Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-03-21 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen, eller no.
Forkjølelse nr 1356 dette året, venter på time for test.

Møter på teams da.
Og dårlig samvittighet for jobben.
Men, jeg har sjokolade og cola zero så jeg overlever nok.
Jobbintervju om 30 min.
Postet 24-03-21 kl 08:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ruslemøte med en kollega senere i dag, det gleder jeg meg veldig til.
Ellers bare nedtelling til siste dag på jobben og påskeferie!
Postet 24-03-21 kl 08:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal på sykehuset på MR i dag av hodet. Aldri tatt MR så litt spent på det, men det må vel gå greit. Fint vær så blir nok en greit biltur. Munnbind innkjøpt og skal handle snacks til turen før jeg drar. Regner vel ellers med at det blir mest hjemmekontor en stund, men vi må ha åpent innimellom så det blir sikkert en vaktordning.
Postet 24-03-21 kl 08:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I går gjorde eg ein dårlig jobb på jobb. Rotete forelesning i etikk. Men fytti rakkeren, sånn som me skifter og tenkjer og snur om på ting, så får det holde.
I dag skal eg sitte heime og vurdere, med hodepine. Gå tir etter hvert også. Høyrest eg inspirert ut? Nei. Eg er ikkje det heller, men eg veit at det er to dagar, så er det påskeferie. Og eg gler meg til ferie, sjølv om påsken blir rar.
Postet 24-03-21 kl 08:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Venter på testsvaret til guttungen, han er ikke symptomfri så han må holde seg hjemme uansett, men det er greit med en bekreftelse på at det ikke er korona.
Postet 24-03-21 kl 08:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til i dag Vixen!
Jeg skal gjøre det samme etter påske, så fortell gjerne hvordan det gikk og om det tok lang tid...
Postet 24-03-21 kl 08:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kan trøste deg med at jeg helt sikkert er en verre lærer enn deg, Honda, akkurat nå deltar jeg selv på Zoom-forelesning mens jeg fjernstyrer elever som jobber med oppgaver i Teams. (dvs, nå tok jeg meg tre minutter fri fra begge deler).

Jeg håper jeg rekker å gå ut i sola i dag. I går så jeg på det deilige været innenfra og via snap, i dag vil jeg delta.
Postet 24-03-21 kl 09:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har litt klaustrofobi, og har hatt ganske forskjellige opplevelser på MR. En gang var det skikkelig skummelt, men gangen etter så ga jeg beskjed om min forrige opplevelse. Da fikk jeg på noe musikk samt at jeg kunne holde (?) i et speil slik at jeg kunne se ut. Da gikk det veldig mye bedre. Så lykke til Vixen og Martis!

Jeg hadde et veldig viktig møte i går som jeg syntes gikk bra og som direktøren ga meg gode tilbakemeldinger på. Men sjefen min var full av forbedringstips. Jeg vet at det var godt ment, men så stressa som jeg var i forkant, så klarte jeg bare å ta det som kritikk. Så jeg var litt nedfor i går.

Men jeg tar til meg det sjefen sa. Så når jeg presenterer for minister og statssekretær i morgen blir det sikkert kjempebra. :krampeoptimist: Etter det tar jeg synes jeg at påskeferien kommer helt til rett tid.
Postet 24-03-21 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Jeg er lei! Lei rot, en jobb hvor alt er kaos og lei av at det ikke blir skikkelig vår. Det hjelper at det er onsdag og snart er fri.
Postet 24-03-21 kl 09:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven
Postet 24-03-21 kl 09:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Holdt på å få ny side på bilen i morges. Idioten på innsiden i rundkjøringa hadde tenkt seg rett fram. Det er bare det at det feltet er for de som skal av i tredje avkjøring. Han hadde vett på ikke å tute da.
Postet 24-03-21 kl 10:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
To hele arbeidsdager igjen til F.
Postet 24-03-21 kl 10:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme. Venter på testresultat for både meg og guttungen.
Jeg fikk svar i dag tidlig om at min test var "inkonklusiv" og måtte inn og ta ny test tidligere i dag. Inkonklusiv??? Jeg er så sikker på at jeg bare har en forkjølelse, men plutselig så ble jeg usikker. Resultatet til guttungen har ikke kommet enda.
Postet 24-03-21 kl 10:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God formiddag
Skyndte meg på trening i dag - fremdeles ikke sikker på om det er åpent i morgen eller ei......
Ellers blir LøveMannen 50 i dag. Han rakk heldigvis å ha planlagt feiring i helgen før de nye anbefalingene.
Postet 24-03-21 kl 10:51 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Mex: Sannsynligheten er vel stor for at testen har blitt forurenset. Men bestill ny test og fortsett med karantene.
Postet 24-03-21 kl 10:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mex: det skjer av og til med prøver. Ikke så rart med så mange som tester. Det betyr bare at de av en eller annen grunn ikke får fram resultatet.

Jeg er på hjemmekontor i dag. Ikke særlig effektivt må jeg innrømme, men smittevernvennlig. Tanken er at rektor og jeg skal møtes minst mulig slik at vi slipper å stenge skolen fordi ledelsen blir syke samtidig. I morgen skal hun ha hjemmekontor og på fredag jobber vi begge fordi en eventuell karantene blir i ferien.
Postet 24-03-21 kl 11:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hjemmekontor. Dagens kanskje gode nyhet er at den mulig smittede i Pirbadet ikke er smittet likevel, slik at eldste kanskje slipper unna med bare dagens test.
Postet 24-03-21 kl 11:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ja, jeg fortsetter med karantene mens jeg venter.
Og kjenner at det kanskje er like greit å ikke være på jobb, for nå er det påbud om munnbind på jobben, ikke lov å oppholde seg i felleslokaler, ingen fysiske møter, og ingen besøk på kontorene til hverandre.
Postet 24-03-21 kl 12:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ble hjemmedag på Lillesøster, gikk totalt i lås for henne, og hadde ikke sjans til å få henne inn på skolen.

Lærer tenker sikkert sitt, men det får bare være.

Snart ferie, takk og lov.
Postet 24-03-21 kl 12:43 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her venter vi fremdeles i spenning på svar på test, jentungen fikk svar samme dag som hun testet, men nå har det gått over et døgn siden guttungen testet seg.

Jeg tenker at det er flere forklaringer på dette, jentungen testet seg mandag, da har det vært lite tester gjennom helgen og hun var tidlig ute på mandag. Mens han som testet seg midt på dagen havnet i køen sammen med alle de som testet seg sent på mandag samt tirsdag. Han må nok bare smøre seg med tålmodighet.
Postet 24-03-21 kl 12:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Akkurat hatt legetime; trodde blodtrykket kom til å være fint på vei nedover og at jeg kunne jobbe mer etter påske (jobber 23 % nå). I stedet var det på 192/97, og 77 % sykemelding er forlenget ut april. Blir litt gal nå!
Postet 24-03-21 kl 14:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Stompa.
Postet 24-03-21 kl 14:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Uffda, Stompa! Det høres ikke bra ut.
Postet 24-03-21 kl 15:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
MR overstått. Jeg syntes det var ganske ekkelt og lå i 25 min med rimelig høy puls. Men overlevde uten å trykke på panikkknappen.
Postet 24-03-21 kl 18:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så lenge ja, Vixen. Krysser fingrene var at al var greit!
Postet 24-03-21 kl 20:18 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no