Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 19-11-23 kl 06:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Rolig start, men skal stå på julemarked senere i dag. Det er hyggelig, men jeg kjenner at det egentlig blir for mye stillesitting og ståing. Håper på mye folk og mye salg, penger tar som kjent mindre plass i huset enn ting
Postet 19-11-23 kl 09:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til Celebelen!

Kaffe og fyre i peisen, det er steinkaldt ute og hunden bryr seg ikke det minste om at jeg fryser. Rydding av hus og kanskje litt online julegave shopping i dag, mye som må sendes til utlandet i år.
Postet 19-11-23 kl 09:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Det pøsregner her, men bedre enn snø. Ingen store planer i dag.
Postet 19-11-23 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Celebelen!

Må skrive ferdig søknad og lese fag. Strakk noe i nakken i sted og nå kommer hodepina snikende.
Postet 19-11-23 kl 11:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger fremdeles på sofaen, håper på kjapp bedring før jobb i morgen.
Postet 19-11-23 kl 11:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lykke til på marked Celebelen! Tenk på alle du gleder med at de får kjøpt julegaver, som så gleder andre igjen.

Jeg har vært ute på verandaen og sagt farvel til sola - det kan hende jeg får et gløtt eller to til av den i år men det er langt det sikkert. I samme omgang måtte jeg måke av 15 kvadrat med snø - vi har fått over 40 cm snø allerede i vinter og det merkes. Nå går det an å henge opp julelysene i alle fall.
Postet 19-11-23 kl 11:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Regnet gikk over til lett snø/sludd; ser litt surt ut rett og slett. Rydder og vasker klær. Kanskje bestille noen julegaver på nett?
Postet 19-11-23 kl 12:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skikkelig surt ute og jeg fester tråder på en genser som er ferdig. Så skal jeg snart tenke på å finne frem kofferten, for i morgen forlater jeg dette kalde fæle og stikker til Spania i 12 dager, hvor meldingene sier ca 20 grader hele tiden.
Postet 19-11-23 kl 13:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Rettelse: Vi har fått en halvmeter snø allerede. Jeg har vært og gått en skitur med tenåringen. Det er i alle fall en bedre måte å bruke den på enn å måke.
Postet 19-11-23 kl 17:31 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg blir med deg, Frøy!! Plussgrader er lukka i livet, særskild når dei kjem så mange i lag som det du skal møte.

Sliten søndag her. Mann og barn var på legevakta halve dagen, det viste seg at 12-åringen med øyretrøbbel fekk feil medisin av fastlegen (som knapt såg på ungen, trur vi var inne i 2 minutt og legen sat stort sett med ryggen til) fredag, så i dag var han heilt elendig i forma stakkars. Håpar på god betring no framover.
Postet 19-11-23 kl 18:15 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
God bedring til den syke, Syrinx! Ørebetennelse er vondt.
Postet 19-11-23 kl 19:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det vart ei voldsom runde. Betennelse, infeksjon, hull her og der. Han var øyrebarn som liten, det vart eit grundig comeback no.
Postet 19-11-23 kl 20:24 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til den syke, Syrinx.
Postet 19-11-23 kl 20:40 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no