Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 22-07-19 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Der! Jeg er tilbake på jobb og har gledet meg til å skrive i kaffebloggen. Jeg har en del å gjøre, men å si at det er forskrekkelig travelt vil være en mild overdrivelse. Det er greit med en litt myk start.

Knerten kom hjem i går, og det var altså så uendelig godt å ha ham hjemme igjen. Han satt i armkroken min og så tre episoder av "Modern Family" og da følte jeg at normaliteten var opprettet.
Postet 22-07-19 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Å, så hyggelig, Tjorven, så se serier med Knerten. Min som er året yngre er lik, elsker å sitte slik.

Jobb på meg også, rolig, og da får jeg jo slettes ikke gjort stort i det hele tatt. Må ta meg sammen. Sovet dårlig i natt, skylder på det.
Postet 22-07-19 kl 09:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er fortsatt mørbanka og forslått etter fallet mitt lørdag og nå skal vi til Gøteborg. Jeg gruer meg til å sitte i bil og vandre rundt. Ja Ja, det går vel.
Postet 22-07-19 kl 10:33 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Vi kom oss ikke ned til togstasjonen engang før eldste hadde møkket ut både shorts, t-skjorte og hettejakke. Ikke hadde vi trengt å kjøpe billett heller. Konduktøren trodde visst at bestemora hadde billett for alle.
Postet 22-07-19 kl 11:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til, Millen!

Jeg er innom jobb i dag, jeg har egentlig ferie denne uka, men er nå så sur og drittlei av å kaste bort ferie på regnværsdager at da jeg så dagens værmelding gikk jeg på jobb.

Det er mulig det blir en jobbedag eller to til på meg denne uka, så har jeg heller litt til gode til i august. Feriedager er alt for dyrebare til å kaste bort på å få dagen til å gå.
Postet 22-07-19 kl 11:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Eller, formiddag er det kanskje. Jeg sitter og manner meg opp til å få farget øyebryn. Får ikke kaffe før jeg har fått på fargen, jeg må være streng med meg selv, gitt

I dag står pakking og sykkeltur med ungene på planen. Snart masse sol og bading!
Postet 22-07-19 kl 11:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, tilbake i Norge for et par dager. Vaskemaskinen får kjørt seg i dag, gleder meg til å se ungene igjen på onsdag.
Postet 22-07-19 kl 11:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Tusenfryd og vi var her da de åpnet.Regner med å være her til det stenger. Årets feriehøydepunkt for kidsa så vi voksne lar oss smitte av entusiasme.
Postet 22-07-19 kl 11:44 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hei og hopp. Vi er i bilen på vei til Jotunheimen og Besseggen. Min største frykt nå er at jeg skader meg og blir en av de dumme turistene som må reddes ned og får omtale i avisene. Irrasjonell frykt, I know. Og skulle jeg blitt skadet og trenge bistand så er det et uhell og ikke på grunn av dumskap og dårlig planlegging.
Postet 22-07-19 kl 12:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemme fra korpsturen i sydenland. Mye sol, mye paella og opplevelser. Nå skal kofferten bytte innhold så skal vi kjøre nordover om en dag eller to.
Postet 22-07-19 kl 12:50 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg drar på Danacup i dag. Poden dro i går, så i det er bare meg jeg skal få av gårde. Tar nattbåten i kveld, har leid leilighet gjennom Airbnb. Blir nok bra
Postet 22-07-19 kl 14:23 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Heisann fra Japan, har nå reist ut på landet til varme kilder og kanskje utsikt til Mt. Fuji, hvis tåken letter. Har hatt fantastiske dager i Tokyo, for en by!! Nå er vi togturister, skal videre til Hiroshima på onsdag.
Postet 22-07-19 kl 16:57 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no