Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 24-10-20 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Jeg og junior er klar til å dra på håndballkamp. To og en halv time hver vei så dagen går. Mannen og mini skal ordne til morgendagens barnebursdag.
Postet 24-10-20 kl 10:03 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet (for) tidlig som vanlig. Egentlig var planen å utnytte teit døgnrytme til å spa unna minst tre av de hundre jobb-/studiegreiene jeg har liggende.

Det viser seg imidlertid at lesing og surfing i sofahjørnet var mer attraktivt.
Postet 24-10-20 kl 10:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Konfirmasjonsselskap for minstemann i dag. Nå skal jeg bare stryke forkle og sjal til bunaden og pynte lokalet (har flere sterke barn og en mann som ikke helt virker om dagen). Nå nyter jeg en latte. Selskapet starter kl. 16 så vi har god tid.
Postet 24-10-20 kl 11:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sjukestue. Prikkulfane mine har det ikkje heilt godt. Det klør og verker. Er ikkje så mykje eg får gjort med det, bortsett frå å trøste.
Postet 24-10-20 kl 11:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til med feiring, Blånn! Og god bedring til prikkulfene dine, Hjertensfryd!

Her har vi hentet fram halloween-stæsj og begynt å pynte litt. Jeg skal få gått meg en tur i skogen og helst sovet litt til. Godt med lørdag med få planer!
Postet 24-10-20 kl 12:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sovnet i 1-tiden i natt og fikk sove helt til jeg våknet av meg selv. Da var klokken 12.15.
Kaffe er drukket og nå skal handleliste skrives.
Postet 24-10-20 kl 14:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Leverte yngstemann på speidertur kl 10. Etter det har eldste og jeg vært på kafe, kjøpt et par gaver og blomst til en nyoperert. I kveld tester vi syrisk take away til middag og ser film, jentekveld.
Postet 24-10-20 kl 15:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi brenner store bål med hogstrester på småbruket vårt. :sterk:

Mens vi jobber står en deilig lammegryte og godgjør seg.
Postet 24-10-20 kl 17:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fin feiring av minstemann i dag! Konfirmanten er fornøyd og det er mor også!
Postet 24-10-20 kl 22:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Postet 24-10-20 kl 23:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med konfirmant, Blånn!
Postet 25-10-20 kl 01:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no