Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 25-01-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Kaaaaaaaaffeeeeee


Jeg elsker å bli vekket av jobbtelefoner. Elsker det!
Postet 25-01-18 kl 09:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Første kaffen fortært her også. Brødrene mine kommer nok innom på mer kaffe i løpet av dagen. Greit med søsken som jobber turnus som har en del fri på dagtid nå når jeg er sykmeldt. Trivelig med selskap og handlehjelp. Det er glatt ute ser jeg siden det nå har blitt plussgrader og litt nedbør. Jeg skal holde meg inne.
Postet 25-01-18 kl 09:23 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg satt på med mannen til bussen i dag, det er ingen grunn til å bevege seg i glatte nedoverbakker mer enn nødvendig.
Postet 25-01-18 kl 09:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er blankpolerte veier her i barteland og det kommer garantert til å gå et par armer eller bein i dag. Holdt på å ta en Donald-luftetur på vei til bilen, så jeg har mest lyst til å bli her på jobb, sånn egentlig.
Postet 25-01-18 kl 09:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Midt i Oslo sentrum er det langt mer fremkommelig i dag enn det var i går. Og jeg kjente at jeg umiddelbart gledet meg til våren kommer på ordentlig.
Postet 25-01-18 kl 09:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Det er det jeg misliker mest med vinteren – det å alltid trippe avgårde med hjertet i halsen på glatta. Jeg brukte brodder til bussen i dag. Takk og lov for det, ellers hadde jeg ikke kommet meg dit helskinnet, tror jeg.
Postet 25-01-18 kl 09:51 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ferdig med første kopp kaffe, første dag på jobb etter noen dager i sykesofaen hjemme. Det kjennes godt å være i gang igjen, men etter noen dager borte er det jo litt å henge fingrene i.
Postet 25-01-18 kl 09:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Litt sen morgen her i dag. Lillesøster har influensa og jeg har en lightversjon, så jeg har utnyttet fleksitiden til det maksimale, sovet litt lengre og vært litt ekstra hjemme for å pusle med den syke før jeg gikk på jobb. Jeg kutter litt i den andre enden av dagen også, sånn at hun er alene litt lengre. Men hun lå sånn forholdsvis fornøyd i sengen med loffskiver, appelsinjuice og paracetdrikk da jeg gikk. Med gode tv-serier på mobilen og et stort batteri skal det vel holde en stund håper jeg.

Sånn middels travel her. Heldigvis fikk jeg unna det som hastet aller mest på tirsdag og onsdag, så å kan jeg unne meg litt kortere dager. Om lillesøster fremdeles er hjemme i morgen så tar jeg en hjemmedag med henne.
Postet 25-01-18 kl 10:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var litt glatt i går i Stavanger, men nå er all snø og is borte. I alle fall der jeg ferdes. Det er stille etter stormen også, nesten skummelt stille.
Postet 25-01-18 kl 10:03 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
For å bidra med ein rapport fra vinterland, så er det framleis masse snø og is att. Men det har sunke masse, så alle brøytekantar er ikkje så høge lenger.
Eg har eit eller anna virus som gjer at eg er totalt uten energi, småsvimmel av at eg er trøtt eller no. Og ut av evne til å lære elevane mine noe som helst. Hater å vere sjuk og ikkje få gå på jobb altså.
Postet 25-01-18 kl 10:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg kom litt sent på jobb i dag, fordi jeg laget salatniste til gutta. På forespørsel.

Formiddagen skal brukes til strategiske forhandlinger pr. telefon, og ettermiddagen til søknadsskriving for frivilligjobben min. Ja, da er det vel bare å plukke opp telefonen.
Postet 25-01-18 kl 10:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Å hu hei, på bygda der jeg bor var det interessante føreforhold i dag. Så hittil i dag har jeg strødd gårdsplassen, prøvde å kjøre opp, strødd en gang til, ringt Vaktmesterkompaniet og bestilt mere strøsand, kjørt eldste og nabojenta til skolen for de skulle ha skidag, kjørt tvinsa til barnehagen, kjørt hjem en gang til for jeg hadde glemt PC og NÅ er jeg på kontoret. Jaggu bra dette ikke skjer hver dag -- og med livet som innsats.
Postet 25-01-18 kl 10:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemme i dag også, sånn passe redusert. Men litt småjobbing må til, hvis ikke blir det bare et helvete å komme tilbake.
Postet 25-01-18 kl 11:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ferdig på jobb for i dag. Litt for mykje ekstra denne veka, så eg er ganske gåen. Håpar morgondagen blir normal. Eg trenger det. Og så er det heldigvis helg.
Postet 25-01-18 kl 15:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Minsten sov i sin egen seng helt til 06.30 i dag. Jeg våkna helt av meg sjøl en halvtime før. Jeg trur det kanskje er femte gang på åtte år at jeg har fått seks timer sammenhengende søvn. Er det sånn det føles, altså? Jeg er så merkelig lett i huet!
Postet 25-01-18 kl 15:21 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Fytti så glatt det er... Men modne damer har brodder i veska.

Nå har jeg nettopp sendt mellomste på sin første date. Han skal treffe noen han har chattet med på nett. En av kompisene til gutta kjenner henne, da. De bor på andre siden av landet.
Postet 25-01-18 kl 19:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så gøy med date da Blånn.
Postet 25-01-18 kl 21:20 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no