Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 15-05-22 kl 09:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Snart klar for hotellfrokost før vi kjører opp mot Holmenkollen og en snarvisitt hos min bror og co.
Postet 15-05-22 kl 09:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kos dere i hovedstaden, millact!

Jeg rigger og rigger til foto og visning, tror kanskje snart jeg må gi meg. Jeg oppdager nye arbeidsoppgaver hele tiden.
Postet 15-05-22 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffe in the making. Må jobbe litt nå på formiddagen. Etterpå tenkte jeg å kjøpe litt blomster til å plante ut. Ja også må jeg få bevegd denne skrotten i dag også.
Postet 15-05-22 kl 10:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter og sukker litt over at pappa hadde det litt for travelt da han la de to siste listene i går – selvsagt på det vinduet der det vises best. Må nok ta dem ned i morra og kutte dem litt. Jaja. Ikke noen stor jobb, men det betyr også at siste finish må vente til da.

Får bruke dagen til mer jobb-jobbing enn planlagt så jeg kan oppussings-jobbe litt ekstra i morra.
Postet 15-05-22 kl 10:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 15-05-22 kl 12:01 av Stompa
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Danseoppvisningshelg dag 2 her.

Eldste danser mye, og er med på alle forestillinger, mens yngste har sin hiphop-opptreden i dag. Veldig gøy å se alle de flinke barna på stooor scene igjen. Endelig!
Postet 15-05-22 kl 11:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei.

Jeg er sur på prolapsen i ryggen min, men glad fordi jeg har vært i stallen og fôret hester (ingen løft involvert og veldig bedagelig tempo), og så er jeg kjempeglad for å finne ut at jeg ikke trenger å dra på jobb i dag! En søndag uten jobb annet enn litt telefoner, og uten eksamenslesing? Oh lykke!
Postet 15-05-22 kl 12:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vaskemaskinen går varm, klær er brettet og stuebordet ryddet. En ungdom er våken og har dusjet. Plan for dagen er mer rydding/vasking, feie veranda og sette ut møbler og kanskje plante i pallekarm. Alt for å utsette trening og noen timer jobbing.
Postet 15-05-22 kl 13:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig søndag her, etter at hele fredag og lørdag ble tilbrakt på sykehus. Mannen fikser og ordner inne og svigermor fikser og ordner i hagen, mens jeg tar livet helt rolig. Ikke helt planen min for helgen, men sånn ble det.
Postet 15-05-22 kl 15:23 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Oi, ingling! Hva har hendt? Jeg sender melding.

Vi beiser hus og ordner i hagen og baker til skolens arrangement på 17. mai, jeg har ikke undervisning klar til i morgen og alt er litt på halv tolv. Jaja. Det ordner seg vel.
Postet 15-05-22 kl 16:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Da er damaskduker i vaskemaskinen, og lokalet er ryddet og klart for vask. Om et par timer er det restematservering i hagen.

Konfirmasjonen i går var en stor suksess, og hovedgaven (brukt lett motorsykkel) var en innertier! Konfirmanten strålte da han og mannen øvelseskjørte hjem fra festen rett før det ble mørkt.
Postet 15-05-22 kl 16:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Beina får sol på seg her de ligger på bordet. Har også hatt strikketøyet i hendene og lydbok på øret.
Lærekjøring med guttungen har jeg også funnet tid til, han klarte å krasje mopedbilen sin på fredag så det var viktig å få han bak rattet igjen ganske fort da det nærmer seg oppkjøring, ulykken på fredag var hans skyld, men hadde motparten vært en mer erfaren sjåfør hadde det nok ikke blitt noe. Ingen personskade heldigvis.
Mannen har vært på leteaksjon siden i dagtidlig, men avisen melder om funn så da får vi vel han også hjem snart. Søndager altså
Postet 15-05-22 kl 17:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Håper det går bra med deg, Ingling!

Godt det ikke ble personskade, Frøy.

Hjemme igjen. Trøtt etter mye trafikk på veien.
Postet 15-05-22 kl 20:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk, det går greit altså. Bare noen verdier legen ikke likte, som måtte sjekkes ut litt. Formen er såder, men det går riktig vei ser det ut til, så da fikk jeg komme hjem utpå ettermiddagen i går.
Postet 15-05-22 kl 20:41 av ingling ingling er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no