Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 20-12-19 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Det meldes om skøytebane på veien og lurer litt på om det da er verre enn i går. For ifølge avisene skal glatta ha kommet hit i dag, men lurer som sagt hva som da kom i går. Jaja, får beregne god tid.
Skravletime før jobb og julelunsj på jobb senere. Beklageligvis er jeg flere kolleger fattigere etter endt arbeidsdag.
Postet 20-12-19 kl 08:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar


Noen jobbetimer til og så juleferie.
Postet 20-12-19 kl 08:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har juleferie, Dvs jeg har hjemmekontor på mandag, men det er mer sånn sjekk mail, og ta evt tlf. Regner med det blir stille og rolig.

I dag skal jeg i kirka, få med meg begge gudstjenestene, så har jeg i et øyeblikk villfarelse lovet ungene kino, det er jo bare 9 mil en vei. Så det skal vi i kveld.
Postet 20-12-19 kl 08:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg avspaserer i dag, har nemlig fått beskjed av sjef om at dersom jeg ikke har noe jobb så trenger jeg ikke logge meg på. (Og så la han til at "vi kommer til å få mer enn nok å gjøre i januar, så det er bare å samle opp så mye energi som mulig i julen". )

Passer bra med fri i dag, for jeg har enda ikke kjøpt julegaver og kjenner en forkjølelse seile inn. Men først: slappe av hjemme så mye som mulig mens jeg venter på kjøkkenoppmålere fra IKEA, påspandert av IKEA for å være sikre på at når de endelig klarer å levere kjøkkenbenk og vask som ikke er skadet i transport så skal de i hvert fall være rett størrelse (banker knallhardt i bordet). Nå sist gang manglet de 7-8 millimeter.
Postet 20-12-19 kl 09:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Du fortjener verkeleg å avspasere i dag, adrienne. Og du og polarjenta. Eg har fri på fredager men må møte siden det er siste skoledag. Eg skal ha med pepsimax med limesmak i kaffekoppen min, og sjå film med elevane. Etterpå er det julemiddag for oss proletarer.
Postet 20-12-19 kl 09:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt jobbing og så er det juleferie for meg også. Mann og eldste er blitt syke. Feber, kroppsverk, hoste og laber form.
Postet 20-12-19 kl 09:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Siste innspurt her. Skulle se julefilm med en klasse, men de ville heller spille spill - så nå har vi spilt julekahoot, og de spiller Alias.
Postet 20-12-19 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Planleggingsdag på ungene og fri på meg. Planer om diverse huslige sysler, men siden jeg ble forstyrret av armer og bein halve natten OG vekket før seks, tar jeg det foreløpig veldig rolig. Passer greit å ikke skulle ut på glatte veier i dag, kjenner jeg.
Postet 20-12-19 kl 10:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Oppdatert 20-12-19 kl 14:13 av ingling
Gammel
Sissel sin avatar
Her våknet vi til 10 (TI!!) varmegrader. Omtrent som ved st. hans m.a.o. Studentdattera kom fra Lillehammer der det var -15, så hun har fått temperatursjokk. Regner gjør det også. Men, men, det blir jul, må bare jobbe litt først. Er ganske godt ajour, så det kjennes ut som om det blir en lang dag. Tror kanskje jeg må avspasere et par timer.
Postet 20-12-19 kl 10:10 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg ble vekket med kaffe på senga idag. Fyr på peisen og julesanger på stereoen da jeg stod opp. Hurra for meg som fyller år! Fikk ny dyne i gave så mannen hadde skiftet sengetøy til oss igår kveld. Luksus
Postet 20-12-19 kl 10:17 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med dagen vixen!
Postet 20-12-19 kl 10:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har hjemmekontor, men begynte visst dagen med å sove en ekstra time på sofaen.
Postet 20-12-19 kl 10:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Vixen

Det var ikke i nærheten så glatt i dag som i går.
Kommet meg på jobb, men systemet vil visst ikke på. Noen timer jobb før lunsj og så litt jobb før ferie.
Postet 20-12-19 kl 11:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har lovet Ville en handletur etter skolen, i mellomtiden pusler jeg rundt hjemme. Ikke veldig effektiv, men en del får jeg unna.
Postet 20-12-19 kl 11:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Juletregang og sangsamling for hele skolen overstått. Da gjenstår å proppe ungene fulle av godteri og sende dem avgårde før vi ansatte har julelunsj. Puh.

Ellers har eldste landet på Gardermoen. Jeg har ikke sett ham siden midten av september og gleder meg stort til å klemme ham.
Postet 20-12-19 kl 11:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Seriøst lenge siden jeg har vært innom her nå. Men må stikke innom og ønske alle en god jul

Siste arbeidsdag i dag, og jeg er VELDIG klar for fri frem til 2.januar

2019 har vært et litt heftig år for meg, men satser på at 2020 skal bli bedre!
Postet 20-12-19 kl 11:42 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Vixen!
Teller ned timer til juleferie nå

Her har temperaturen steget fra -13 til -3 og regn.. Fantastisk gøy å kjøre bil i dag. Not.
Postet 20-12-19 kl 11:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nessie! Tenkte senest i går at det er lenge siden jeg har sett deg her!
Postet 20-12-19 kl 12:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Vixen! Så deilig med ny dyne, luksusgave.

Tror ikke det regner her, enda, men det er plussgrader og grått, som vanlig.

Er på jobb, men i ettermiddag tenker jeg vi rydder mer og pynter. Siste skoledag i dag, begge barna er sendt i kirken.
Postet 20-12-19 kl 12:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg skal jobbe 27. og 30. des, jeg psyker meg opp/ned til å ikke glede meg for mye til ferie, den blir jo ikke verken lang eller sammenhengende. Men, mange korte uker på rad da!
Postet 20-12-19 kl 13:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det skal jeg også, Addison, riktignok hjemmefra 27. Men med fri i dag og 23. får jeg jo nesten en uke i strekk, det hjelper!

Kjøleskap ryddet og vasket! Det var på tide, kan en vel si. Kjøkkenskap får være, men frontene skal få seg en liten shine. Hvitt kjøkken er pent, men...
Postet 20-12-19 kl 14:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, julelunsj overstått. Vi har takket av midlertidig rektor og nå er jeg sjef fram til ny er på plass uti januar.
Postet 20-12-19 kl 15:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg. Dør. Siste skype i år er kostnadskjeft fra sint ung russer fordi vi har brukt penger sånn eller sånn. Jeg er SÅÅÅÅÅ klar for juleferie!
Postet 20-12-19 kl 15:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Trenger du å lære litt russisk banning, Candy?

Jeg har juleferie, har jeg bestemt.
Postet 20-12-19 kl 15:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jaaaa!
Postet 20-12-19 kl 15:44 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Puh, slakter, Gamestop, søstrene Grene og Kjell og company unnagjort på en time. Bankkortet gråter.
Postet 20-12-19 kl 16:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hvis du sier "zatknIS uROT" vil det sikkert gjøre inntrykk (omtrent ekvivalent med "hold den jævla kjeften, ditt krek!").
Postet 20-12-19 kl 16:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no