Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Huset på taket

Her kommer jeg til å skrive om alt det rare som skjer hjemme hos oss. Det er ikke usannsynlig at jeg kommer til å skrive litt om mine tre småpropeller. Våre ekstra utfordringer i forhold til ADHD og Asperger kommer helt sikkert til å bli nevnt en gang blandt eller ganske ofte. Samt om min overvekt.
Gammel

Travle mai-dager

Postet 15-05-22 kl 16:53 av Propella
Nå er siste vakt gjennomført i hjemmesykepleien. Avlsuttet på fredag den 13. ;humre: Fikk mange gode ord på veien ut. Mange jeg kommer til å savne å jobbe med. Nå har jeg et pat dager perisjon før første eksamen i studiet velferdsteknologi på torsdag. Så er det første dag i ny jobb på fredag. Offsielt er første dag i ny jobb på torsdag men da har jeg permisjon pga eksamen. Jeg må si at jeg gruer meg til eksamen. Håper at jeg får det til. Jeg har fått gode tilbakemeldinger på oppgavene som jeg har...
Propella sin avatar
superbruker
Postet under Uten kategori
Kommentarer 25 Propella er ikke aktiv
Gammel

En dag igjen

Postet 12-05-22 kl 17:00 av Propella
Nå har jeg bare en dag igjen i gamle jobben. I morgen, fredag er siste dag. Så er det et par dager med permisjon og første eksamen i Velferdsteknologistudiet på torsdag i neste uke. Fredag i neste uke er første dag i ny jobb. Det blir spennende det her. Håper at jeg gjør det riktige. Kjenner at en forandringen ikke er feil. Likevel, jeg kommer til å savne alle kollegaene mine. Begynte nesten å grine i dag når jeg sa hade til noen som ikke på jobb i morgen. Håper at jeg gjør riktig.
Propella sin avatar
superbruker
Postet under Uten kategori
Kommentarer 17 Propella er ikke aktiv
Gammel

Et langt fravær

Postet 06-03-22 kl 17:14 av Propella
Her har jeg ikke vært aktiv på lenge. Så at mitt siste blogginnlegg er ca 10 år gammelt.
Det har skjedd en del ting siden da. Kortversjonen er som følger: mye styr med unger (ikke helt uvanlig), skillsmesse, ny kjæreste, selge boligen jeg og eksen hadde sammen (ganske stort prosjekt viste det seg), flytte sammen med ny kjæreste, bli forverter til førerhund, oppdage at vi kjøpt boligen fra visst sted og får etter mye arbeid hevet kjøpet, flytter inn i leilighet i Ski, eldstemann sliter...
Propella sin avatar
superbruker
Postet under Uten kategori
Kommentarer 19 Propella er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no