Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-12-20 kl 06:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Alene oppe, nyter stillheten en stund. Planen for dagen er å levere gaver til de to brødrene mine, og bake boller til familien. Ellers stille og rolig førjulskos med de nærmeste.
Postet 20-12-20 kl 08:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare stille her, ungene kommer ikke før i morgen (og da blir de bare et døgn). Må lage litt mer salte mandler, ellers ingen andre planer enn håndball i kveld.

Jeg leste Knausgård fredag kveld og mesteparten av lørdag, det blir man litt eksistensiell av. Tror jeg må finne noe lettbeint å engasjere meg i på en søndag.
Postet 20-12-20 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!
Jeg har kjøkkenet for meg selv. Lammerull på kok og adventslys på bordet. Kaffe i koppen og planer om å jobbe en time eller to, sånn at jeg kan ta fri lille julaften

Ellers består dagens planer stort sett i å kjøpe litt juleblomster og finne julestemningen
Postet 20-12-20 kl 09:16 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg var oppe i otta og stekte brød jeg rørte sammen igår. Nå bør alle opp til frokost kjenner jeg. Jeg er sulten!
Postet 20-12-20 kl 09:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ble vekket med gaver og kaffe på senga og det lukter nystekte croissanter i huset. Finfint med bursdag! Utegrilling ved sjøen senere idag siden det er meldt ganske varmt og pent vær! Strålende!
Postet 20-12-20 kl 10:01 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!
Dagen her starter med koronatesting av yngste.
Postet 20-12-20 kl 10:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis vixen.

Sovet lenge (men våken i natt).
Skal ut på løpetur.
Vente på svar på test.
Julegrøt på planen idag. Og håndball ����
Postet 20-12-20 kl 10:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ut og prøve å få hund til å like tur er viktigste aktivitet i dag.
Gratulerer, Vixen!
Postet 20-12-20 kl 10:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, vixen!
Postet 20-12-20 kl 10:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Vixen!
Her skal det bakes pepperkaker i dag, og handles juletre. Og ryddes, pusles, vaskes.
Postet 20-12-20 kl 10:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Vixen.

Her står det pynting av pepperkakehus på planen.
Postet 20-12-20 kl 10:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Vixen!

Vi sov til 10.30, trengte det nok. Pepperkakebaking og besøk hos et eldre menneske i løpet av dagen.
Postet 20-12-20 kl 11:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Jeg har vært våken en stund, alene hjemme, ungene reiste til faren i går og skal være til nyttårsaften. Skal til foreldrene mine og spise middag litt senere, så blir det håndball i ettermiddag.
Postet 20-12-20 kl 11:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer til Vixen. Jeg har jobbesøndag, men etterpå kan jeg stemple ut til avspasering og juleferie. Det gleder jeg meg masse til. Håper bare vi finner juleroen snart.
Postet 20-12-20 kl 12:05 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Et uavsindig grisevær i dag og. Jeg hadde planer om en tur i dagslys, men det tror jeg bare er å glemme. Mulig det må bli enten stuetrening, eller en tur på tredemølle på treningssenteret. Ryggen skriker etter bevegelse.
Postet 20-12-20 kl 12:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Vi har avviklet adventfrokost med 3 av 5 til stede. Pepperkakehuset er limt samment og pyntet, og medisterdeigen er klar for steking.

Nå skal de fleste hver sin vei på tur/trening/besøk. På meg blir det tur. Planlegger en litt lang en gatelangs, med podkast på øret, og i kveld er det håndball for alle penga!
Postet 20-12-20 kl 13:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da har jeg fått pinnekjøtt, ribbe og pålegg i hus, eller ribba havnet i fryseren til Svigermor da siden jeg ikke har fryseplass. Håndball i kveld ja, spennende.
Postet 20-12-20 kl 14:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter og venter på de første julegjestene. Siden vi har måttet dele ting litt opp i år.

Så pinnekjøttet damper og bordet er julepyntet.

I dag har vi pakket alle de siste julegavene så nå begynner det å komme på stell.

Siste arbeidsdag før jul i morgen
Postet 20-12-20 kl 16:40 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no