Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-11-20 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Advent! Endelig litt lys i vinduene, i hagen og i nabolaget. Det er kjærkomment hvert år altså, men i år gir det meg nok hakket mer glede.

Jeg lå strak i hele går, skikkelig dårlig, så i dag har jeg det travelt. Har fått unna litt jobb så langt, tenker å drive med det frem til ungene våkner. Da skal jeg lage litt havregrøt til frokost.
Postet 29-11-20 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God adventsmorgen!
Jeg venter med å tenne lys til noen andre også står opp, men vi fikk opp stjerner, utelys og adventstaker i går. Med pinnekjøtt til middag, og løfte til Ville om at hun får spille julemusikk i dag regner jeg med at det blir rene julestemningen i løpet av dagen. Alt ute er dekket med rim, det bidrar også.
Postet 29-11-20 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kalenderpiken sin avatar
God 1. søndag! Lukelisten er trukket og klar.
Postet 29-11-20 kl 10:24 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, spennende!
Postet 29-11-20 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God søndag! Gleder meg også til kalenderlukene. Så fin tradisjon!!
Jeg har overgått meg selv, og har hjemmelagde rundstykker i ovnen nå, deig laget på impuls i dag tidlig. Jeg skal ha meg en lengre luftetur i dag. Så skal jeg enten rydde klesskapet, eller rydde garderobeskapet, eller jobbe eller gjøre ingenting..
Postet 29-11-20 kl 10:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det meste av adventspynt og lys på plass, LG det er veldig stas. I dag skjer det lite. Heldigvis. Litt jobb, og så skal eg skravle med bestevenninna mi på FaceTime.
Postet 29-11-20 kl 11:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Gleder meg til kalenderen, selv om jeg avsto fra lodd i år. Noen må være publikum.

Her er det søndagsmood med adventslys, femåringens favorittfilm, kaffe og klassekampenkryssord. Og sovende tenåringer.
Postet 29-11-20 kl 11:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Gleder meg også til kalender selv om jeg ikke tok lodd. Syns det er helt greit å være publikum.

I dag er planen ut på tur, forsinket bursdagsfeiring hos broren min. Og muligens digital 50årsfeiring med noen venninner i kveld.
Postet 29-11-20 kl 12:10 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Her har arvingen bursdag i dag, så det blir en liten familiemiddag i kveld. Først ski på tv, stallen/tur med hunden.
Postet 29-11-20 kl 12:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Mannen og jeg har hatt rolig frokost. Tenåringene er fremdeles i sengen, så adventsstaken får vente til middag.

Jeg skal gjøre litt arbeid for frivilligaktivteten. Jeg har god te og NRK klassisk sin førjulsmorgen og tenker at dette skal bli helt greit.
Postet 29-11-20 kl 12:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gi meg styrke. Til å kle på meg til tur i særdeles surt, vindfullt og vått novembervær. Klarer jeg det, klarer jeg alt!
Postet 29-11-20 kl 14:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God forettermiddag! Sløv dag. Litt jobbing. Koronaen gir mange utfordringer for skoler. Hjemmeskole for noen, karantene for noen elever og en del ansatte osv.
Postet 29-11-20 kl 14:38 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har hatt en 12-timers natt igjen, sovet som en sten hele tiden. Har vært litt stresset, motløs og urolig i det siste. Det bruker ofte å ende i et par slike lange sovenetter, akkurat som kroppen nullstiller seg selv.
Postet 29-11-20 kl 15:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Klarte det!
Postet 29-11-20 kl 16:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten og jeg har gått lang tur i ganske kjølig vær. Og så har jeg montert en genser jeg har strikket til snuppa. Strikket på pinne 15, så ble det en skikkelig kosegenser.
Postet 29-11-20 kl 17:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Gratulerer til Arvingen, løve70!

Vi er hjemme igjen. Blir tidlig kveld. Adventsstaken får vi lete frem i morgen. Vi har kjøpt lys i alle fall.
Postet 29-11-20 kl 20:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no