Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Et år på hold er snart tilbakelagt for familien Aktiv

Sponsede koblinger:

Jeg har nå snart lagt et aktivt og hektisk år som trebarnsmamma bak meg. Hodet er til tider langt under vann men jeg jobber stadig med saken om å komme ajour med familien Aktiv As og alt vi bedriver.

Denne bloggen kommer snart til å bli lukket og innleggene mye mer private. Bare gi meg beskjed hvis du ønsker å følge familien Kaos på nært hold. Jeg setter også veldig pris på å få tilgang til din blogg.
Gammel

Engler og demoner

Postet 05-11-09 kl 08:43 av Schnuppa
Bokstavelig talt var det nesten det Storesøster opplevde da feberen herjet som værst forrige uke.
Aktiviteten var stor etter at hun hadde sovnet på kvelden og gjentatte ganger kom hun som en virvelvind ut av rommet sitt med et skremt uttrykk i ansiktet og snakket om at noen var etter henne. Hun løp rund i stuen og prøvde å gjemme seg og endte opp med å forankre seg i doen. Jeg greide nesten å se det komiske i det der hun tviholdt på doskåla. Fikk til slutt geleidet den søvndrukne og forvirrete...
Schnuppa sin avatar
Livsnyter
Postet under Uten kategori
Kommentarer 17 Schnuppa er ikke aktiv
Gammel

Kontakt- og venneliste

Postet 05-11-09 kl 08:28 av Schnuppa
Bær over meg all den tid jeg er bloggnovise. Jeg tenker på å lukke bloggen min og trodde at man måtte være venn for å ha tilgang. Har derfor huket av for venn på de jeg har på kontaktlisten.
Vet nu så meget bedre, det holder med å være på kontaktlisten. Jeg lærer, jeg lærer.
Schnuppa sin avatar
Livsnyter
Kommentarer 68 Schnuppa er ikke aktiv
Gammel

Vi har en hvitløksosende "Moldenser" i familien.

Postet 04-11-09 kl 14:46 av Schnuppa
Minstemann på 10 mnd. har i lang tid krabbet rundt og laget lyder som får meg til å tenke på pervoene som ringer bare for å avlevere stønning og andre upassende lyder. Lykken er derfor stor over at denne fasen er tilbakelagt og at han nå har funnet seg en ny lyd, nemlig I. I tillegg til all den andre bablingen er det en særpreget Iiiiii, Iiiii, Iiiiii, Iiiii som jomer gjennom huset. Det høres rett og slett ut som han har konvertert og blitt en ekte moldenser, selvsentrert sådann som kun hyller ut...
Schnuppa sin avatar
Livsnyter
Kommentarer 5 Schnuppa er ikke aktiv
Gammel

Ønsket om å glede

Postet 03-11-09 kl 14:19 av Schnuppa
Oppdatert 03-11-09 kl 14:29 av Schnuppa
Vi har tre veldig forskjellige barn. Midterstemann er en følsom liten kar på godt og vondt. Han er veldig oppmerksom og er flink til å gi flotte kommentarer.
I en lang periode har standardkommentaren hvis han skal gi kompliment, utover hvor fin man er håret eller klærne vært; "Mamma du skal få lov til å kjøre meg i bursdagen min". Dette er forøvrig viderekommeren fra: "Mamma du skal få lov til å komme i bursdagen min/få lov til å bli med meg hjem."
Nå har han avansert...
Schnuppa sin avatar
Livsnyter
Kommentarer 17 Schnuppa er ikke aktiv
Gammel

Test

Postet 14-03-09 kl 11:56 av Schnuppa
Tester om det er så enkelt å opprette blogg.
Lurer litt på om jeg dermed også får opp bloggene til e jeg har tilgang til.
Schnuppa sin avatar
Livsnyter
Kommentarer 23 Schnuppa er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.