Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 26-05-19 kl 09:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har kaffe på senga og kun planer om klesvask og kringlebaking i dag. Det er fint.
Postet 26-05-19 kl 10:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har kaffe i sofaen og har kun planer om klesvask (har snart rundet skittentøykurven) og vaffelsteking. Det er også fint.
Postet 26-05-19 kl 10:56 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Gårsdagen brukte jeg på cup, idag er det skriving som gjelder. *svosj*
Postet 26-05-19 kl 10:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen. Sommeravslutningene har meldt sin ankomst. Har kjørt eldstebarn på fotballtrening, senere i dag er det 2x turnavslutnibg og en konfirmasjonsspilling. Slappe av kan vi gjøre i juli.
Postet 26-05-19 kl 11:16 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Har sovet lenge og har ikke kaffe ennå.
Lese til eksamen idag og. Gleder meg til den er over.
Postet 26-05-19 kl 11:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kaffe her og. Jeg har hostet omtrent non stop I hele natt og lurer på om det finnes nok kaffe i verden.. Minsten og jeg skal på en to-dagers minigetaway, det blir nok stas bare jeg finner krefter til å dusje og pakke.
Postet 26-05-19 kl 11:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her skal dagen brukes til å pakke, rydde og styre bare verre. Flytting på fredag.
Postet 26-05-19 kl 11:34 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag fra hotellsengen! Vi har sovet passe lenge (i hvert fall jeg), spist frokost, tatt med kaffe på rommet og sløver intenst med skjermer før vi setter kursen hjem igjen. Tur med ett barn er jommen ikke dumt!
Postet 26-05-19 kl 11:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
God morgen. Jeg har 4 fjortenåringer sovende i kjelleren. De la seg nok ganske seint og jeg lurer på om de bare skal få sove til de våkner eller om jeg skal begynne og bråke for å vekke dem. Nå føler jeg at jeg må liste meg rundt. Uansett litt deilig å bare sitte og surfe og da.
Postet 26-05-19 kl 11:48 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg begynner å komme meg etter klassetur fra fredag til lørdag. Forferdelig uvant å gå med (halvtung) sekk på bratt sti, og flaut hvor lenge det er siden jeg sov i telt. Både Ville og jeg sov noen timer etter at vi kom hjem i går, og klarte likevel å sovne ganske tidlig på kvelden.
Postet 26-05-19 kl 12:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da har Frøkna og jeg landet på at hun ikke kan ta eksamen i morgen pga. hjernerystelse. Hun sier selv at hun er helt "bomull" i hodet, og hun får fortsatt vondt i hodet hvis hun prøver å lese på papir, og da kan hun ikke sitte seks timer foran en PC-skjerm i morgen.
Postet 26-05-19 kl 13:03 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vært på Indoor Running-time og sitter nå og vurderer hva jeg skal gjøre resten av dagen. Mannen og jeg snakket om å gå tur, men jeg har et fælt gnagsår som ikke plaget meg på løpetimen, men som jeg tenker kan bli verre av en lengre tur. Så jeg heller mot nei til tur. Mulig det bare blir innedag og ferieplanlegging i stedet.
Postet 26-05-19 kl 13:18 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Jeg skulle egentlig til Stockholm denne helgen, men det ble avlyst. Derfor var det veldig hyggelig at vi med kort varsel ble invitert til noen venner vi ser alt for sjelden. Vi syklet hjem kl 02.30 i natt.
Postet 26-05-19 kl 13:43 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
Har vært på varetelling på Coop Mega med eldste sin klasse og en haug andre foreldre. Fin dugnad, sosialt og hyggelig.
Postet 26-05-19 kl 14:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høres ut som en klok avgjørelse, Stompa, selv om det er kjipt. God bedring til Frøkna!

Jeg har hentet eiendeler i dag og er utslitt. Skal dog prøve å riste litt på hjernecellene og få jobbet litt.
Postet 26-05-19 kl 15:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her har det vært cup i dag også. Minsten gikk ut i semi, mellomste vant finalen. Nå har jeg siesta i hengekøya.
Postet 26-05-19 kl 16:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hallo, hallo! Direkte inne fra Toffehusstanden, hvor Prima skriver nynorsktekst så det spruter til aller siste frist før standpunktkarakteren settes i 10., Secunda lager en ekstremt ambisiøs bursdagskake til morgendagens selskap, og jeg stort sett later meg, gir gode råd om ditt og datt og tar unna oppvasken når den truer med å ta helt overhånd. Mannen har rømt på jobb.
Postet 26-05-19 kl 16:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no