Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 04-03-24 kl 05:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Denne helga forsvant i en fei gitt.
Legetime om en liten time.
Postet 04-03-24 kl 08:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God mandag! Her jeg bor er dagen nå 4 timer og 43 minutter lenger enn ved solverv, og jeg skimtet rosa skimmer og gryende dag på vei til jobb. Det blir vår i år også!

Plan for dagen: roe ned frustrasjonen over at den nye ruteren på jobb må byttes ut pga. - tilkoblingsproblemer.

Jaja, skifte til arbeidstøy og ut i produksjonen etterhvert, da. Takk gode krefter for "delt internett" på mobilen!
Postet 04-03-24 kl 08:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Første dag etter vinterferien, og det kjennes.

Jeg har vært wingman med svigerdatter og barnebarnet i natt da pappaen var på jobb. Veldig koselig å få snuse på og flaskemat fersk baby klokka 03.00 i natt, men det kjennes i øyelokka, for å si det sånn.
Postet 04-03-24 kl 08:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Jeg hadde ikke vinterferie, men har hatt ei helt nydelig helg. Nå er det meldt oppholdsvær hele uken, jeg er alene og er i god løpeform, så fjellet må bare passe seg
Postet 04-03-24 kl 08:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Parkeringa var full. Skjønner ikke hva som skjer her i dag for tror ikke jeg har opplevd så mange biler. Er bygg med mye forskjellig, men likevel.
Postet 04-03-24 kl 08:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Vinterferien er over for ungene, så nå kan jeg ta en etterlengtet dag på hjemmekontoret.

Foten er fortsatt øm og hoven og krever mye hvile. Trodde det skulle være mye bedre nå etter 7,5 uke etterpå.
Postet 04-03-24 kl 09:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Helga forsvant i korøvelse hele lørdag og baking og familieselskap for mellomste på søndag. Jeg trenger en søndag til for jeg er ikke klar for ny uke.
Postet 04-03-24 kl 10:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Star bør lese. Men hun har heller demontert støvsugeren.
Postet 04-03-24 kl 15:17 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no