Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 18-05-17 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Relativt rolig start på dagen derpå, både mannen og jeg skal ha et par timers hjemmekontor før alle tre skal i begravelse. Til gjengjeld er det både korpsøvelse og loppehenting i kveld, så det blir neppe en langtekkelig dag.
Postet 18-05-17 kl 08:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Føttene mine er slitne etter å ha gått 22 543 skritt i bunadssko i går, men vi er svært fornøyde med feiringen.

Nå trenger jeg bare veldig mye kaffe og så er jeg klar for dagen.
Postet 18-05-17 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Her er det produksjon for alle penga som gjelder.

Ja, og så har jeg bursdag i dag, og beste kollegaen har med bursdagskake på jobb.
Postet 18-05-17 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer med dagen, Eia!

Jeg er sur og har lett panikk lurende i bakhodet på grunn av manglende lesing til eksamen. Kjennes ut som en mandag. Jeg får levere herr Sønnebengel, og så får jeg vel begynne på lesing.

Ja, og så skal datteren spille kamp i dag i øs-pøs-regnvær. Det gleder jeg meg ÅNKLI til.
Postet 18-05-17 kl 09:43 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe er fortært og skal bruke dagen på kommunestyremøte. Veldig fin dag igår, men blir allikevel godt med helg snart.
Postet 18-05-17 kl 10:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg skal kjøre til Sørlandet til et todagers møte i dag. og har tidenes skybrudd i vente, har jeg hørt ryter om. pakker regntøy og støvler og beregner god tid og håper min trofaste lille bil bringer meg trygt dit jeg skal.
Postet 18-05-17 kl 10:15 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøbelsara: Været er greit foreløpig, har regnet i natt, men så antydning til sol for litt siden. Tror ikke det blir så ille.
Postet 18-05-17 kl 10:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Litt hjemmekontor på morgenen, og så skal jeg veilede 14 studenter litt senere. Det blir forhåpentligvis hyggelig. Ha en fin dag alle!
Postet 18-05-17 kl 10:21 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg ligger fremdeles i senga.
Det regner, kan jeg høre, og det sildrer lystig fra den nye bekken forbi garasjen som en mann fra kommunen skal finne ut av i dag. Det kan visst komme 60 mm nedbør i dag, så jeg må definitivt gå på fjellet. Så lurer jeg på om jeg skal ta første sting i bunadsbroderiet til 04-årgangen, siden det er den dagen i året jeg sikkert er mest motivert. Og om ett år er det jo bare ett år igjen til den skal være ferdig. Helst.
Postet 18-05-17 kl 10:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Bittelitt vanskelig å konsentrer seg på jobb, pga reisefeber, men fikk plutselig noen nye oppgaver som må være klare tilmandag og vi reiser til Budapest i kveld, med retur seint søndag! Svusj svusj!
Postet 18-05-17 kl 11:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Chris Cornell er død! Må vi bare venne oss til dette, eller?
Postet 18-05-17 kl 11:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det er skikkelig mandag i dag. Bra det snart er helg!

Gratulerer med dagen, Eia!
Postet 18-05-17 kl 12:07 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Candy; Det er så trist. Jeg orker ikke at alle disse som har laget soundtracket til livet mitt ikke skal spille lenger.
Postet 18-05-17 kl 12:07 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Eia.

Jeg skal ha en rolig dag i dag. Kjenner at kroppen ikke er helt restituert enda.
Postet 18-05-17 kl 12:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fullstendig kjørt etter i går. Det tar på å bruke meir energi enn ein har, men det var ein koselig dag. Men i dag skal eg berre ta det rolig, og lade opp til i morgen, for då har eg bursdag, faktisk.
Postet 18-05-17 kl 13:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no