Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 24-01-18 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Våken.
Altfor lite søvn og lang møtedag, spennende.
Hva gjør man med søvnløshet da?
Men det er lillelørdag da, det er iallefall noe.
Postet 24-01-18 kl 07:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Gjesp. Miljøsvin i dag.
Postet 24-01-18 kl 07:41 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen.
Postet 24-01-18 kl 08:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Morgen.

Jeg har sykt barn hjemme igjen. Hun kastet opp i går kveld og var sjaber i morges. Så nå er jeg på jobb og skal ha en rask halv dag og så går jeg hjem og ser om det hjelper at jeg er der. Egentlig er det jo ikke så mye jeg kan gjøre, hun har vel mest lyst til å bare ligge, men det er noe med å være i huset dersom hun trenger meg.
Postet 24-01-18 kl 08:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Er på jobb, har kaffe og ting å gjøre. Men drar igjen etter lunsj, da. Nye pass må skaffes. :teller ned til påske:
Postet 24-01-18 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Har kaffe og syk unge hjemme.
Igår tok jeg en yogaøkt og er støl idag, tror jaggu jeg skal gjøre det idag igjen og søke flere jobber da... :lei:
Postet 24-01-18 kl 09:04 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg løp til toget i dag. Speilblank is og/eller vanndammer til langt oppå leggene. Brukte nesten en time på 7,7 kilometer. Nå har jeg dusjet (hurra for at vi fikk dusj på kontoret i fjor) og nyter en velfortjent kaffe. I kveld blir det kino.
Postet 24-01-18 kl 09:29 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Hva skal du se, Divine? Mannen og jeg var på Three billboards ... i går. Frances McDormand ass!
Postet 24-01-18 kl 09:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen. Her er mannen syk, det er jammen mye sykdom nå om dagen altså! Syns alle rundt meg er syke, jeg. Selv har jeg hjemmekontor for eldstebarnet skal til tannlegen midt på dagen. Utrolig kjekt med fleks til å jobbe hjemmefra når det trengs.

Har kaffe, pc og lang to-do liste. Og ferske nydelige tulipaner på bordet foran meg.
Postet 24-01-18 kl 09:45 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg vurderte hjemmekontor pga kaos på veiene i går, men føret var fint så snart jeg kom meg ut på en litt mer offisiell vei. Så på jobb, og har kaffe og to skjermer, hjemme har jeg bare en.
Postet 24-01-18 kl 09:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Hva skal du se, Divine? Mannen og jeg var på Three billboards ... i går. Frances McDormand ass!
Den har jeg også lyst til å se. Men i dag skal jeg se "En fantastisk kvinne".
Postet 24-01-18 kl 09:55 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er trøtt. Jeg må skjerpe inn på leggetider merker jeg.

Men - har kaffe, er på jobb på tross av speilblanke veier, og kan egentlig ikke klage så mye.
Postet 24-01-18 kl 10:13 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag seilte vi ned bakken fra garasjen til vegen uten feste for bilen i det hele tatt. Vi har piggdekk, men på blanke isen hadde vi ikke en sjanse! Heldigvis bor vi i en blindvei med lite trafikk, så det var ingen på vegen da vi skled utpå og vegen var godt strødd ellers hadde vi vel havnet i lia nedenfor.
Postet 24-01-18 kl 10:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sofa i dag. Jeg hoster fra ene hjørnet, minstemann fra det andre. Han har visst tatt råderett over tv-en, så jeg må nøye meg med telefonen som underholdning.
Postet 24-01-18 kl 10:48 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no