Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-08-20 kl 08:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Hei, hei og god morgen. Dagen starter med teams-møte for min del, og fortsetter på samme vis. Det er greit. Så får vi vite timeplanen i dag, og det er alltid spennende...ellers er det det vanlige: fiksing til konfirmasjon.
Postet 13-08-20 kl 08:48 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært på "kontoret" en stund allerede, men i dag må jeg ta litt fri for å kjøre snuppa til reguleringstannlegen. Normalt sett kommer hun seg dit selv, men jeg har ikke lyst til å sette henne på t-bane og buss midt i rushtrafikken akkurat nå. (Og hun syntes time kl 9.00 var helt umenneskelig tidlig. )
Postet 13-08-20 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på det fysiske kontoret og er fornøyd med det. Jeg bor hos kjæresten denne uka, så den vanlige rusleturen til jobb er byttet ut med en liten biltur. Det merkes på ryggen! I går var det så varmt på ettermiddagen at en gåtur i skogen føltes helt uoverkommelig.
Postet 13-08-20 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Det er godt å se at første jobbuke etter ferien nærmer seg helg. Var ikke så hardt å snu døgnet etter noen dager med lange fjellturer og avslutning i lavvo, men det krever noe helt annet å skulle være opplagt og levere på jobb enn å lure på hva vi skal ha til middag, eller male det siste strøket på veggen.

I morgen er det planleggingsdag og lillesøster skal leveres hos farmor, så da blir det kanskje en litt roligere morgen for min del.
Postet 13-08-20 kl 09:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er også på plass på fysisk kontor og har masse jeg må gjøre.

Jeg hadde egentlig lagt frem skjørt, men valgte langbukse og joggesko siden det øsregnet da jeg gikk hjemmefra. Men nå kommer visst solen likevel. Spiller strengt tatt ikke noen rolle, jeg skal jo bare være inne.
Postet 13-08-20 kl 09:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor og teamsmøter.
Eldstemann skal til OCH, så han må vel snart vekkes.
Neste uke blir tøff for ungene. Da er det slutt på å sove til langt på dag.
Postet 13-08-20 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er på plass på meget bråkete hjemmekontor, vi har oppussing i kjelleren, og vaskehjelpen vasker hovedetasjen. Jeg har rømt ut på verandaen med kaffe, sol og laptop.
Postet 13-08-20 kl 09:45 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Dagen i dag ble startet med sjelesørging ved kaffemaskinen. En kollega mistet hunden sin i helga (gammel og syk) og er ikke seg selv stakkar.

I dag har jeg ingen arbeidslyst og har endt opp med å love meg selv en feriedag i morgen, for det er meldt strålende vær her. Det skal jeg jammen meg ha!
Postet 13-08-20 kl 09:50 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har bryllupsdag i dag! 15 år, det går unna. Foreløpig har jeg bare feiret med å besøke treningssenteret for første gang siden mars, men det blir nok kake og bobler i kveld.
Postet 13-08-20 kl 09:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb og kjeder vettet av meg.
Har planer om tur til avfallsplassen etter jobb. Ikke vært der før og har blitt advart av eldste om å ha oversikt før man drar. Han var med bestemora for litt siden nemlig og de måtte kjøre runder.
Det er helt nytt.
Postet 13-08-20 kl 09:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Inntar hotellfrokost (buffet) før siste transportetappe hjem. I går var det varmt, nesten for varmt å kjøre bil. I dag ser det litt bedre ut, starter i lett regn.
Postet 13-08-20 kl 09:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med bryllupsdagen, celebelen! Vi følger etter i morgen, med 10 år.

Kontor-kontor i dag også, funker fint å bytte på litt egentlig. Takket være planleggingsdager på SFO går jeg langhelg i møte, så i morgen og mandag har jeg fri! Det blir deilig i dette været. Men først, få orden på planer som krøller seg.
Postet 13-08-20 kl 10:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med de første 15, celebelen!
Postet 13-08-20 kl 11:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer Celebelen!

Jeg har 7.klassing i dag. Han var så stor og fin da han gikk avgårde med kameraten. Begge med fikset hår. Eldste begynner ikke før mandag.
Postet 13-08-20 kl 12:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I dag forbanner jeg Covid-19 og nedstengingen i mars/april.
Postet 13-08-20 kl 12:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Første dag på jobb unnagjort. Litt kjekt, litt rart og litt tja. Det ordner seg vel utover dei neste vekene.
Postet 13-08-20 kl 18:28 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no