Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Juste

Musikkquiz 25.10.08 (jada, det er i år) - Hvordan i alle dager finner jeg frem?

Rangér dette innlegget

Musikkquiz 25.10.08 (jada, det er i år) - Hvordan i alle dager finner jeg frem?

Postet 21-10-08 kl 15:11 av Juste
Oppdatert 27-10-08 kl 15:39 av Juste

Nå er det kun kort tid igjen til det braker løs. Her er veibeskrivelse og annen info.



Veibeskrivelse med Tbanen:
Hvis man tar Tbanen så er det linje 2 til Ellingsrudåsen (endestasjon). Når man går av banen så ikke ta heisen opp, gå i stedet til høyre og ut den laaaaaange gangen ut til Gamle Strømsvei. Ta til venstre og gå ned bakken. Halvveis ned i bakken der ser du en liten gangsti inn til høyre (du har da en hesteinnhegning på venstre hånd), sving inn til høyre så ligger huset vårt på venstre hånd (se etter en hage med en hvit lekestue i så er du fremme). Den siste banen tilbake til byen går kl 00.30, men det går nattbusser inn til Oslo Bussteminal nesten hele natten så hvis man er i partyhumør så er det ingen grunn til å slutt tidlig

Veibeskrivelse med bil:
Hvis man kjører bil så kan det være litt litt kronglete og finne frem. Denne beskrivelsen tar utgangspunkt i at du kommer kjørende fra Oslo mot Lillestrøm:

1. Kjør E6 nordover mot trondheim.
2. Ta av på riksvei 159 mot Lillestrøm der veien deler seg et stykke etter IKEA. Så gjelder det og holde tungen rett i munnen.
3. Ta av første avkjøring til høyre (ca 200 meter etter at veien delte seg).
4. Til Høyre i rundkjøringen på toppen av avkjørselen.
5. Sving til høyre i neste rundkjøring, mot Høybråten/Ellingsrud/Karihaugen
6. Til venstre i neste rundkjøring, rett etter Maxbo.
7. Du skal nå ha en Shell bensinstasjon på høyre side og Maxbo på venstre side. i enden av rettstrekningen du nå er på skal du til venstre, mot Ellingsrudflaten.
8. Kjør denne veien så langt du kommer (ca 300 meter). Så svinger du til høyre over den smale broen mot hestesenteret.
9. Kjør på oversiden av fotballbanen og sving til høyre inn på Munkebekken.
10. Kjør rett frem i ca. 400 meter. Du kommer da til en liten bekk og på andre siden av den ser du en parkeringsplass og søppelcontainere rett frem. Veien svinger 90 grader til høyre her. Parker på parkeringsplassen og du er fremme! Huset vårt ligger nå 50 meter oppe i veien, det er det eneste huset uten hageport

Vi setter antageligvis ut litt fakler så det skal kunne gå an og finne frem, ellers så er det bare og ringe!

Vi gleder oss!



Kommentarer totalt 53  

Kommentarer

Gammel
Camomilla sin avatar
Artige bilder.
Jeg er den med den grønne og blå rutete kjolen på lag to og heter Camilla.
Postet 28-10-08 kl 08:07 av Camomilla Camomilla er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er hun i hvit strikkajakke som sitter ved siden av Arken i Lesbebluse og rett over Skytte.
Lill heter jeg.
Postet 28-10-08 kl 12:28 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Obelix sin avatar

Opprinnelig lagt inn av dama med lesbe-topp

Sitat:
Neste gang må du snu deg mot kameraet og la alle få se de vakre øynene dine.
Postet 28-10-08 kl 23:21 av Obelix Obelix er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no