Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 30-08-22 kl 06:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


På plass, og har kaffe. Sensommervær, med høstskoletter og vanter til jobb og flip flops og singlet fra. Vel, jobben kaller.
Postet 30-08-22 kl 07:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig start på dagen, men så går det i ett frem til i kveld. Frokost først!
Postet 30-08-22 kl 07:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Blir en av 2 hele dager på kontoret. Egentlig hadde jeg ingen ting på kalenderen denne uka.
Postet 30-08-22 kl 07:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Rimelig rolig morgen her. 2 av ungdommene ut døra, han ene litt forsinket da mora nok en gang har glemt å fortelle taxi at det ble bytte av samvær, pga hennes jobb. Sukk. Men samboeren fikk hivd seg i bilen og kjørt han på skolen.

Skjemmer bort alle tre i dag, og de fikk vafler i matboksen.

Jeg har forelesning og presentasjon i dag. Gruer meg til presentasjonen, men må vel bare bite tennene sammen. Liten gruppe, så bør vel overleve. Muligens.

Tannpleier og avlastning på Lillesøster etter skolen, vi får se hvor mye av det vi får gjennomført. Frykter vel 0 av 2.
Postet 30-08-22 kl 08:14 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På plass i landskapet. Det har utviklet seg slik jeg regnet med at mange allerede har laget seg "faste plasser". Jeg kan fremdeles ikke se at det er en sånn fantastisk arbeidssituasjon, men jeg lever forsåvidt greit med det.

Dagens opptur var en kollega som lærte meg hvordan kaffen i kaffemaskinen kunne lages sterkere enn normalen. Og den ble mye bedre.

Jeg har medarbeidersamtale om noen minutter og har vært ganske ærlig om ting jeg kunne ønsket meg en endring på i planleggingsmateriale, så vi får nå se.

Ellers er det strålende vær. Jeg har skjørt, sandaler og bare legger. Og planer om å slå gress i ettermiddag.
Postet 30-08-22 kl 08:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg jobber altfor mye for øyeblikket, men jeg håper go tror at denne og nest uke blir årets mest hektiske. Jeg setter stor pris på at sjefen har gitt blancofullmakt for føring av overtidstimer, så får jeg i hvert fall betalt (sånn var det ikke i konsulentbransjen).

Jeg trente i går for første gang på altfor lenge. Det var skikkelig vondt, kanskje aller mest i viljen. Men jeg kjenner at kroppen responderer godt, så nå må jeg bare fortsette. Særlig når jeg jobber mye, så trenger den treninga.
Postet 30-08-22 kl 08:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er på vei til kirkenes og har ullgenser.
Postet 30-08-22 kl 08:25 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på plass på kontoret, etter en omvei innom sykehuset for blodprøve. Stille og rolig her i dag, bortsett fra litt byggearbeider rundt på huset.
Postet 30-08-22 kl 08:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vi er ferdig med mandagen, folkens! Nå bare surfer vi strakt inn mot helg. Kaffe i koppen, et lyttende teamsmøte og litt planlegging til et fysisk møte etter lunsj, så er den adagen unnagjort også. Det er så fint vær om dagen, at jeg blir helt starstruck. Tror det må bli nok en fjelltur, treningssenteret kan vente til det blir vått ute.
Postet 30-08-22 kl 08:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Digital konferanse om litt. Og ein måte å bruke fridagen på. Innmari lyst til å ta meg ein fjelltur i dag, håpar å få med meg minstetrollet, trenger ein guide.
Postet 30-08-22 kl 08:50 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ullgenser høres riktig ut, Pøblis. Jeg sitter på hjemmekontoret og sliter litt med å ta tak i dagen.
Postet 30-08-22 kl 09:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Rolig dag i dag. Hjemme, men deltar på det felles digitalt møte. Ganske greit med felles info over teams faktisk.
Postet 30-08-22 kl 09:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg startet dagen i blodbanken. Så langt er jeg godkjent. Om alle blodprøvene er fine skal jeg gi blod om 6 uker. Og første premie ervervet.
Postet 30-08-22 kl 09:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Streikedag 7. me fortsett øvelsene i streikebandet, øvde inn tre låter i går. Tre nye i dag, og så er det vel snart konsert.
Men i kveld er det femtiårsdagfeiring av venninne! Det blir kos!
Postet 30-08-22 kl 09:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret, i kjole og med bare føtter i sandalene. Det var litt kjølig med 12 grader i morges, men jeg blåholder på sommeren i ennå noen dager. Det skal bli fint i ettermiddag da.

Litt brå start på dagen i dag da Storebror fortvilet lette etter bilnøkkelen, så det ble hele folket i arbeid der noen minutter. Heldigvis kom den til rette.
Postet 30-08-22 kl 09:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg debuterte i høstkåpe i morges (ny og veldig fin!), men den kommer jo til å bli for varm om et par timer.

To dager igjen til å skrive ferdig artikkelen min. Det går framover, da, men .
Postet 30-08-22 kl 09:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg tviholder også på sommer, i t-skjorte og bare legger og knallfarger.

Fordelen med å løpe til jobb i akkurat denne årstiden, er at da trenger jeg ikke å tenke på "jakke er nødvendig på morgenen men ikke på ettermiddagen"-problemet.
Postet 30-08-22 kl 09:59 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg gikk til jobb i jakke i dag, det tror jeg ikke jeg har gjort siden …*tidlig juni? Full fart på jobben, noe som ikke blir bedre av at jeg har tatt over ganske mange av områdene til min kjære nylig avtroppede kollega (snakker om adding insult to injury! ).
Postet 30-08-22 kl 10:29 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Urettfeigt, Skilp!
Postet 30-08-22 kl 10:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ja, det vil jeg si, Skilpadda!

Jeg har brukt alt for mye tid på frivilligjobb i formiddag. Skjerpings, Eia!

Ut å gjøre opp for seg i produksjonen! :svosj:
Postet 30-08-22 kl 11:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ferdig med presentasjonen. Og jeg er allerede utslitt, men gjenstår jo verste av dagen egentlig, å motivere Lillesøster. Haha.

Men først - prøve å få tak i helsesykepleier. Vi ringer annenhver gang her nå, og når den andre ikke kan ta tlf. Litt forstyrrende når telefon slo inn på headset under presentasjonen, og sa gang på gang at tlf ringte, haha.
Postet 30-08-22 kl 13:02 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Jeg har gjort noe jeg ikke hadde tenkt, har søkt en jobb. Åtte år siden forrige gang. Vi får se hvordan det går.
Postet 30-08-22 kl 23:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, millact!
Postet 31-08-22 kl 08:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no