et ærend, resten av dagen ventes besøk og sofaen er min venn.
Helt fantastisk med en rolig helg etter veldig travle og tunge dager på jobb.
Postet 05-11-16 kl 11:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fantastisk vær her, men lite snø. De siste årene har den ikke kommet før i februar, mars så det kan være det er en stund til.

Ingen store helgeplaner, jeg skal få ryddet litt, og ellers blir det sikkert TV, avslapping, og kanskje litt Viaplay / Netflix om jeg finner noe som frister.
Postet 05-11-16 kl 11:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Ønsker meg også kafe i tøffelavstand, så jeg lagde den sjøl - på velhuset. Ikke før i desember da.

Mannen havnet på Kveldsnytt i går, veldig rørende at han fikk så mye positiv feedback på det han har jobbet med det siste halve året. Bill mrk. "monument-enke"
Postet 05-11-16 kl 11:31 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rolig morgen med Popquiz og kaffe. Har venninne på besøk og resten av familien er hos svigers. Deilig helg. Tror faktisk vi skal til søsters og få med oss slakting av en kalv og to lam idag. Eksotisk. Rusletur og mer vin står også på programmet.
Postet 05-11-16 kl 11:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Rolig start på dagen, heldigvis, siden jeg var på fyll og fanteri i går. Ungene er ute og baser i snøen, og jeg ser vel ikkke mer til dem i dag, tenker jeg. Kaffe og sofafag på meg!
Postet 05-11-16 kl 12:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
LilleLeo sin avatar
Jeg koser meg med kaffe, musikk og uro-laging. Storesøster putler på rommet og Lillebror og besøket hans har akkurat gått ut i snøen for å leke. Håper de blir der en stund. :P
Postet 05-11-16 kl 12:31 av LilleLeo LilleLeo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Puh. Laget til guttungen vant! Tok en handletur i samme slengen, det var en usedvanlig dårlig idé. Men, nå er jeg plantet på sofaen igjen og elsker Mannen enda litt høyere fordi jeg kom hjem til duften av nyvasket hus.
Postet 05-11-16 kl 15:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Bursdag! Hatt kakekos med mamma, mannen og jentene, nå drar jeg og mannen snart til Oslo for middag og hotellovernatting. Det blir deilig etter en rimelig slitsom uke!
Postet 05-11-16 kl 15:42 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Milde banan. Vi fant ut at guttungen hadde vokst ut av både vinterjakke og -sko i dag, og jeg tror at den samme oppdagelsen ble gjort i svært mange hjem i dag. For det var nærmest uframkommelig på XXL. Køgåing gjennom butikken. Det var generelt et sjokk å komme ut i storsenteret etter å ha ligget og fått farget vipper og bryn og hørt på plinketiplonketi musikk i en halvtime.

Uansett, nå er shopping og trening over og jeg skal ikke ut av huset noe mer i dag. Nå skal jeg rydde litt og så bare sløøøøøve resten av kvelden.
Postet 05-11-16 kl 17:15 av Divine Divine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no