Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 17-09-21 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På jobb.
Ser på FB at guttungen starta brudd karrieren for 10 år siden.
Gleder meg til en leilighet bare for meg i helga.
Postet 17-09-21 kl 09:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Får satse på at det blir en bedre dag i dag enn i går!

Sitter å jobber meg gjennom organisasjons notat og skal straks på møte med avvikshåndtering, så dagen skal nok gå i dag også.
Postet 17-09-21 kl 09:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Oh deilige fredag. Men før alt senker seg, skal eg og ta ny hørselstest på sykehuset. Det er knallhardt arbeid, og eg må våberre innstille meg på at hørselen i alle fall ikkje er blitt bedre. Kanskje verre.
Men etterpå skal eg til kjæresten og først kvile litt, før eg skal få æren av å kle tiåringen i huset opp til discobursdag. Hey!
Postet 17-09-21 kl 09:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe. Får overnattingsbesøk i morgen - det betyr rydding når jeg kommer hjem fra jobb. Og sjekke at vi har nok dyner.
Postet 17-09-21 kl 09:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skal jeg gjøre noe som egentlig er strengt forbudt - jeg skal møte noen jeg har blitt kjent med på internett.



Men siden det dreier seg om å spille golf med en FP-er, så tenker jeg at det er innafor allikevel. Jeg har i hvert fall tro på at det blir en veldig fin inngang til helgen.
Postet 17-09-21 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Oppdatert 17-09-21 kl 10:51 av Tjorven
Gammel
Høres hyggelig ut, Tjorven.

Siden jeg har funnet et hus jeg vil ha skal jeg rydde mitt eget så det blir klart for salg. Det er helgens plan.
Postet 17-09-21 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Millact: Har du kjøpt eller bare funnet noe du har lyst til å kjøpe? Det som i hvert fall er sikkert er at du ikke har falt helt til ro i den boligen du har nå.
Postet 17-09-21 kl 10:52 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Det er godt du har meldt fra i Stuggu, Tjorven så vi vet hvor vi skal begynne å lete etter deg om du ikke melder deg på en stund.
Postet 17-09-21 kl 11:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Spennende, millact!
Postet 17-09-21 kl 11:20 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på et hotellrom på Holbergs plass. Mannen er femti år idag og han ble overrasket med kake til frokost igår og langhelg i Oslo. Han aner ikke hva som skal foregå. I kveld blir det mat og vin med gode venner. Var lenge så i tvil,men vi velger å gjennomføre siden alle som kommer er fullvaksinerte voksne. Tror han blir seriøst overrasket over alle de som tar turen. Har leid kjelleren på et spisested så det blir bare oss der og vi blir ca 35 stk. Nå shopping og afternoon tea på Bristol!
Postet 17-09-21 kl 11:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Har vært på privatvisning på et nyere rekkehus nedi gata. Vanlig visning til uken. Jeg sitter på gjerdet, har tid til å vente med bud. Men jeg har tenkt det skal bli mitt.

Gratulerer med mannen, Vixen, så stas! Håper det blir en fantastisk helg.
Postet 17-09-21 kl 11:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kos dere masse, vixen! Det høres veldig hyggelig ut.

Vi skal være kulturelle i morgen og få med oss en lokal produksjon og det gleder jeg meg til i helgen. Ellers litt rydding i noen kasser som står som en evig dårlig samvittighet og klesvask, men ellers ingen store planer.
Postet 17-09-21 kl 11:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vixen, det hørtes kjempekoselig ut!
Postet 17-09-21 kl 12:04 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Vi har bare Lillesøster hjemme i helgen.
Og hun kom seg ikke på skolen i dag.
Så dette uka har vært hjemme, super-dag på alternativ opplæring, hjemme (med super volleyball-trening på kvelden, en super dag på skolen i går og hjemme i dag.

Så alt i alt sier jeg meg fornøyd med denne uka på hennes vegne.

Jeg skal til legen nå snart, også ta helge-handelen. Så skal kjæresten kjøre og hente noe for meg på Steinkjer er planen, og jeg må gjøre litt skolearbeid.
Er ganske fint vær også, så tenker jeg tar med Lillesøster og valp ut en tur etterhvert også.
Helst før sola er borte.
Postet 17-09-21 kl 12:07 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Å, så kjekt, Vixen!!
Jeg fikk en sånn overraskelse av mannen til 40-års dagen, og det var helt, helt magisk! Beste gaven en kan få!

Denne helgen er det siste planlegging og finpuss for neste helgs konfirmasjon.
Postet 17-09-21 kl 12:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har vasket badet. :glorie:
Postet 17-09-21 kl 13:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Så herlig, Vixen. Om noen skulle finne på noe i nærheten av det der når jeg er 50 neste år, blir jeg lykkelig.
Postet 17-09-21 kl 13:09 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sjokk og vantro når kollega på pulten ved siden av må dra tidlig fra jobb fordi han skal reise "hjem" i bursdagsfest til sin mor ... og så blir hun 50!
Postet 17-09-21 kl 13:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, altså. Det er jo helt åpenlyst at fyren er yngre enn meg, men jeg har aldri reflektert over at jeg kunne vært mora hans.
Postet 17-09-21 kl 13:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Postet 17-09-21 kl 13:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Det er da man begynner å møte seg selv litt Tjorven. :fniser:
Postet 17-09-21 kl 14:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 17-09-21 kl 14:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hihi Tjorven, vet hva du mener! Og så har det gått opp for meg at når min mor var ett år eldre enn jeg er nå, ble hun mormor til mitt første barn.

Nå kan helgen komme snart, er lei og trøtt, men først må det jobbes litt mer, samt en god treningstime, så blir det helg!
Postet 17-09-21 kl 14:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Eeeh 17 åring med veninne på overnatting på madrass på gulvet må vel være ok. Jeg flyttet tross alt i lag med faren når jeg var på samme alder. Det har iallfall ført til at det er full sanering av rom på gang.
Postet 17-09-21 kl 16:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det bør gå helt fint, Frøy.
Postet 17-09-21 kl 19:15 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
*vinker fra strikkefestival*
Mennesker! Sosialt! Skravling!
Postet 17-09-21 kl 21:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no