Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 22-02-24 kl 05:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Skal på kontoret i dag, men går ikke før om en times tid.
Postet 22-02-24 kl 07:11 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så trøtt og sliten at det svir i øya. Hodepine for fjerde dag på rad og ute regner det. Jaggu godt det snart er helg.
Postet 22-02-24 kl 07:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Regn i sør også, men nå er gresset fremme, knapt snø igjen, helt nydelig.

Skal kjøre yngste til buss. Han skal på hyttetur med kjæresten og familien; de dro opp tidligere i uken, vinterferie.
Postet 22-02-24 kl 08:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Siste jobbdag før oval vinterferieweekend. Ser ut til å bli mye bok og lite ski. Jaja. Blir godt med en ekstra fridag lell.

Men først jobb.
Postet 22-02-24 kl 08:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har nok snø enda, men minker sikkert over helga hvis det er regn og ikke snø som kommer.
Postet 22-02-24 kl 08:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det føles som om det er fryktelig langt frem til helg. Jeg er SÅ klar!
Postet 22-02-24 kl 08:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Enig Nenne.
Postet 22-02-24 kl 08:45 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
him sin avatar
God morgen! Jeg også gleder meg til helg Akkurat i dag skal jeg jobbe med nesten bare rutineoppgaver - gleder meg faktisk til å ha en helt rolig dag på "hodefronten"
Postet 22-02-24 kl 08:55 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er tilbake på jobb etter noen dagers innmari ålreit vinterferie. Knerten og jeg var på Trondheimstur, og vi hadde det utrolig trivelig.

Så to dager på jobb nå føles helt greit. Jeg har i tillegg fått ansvar for å skaffe bakverk til kaffepause i dag, og det er veldig koselig.
Postet 22-02-24 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sov utrolig godt i natt - nesten hele natten i strekk og over 8 timer Det gjorde seg.

Hadde egentlig tenkt meg på kontoret, men siden dagen så ut til å bli helt full av teams møter, droppet jeg det. Nå ble to møter kansellert, så jeg kan faktisk få gjort unna en del.

Ellers ingen store planer for dagen. Kanskje dra på leit etter nye joggesko.
Postet 22-02-24 kl 11:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no