Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 29-01-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Må ha kaffe....
Postet 29-01-18 kl 07:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Kjære vene det er en glede at januar straks er over.
Hjemme med syk minstemann.
Postet 29-01-18 kl 08:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Januar har vært grusom lang i år...
Postet 29-01-18 kl 08:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Jeg synes faktisk januar har gått fort. Håper resten av vinteren går like fort. Her pøser regnet ned.
Postet 29-01-18 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

På jobb, forkjøla, men har kaffe og nok å gjøre. Kort dag i dag, for minsten og jeg må på passjakt i ettermiddag.
Postet 29-01-18 kl 09:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb og føler at helgen har vært såpass strevsom at jeg ikke helt har hatt helg. Vel, vel. Jeg overlever.

Vi er i gang med den store bursdagsfestivalen. Mannen min og snuppa har bursdag på onsdag, og jeg synes antall feiringer er i overkant mange. Vi hadde klassebursdag på fredag, så på onsdag skal vi ha en liten feiring hjemme, på fredag som kommer skal mannen og jeg ut og spise, så er det familieselskap på lørdag og neste helg skal snuppa ha overnattingsfest for venninnene som ikke går i klassen.
Postet 29-01-18 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Morgen.

Akkurat i dag er jeg litt mer usikker på det der med god. Jeg er forkjølet og trett og uken er litt for full til at jeg har tid til sånt.

Jeg gleder meg til sommer kjenner jeg.
Postet 29-01-18 kl 09:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen. Eg har begynt å planlegge femtiårsdagen min. Det er vberre eit år og fire måneder til. Først slekta, så herlig dameselskap? Me bobler og alle dei beste?

Men først skal eg til legen.
Postet 29-01-18 kl 09:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
God morgen!

Jeg har både bokset på morgenen og hatt med minstemann til pustelegen, samt jobbet litt, og klokka er bare 9.

Deilig start på dagen å trene sånn, da, og så fikk jeg på plass litt tekniske knepp som virkelig utgjorde en forskjell, så det var gøy!
Postet 29-01-18 kl 10:03 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Hjemme med sykt barn.
Postet 29-01-18 kl 10:31 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har og sykt barn hjemme idag..
Postet 29-01-18 kl 10:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Januar har vært grusom lang i år...
Januar er alltid tre ganger så lang som alle andre måneder. Det er opplest og vedtatt i det divinske univers.

Jeg har veldig mye å gjøre på jobb, men ikke noe piff. Trøtt er jeg også, til tross for nok søvn og god søvn. Må nok ha mer kaffe.

I dag skal jeg trene min første time med Performance på SATS. Det virker dritskummelt. Hjelper ikke at det foregår i et rom med fullt innsyn, til og med ovenfra. Og jeg som hater at folk ser på meg når jeg trener.
Postet 29-01-18 kl 10:46 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Nå håper jeg dette er siste uka med full sykmelding. Skuldra er vond enda og det er vanskelig å sove, men blir også lei av å være hjemme. Fysio på onsdag og lege på torsdag.
Postet 29-01-18 kl 10:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, sykmeldingsfri på meg, som betyr passe på kropp og sjel, så har akkurat hatt en god yogaøkt. Friske barn (bank i bordet!), syk mann, men han krever liksom ikke samme oppfølging. Ellers håper jeg det ikke kommer enorme mengder snø i dag, så vi kommer oss på ballett uten for mye styr.
Postet 29-01-18 kl 11:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Januar er pinefull lang, og i år har det vært så mye drittvær at den virker enda lenger...Men kun to dager igjen så er det februar, og den pleier jo å være over med et svisj!
Postet 29-01-18 kl 11:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ser ut til at den sinte førsteklassingen min er sint fordi hun blir utsatt for utestengelse på skolen. Heldigvis ser det ut til at skolen tar tak med en gang.
Postet 29-01-18 kl 12:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Elste er syk. Yngste, jeg og mannen er heller ikke helt i form ... men heller ikke så dårlig at vi ikke kan være på jobb og skole. Kan ikke fordra å være sånn halvdårlig. (Nåja! Liker jo heller ikke å være heldårlig, da! ). Fikk heldigvis avlyst spilletime på kulturskolen i ettermiddag, så det blir rolig etter jobb/skole.
Postet 29-01-18 kl 12:08 av him him er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sykt barn her også, men han ble plassert hos besteforeldrene i dag. Så kom største opp i friminuttet før siste time og hadde hodepine, så da ble han også sendt til besteforeldrene.
Postet 29-01-18 kl 15:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Og plutselig fikk jeg to syke barn her hjemme. Ja ja.
Postet 29-01-18 kl 15:33 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no