Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 28-11-20 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Nå skal jeg straks hive på meg turskoene og gå meg en liten fjelltur i morgensolen.
Postet 28-11-20 kl 09:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Står i kø på testtelefon.... herlig å avslutte fredagskvelden med beskjed fra treningssenteret om smitte. Så da er det karantene da, juhu.
Snart frokost og ski på tv iallefall.
Postet 28-11-20 kl 10:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gutta har ikke sett sin demente bestemor på månedsvis så i dag tar mannen med gutta til byen på besøk. Jeg får være hjemme alene og gleder meg sykt til egentid.
Postet 28-11-20 kl 10:50 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Oj, trixie.
Herlig, vixen.

Eg skal rundt og hente julegaver eg har bestilt her og der. Og bør komme meg avstand før det blir for masse folk. Men eg er så trøtt og vil egentlig berre drikke kaffi. Og kanskje kvile litt etter kvart... pizza i kveld med kjæresten og jentungen hans. Det blir koselig!
Postet 28-11-20 kl 11:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste vil ha meg med ut i dag, for fotballspilling. :myserutikulden:
Postet 28-11-20 kl 12:42 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no