Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 14-08-20 kl 09:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Sol hjemme, ser ut til at det regner på jobb.
Skravletime straks. Etter jobb er det å pakke bilen og forflytte seg litt lenger sør.
Postet 14-08-20 kl 09:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God fredags morgen.
Alt for lite søvn, men det er sol da.
Sola skal nytes etter noen møter. Siste helgen før hverdagen starter.
Postet 14-08-20 kl 09:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sol og varmt i sør; deilig, men jeg får jo ikke gjort noe til konfirmasjonen om to uker.
Postet 14-08-20 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God fredag.

Jeg har sovet dårlig og er litt for trett til alt det jeg burde gjøre. Jeg har lyst til å logge av jobben og sette meg i sofaen med et strikketøy. Heldigvis kan jeg gjøre det i ettermiddag og se frem til en rolig helg.
Postet 14-08-20 kl 10:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste ordinære feriedag! Mandag er det full rulle. Jeg ser med gru på full jobb og restriksjoner på skoleskyss. Vi bor akkurat under fire km fra skolen og det er bare de som har rett som kan ta buss sånn som det er nå. Ungene slutter til til ulike tidspunkt tre dager i uka. Minsten har ikke fyllt åtte og er ikke sikker nok i trafikken til sykling.
Postet 14-08-20 kl 10:21 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har sovet helt elendig i natt etter å ha blitt vettskremt av flere lyn som slo ned like ved hytta før jeg skulle legge meg. Etter at uværet hadde tatt sikringene to ganger (hadde heldigvis nappet ut kontakten på de viktigste apparatene før det) så skrudde jeg likegodt av all strøm og ringte mannen og sutret.

Nå har uværet passert og strømmen er tilbake, og jeg skal først nyte en rolig hjemmekontordag på hytta og så en rolig alenehelg her oppe. Digg!
Postet 14-08-20 kl 10:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Full av dop har jeg sovet godt i natt, for første gang på lenge.
Postet 14-08-20 kl 10:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var virkelig et heidundrandes fyrverkeri i går! Vi koblet ut alle pc-er og tv-er før vi la oss. For det rallet noe skikkelig.

I dag skal knerten og jeg teste ut den nye skoleveien som han skal reise fra mandag. Jeg innser at man ikke følger til ungdomsskolen første skoledag, men siden han skal bytte buss på et sted han ikke har vært før, så tar vi en testrunde i dag. Tenk at også minstemann skal på ungdomsskolen!
Postet 14-08-20 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Det var litt av et vær, ja! Jeg sov som en stein likevel, heldigvis. Nå er jeg på UB og skal liksom skrive på artikkelen min. Skal bare vegre meg litt først. (Det er over to uker til deadline, så jeg har jo et hav av tid, innbiller jeg meg!)

Secunda skal på bli-kjent-møte på ny skole i dag, det blir spennende!
Postet 14-08-20 kl 10:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ja, tenk det, Tjorven! Husker enda 1.klassebildet du la ut av ham. Ut fra hvordan du beskriver ham her inne virker han klar.
Postet 14-08-20 kl 10:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Leter etter arbeidslysten og teller timer til helg! Middag i byen med yngste i ettermiddag blir koselig. Mannen drar på hytta, mens jeg må gjøre unna et par ærend i morgen for jeg drar på hytta
Postet 14-08-20 kl 10:36 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg føler egentlig ikke at knerten er klar for ungdomsskolen. Han er jo min "lille".

Men han skal begynne på en skole han har søkt seg til, og mener selv at dette skal gå bra nå. Han var ikke helt klar for nærskolen, så dette tror jeg blir bedre. Jeg er i hvert fall litt roligere.
Postet 14-08-20 kl 10:53 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God formiddag! Har fått fredagskaffe på jobb og er veldig klar for helg etter første ferieuke. Heldigvis ingen heftige planer for helga. Det vil si, mellomste skal på en aktivitet på lørdag og vi må få malt siste rest av huset om været tillater det.
Postet 14-08-20 kl 11:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag, fridag og bryllupsdag! Fine greier!

Vi må somle oss ut for å fikse gave til bursdagen minste skal i seinere i dag, ellers er det rimelig sakte fart på hele gjengen. SFO/skole har planleggingsdager i dag og mandag, så da blir det langhelg på jentene og meg. Feire 10 års bryllupsdag i kveld.
Postet 14-08-20 kl 11:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med bryllupsdag ingling.

Jeg har hjemmekontor, for mye å gjøre og litt vondt i viljen.
Postet 14-08-20 kl 11:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, ingling
Postet 14-08-20 kl 11:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer ingling
Postet 14-08-20 kl 12:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer ingling! Bursdagene kommer av seg selv, men bryllupsdagene må man jobbe for.


Da har vi testet knertens reisevei. Den er høyst overkommelig. 9 minutter med t-bane og 5 minutter med buss (og begge deler går "hele tiden" slik at det blir lite ventetid). Det visste vi egentlig, men det var godt å få det konstatert.
Postet 14-08-20 kl 12:24 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer ingling!

Siste ordinære feriedag her også. Er mør i kroppen etter to dagers langkjøring og endelig få sovet i egen seng.
Postet 14-08-20 kl 12:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Oppdatert 14-08-20 kl 15:18 av Fersken
Gammel
Gratulerer Ingling!
Postet 14-08-20 kl 14:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste plandag ferdig, på mandag kommer elevene. Jeg er ikke i nærheten av klar, så det blir nok en tur på jobb i helga.
Postet 14-08-20 kl 17:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Siste planleggingsdag for oss også. Avsluttet dagen med å sjekke at alle klasserom har bøtte, såpe, kluter og en liten smittevernpakke (munnbind og hansker i tilfelle elever/ansatte blir syke på jobb). Varmt å sykle oppover bakkene hjemover.
Postet 14-08-20 kl 20:10 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no