Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Romjulsoffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Romjulsoffe

Postet 28-12-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
høres riktig ut. Jeg er installert på hjemmekontor på loftet, mannen skal også jobbe hjemmefra, så vi har kontorfelleskap i dag. Jentene er noen timer i barnehagen før vi skal på besøk til familie, så det er ikke den tøffeste starten, men jommen er det vanskelig å fokusere foreløpig.
Postet 28-12-16 kl 08:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er trøtt. Sover skikkelig dårlig for tiden, og det er dårlig gjort!
Postet 28-12-16 kl 08:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Jobb, men rolig og stille, så kan ikke klage.
Postet 28-12-16 kl 09:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jobb her også, har nok å ta meg til, men sliter med å komme igang. Kaffe hjelper ikke. Jeg laget grøt på superhavre til frokost også, kan ikke se at det har gitt meg superkrefter enda, det tror jeg sjokolade hadde gjort, nemlig.
Postet 28-12-16 kl 09:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Stakkars Pappalille! Jeg har endelig kommet meg over det verste av jetlagen min og har sovet som en engel de siste nettene, men før det hadde jeg en hel uke med tull og tøys, og det er skikkelig fælt!

I dag skal vi egentlig ha gjester, men jeg tror de er for syke til å komme, så dermed blir det antagelig en overraskelsesfridag. Jeg er fæl nok til å synes det er ganske deilig.
Postet 28-12-16 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Plan for dagen: Spise. Bake rundstykker. Få folk til å slutte å skrike til hverandre. Trur jeg bare skal hive hordene ut i hagen i dag. Og så låse døra.

Neida. Joda.
Postet 28-12-16 kl 09:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På jobb og det er relativt rolig her. Litt flere kollegaer i dag enn i går, så litt høyere aktivitet er det. Ellers ingen planer for i dag.
Postet 28-12-16 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg er på kontoret og det er helt greit, tror jeg er mer effektiv her enn hjemme der huset er fullt av folk. I dag drar julebesøket, og det skal bli godt å være bare vi igjen. Pga sykdom er nyttårbesøket vårt avlyst og jeg syns i grunnen det er deilig åbare skulle være hjemme likevel. Jobb i dag og i morgen og deretter langhelg!
Postet 28-12-16 kl 09:54 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på kontoret, jobb i dag og i morgen. Nesten ingen her, men greit nok, håper jeg får vært litt effektiv. Skal på en tøff treningstime kl. 17, før det må jeg få gjort noe fornuftig. Er trøtt, sover ikke godt for tiden jeg heller, selv om jeg har fått tatt igjen litt søvn nå i julen. To gode sovenetter følges alltid av en skikkelig kjip en.
Postet 28-12-16 kl 09:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Her hersker nå den ultimate familieidyll: junior i kjellerstua med Xbox, mamma på garasjeloftet med Lego og pappa i underetasjen med modellfly. Vi sees til måltidene og kveldskosen.
Postet 28-12-16 kl 10:03 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
På hytta, kaffe på senga og frisk igjen etter omgangssyke. Poden hos meg igjen etter julefeiring hos far, så da er alt som det skal være.
I dag blir det hodelyktskitur etter litt fiksing og ordning på hytta.
Postet 28-12-16 kl 10:07 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Greit å komme innom her sånn at jeg finner ut hvilken dag det er, jeg har ikke peiling lengre.

Litt usikker på planer for dagen, enn så lenge sover begge ungene. Mulig vi skal til venninne og spille spill, kommer an på om de får familiebesøk eller ei.
Postet 28-12-16 kl 10:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har hjemmekontor fra svigers i England. Mannen ser Star Wars og depper litt over Carrie Fisher. Fjortenåringen sover og tjuetoåringen som dro herfra i går, kom seg forhåpentligvis fra Gardermoen i natt. Flyet hans var mange timer forsinket, først pga. været og så fordi en dame fikk hjertestans rett før takeoff. Han sa det var en ekkel opplevelse.

Vi koser oss ellers masse her i England. Mye familieidyll.
Postet 28-12-16 kl 10:14 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har akkurat spist Røroshotellfrokost og er stappmette. Nå skal vi snart ut og gå en liten tur, i anledning av at det er oppholdsvær og vindstille (i sterk kontrast til i går). Tror dette skal bli et par ganske avslappende dager.
Postet 28-12-16 kl 10:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Prøver å jobbe hjemmefra med tre barn som ønsker oppmerksomhet. Ikke helt lett, men får da gjort litt innimellom. Planen er å avslutte snart, og dra fram et stort puslespill som ikke er rørt siden mellomste var nyfødt. Da måtte vi parkere det siden hun ikke ville ha noe av at vi brukte tid på puslespill når hun ville ha kroppskontakt 24/7.
Postet 28-12-16 kl 10:43 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen jobber på hjemmekontor. Jeg sløver på sofaen. Vi skal i et familieselskap i dag, så jeg må snart hive ut snuppas to overnattingsgjester og få oss i retning selskapet.
Postet 28-12-16 kl 11:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg sløver hjemme, med tenåring på loftet og mann på jobb og så har jeg begynt å se på Game of Thrones - så her er det sofa og kaffe og Tv - helt uten dårlig samvittighet. Rundt 14.00 er det dagens dagslystur som står på programmet - jeg begynner å få skikkelig rutine på dette sløveferieopplegget. Men nå er det amerikansk pannekakebrunsj på programmet.
Postet 28-12-16 kl 11:38 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag har jeg endelig fått direktekontakt med riktig person i en bistandsorganisasjon som kan gi meg papirgrunnlaget jeg trenger for i morgen å overføre en finfin donasjon fra firmaet mitt til dem. Det er en DEILIG måte å avslutte året, synes jeg!
Postet 28-12-16 kl 12:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har halv dag på jobb, det er julegaven sin det. Og har rukket å bruke opp resten av årets budsjett på tog og flybilletter til familien.
Postet 28-12-16 kl 13:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg måtte avbryte juleferien min og ta en jobbeøkt i dag og i morgen. Det straffer seg å få influensa uka før jul altså.

Og jeg er helt alene på kontoret.
Postet 28-12-16 kl 14:14 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Men jeg har akkurat spart 8000 på å kjøpe hvitevarer på salg, så det får gå på plusskontoen for dagen. (Ignorerer etter beste evne tanken på hvor mye penger jeg faktisk har brukt på hvitevarer, for å komme opp i en slik rabatt. )
Postet 28-12-16 kl 14:15 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er også på jobb, og har fått gjort overraskende mye i dag.
Postet 28-12-16 kl 14:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har sendt mann og barn avgårde på shopping og jobber fra sofakroken på hytta. Har god kaffe og nok godis, så jeg får faktisk gjort en del.
Postet 28-12-16 kl 14:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Sitat:
Jeg er også på jobb, og har fått gjort overraskende mye i dag
Ja, jeg har akkurat konkludert med at mine kolleger burde ta juleferie mye oftere.
Postet 28-12-16 kl 14:29 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Du har opptil flere store sjokoladeplater på kontoret som venter på deg også, Adri.
Postet 28-12-16 kl 14:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Men læll, å intervjue en kandidat kl 16 i romjula var ikke nødvendig, vel? Nå hadde det vel vært greit å kunne dra hjem snart?
Postet 28-12-16 kl 14:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på deilig skitur. Og jeg ligger ann til å bli skikkelig støl.
Postet 28-12-16 kl 14:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
What? Jeg sa til S at det ikke var nødvendig å ta det med til meg. Du får ta dem med hjem og passe godt på for meg, Palmen.
Postet 28-12-16 kl 15:57 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg og guttungen har vært på skøytetur på Bogstadvannet, det var skikkelig fint. Vi var sammen med kameraten hans og moren og det ble noen fine timer ute. Tipper på støle hofter meg i morgen, men det er fint å kjenne på at man har beveget seg.

Nå er det sjakk på tv, og sløving på planen, middag må vi sikkert også ha. Eldste er fortsatt syk, men det er bedring å spore.
Postet 28-12-16 kl 17:15 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Vært på jobb en tur idag jeg og, men skal ikke påstå jeg var supereffektiv
Fri i morgen og fredag igjen, tror nesten jeg aldri har hatt så mye fri noen gang

Litt sløv jul da, har som regel lite energi å hente på denne tiden av året
Postet 28-12-16 kl 22:11 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no