Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-12-23 kl 06:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen denne første søndag i advent. Det er kaldt ute, men varmt og godt inne og kaffen er straks klar.

Planen for dagen er et lite julemarked og en familiegudstjeneste der yngste skal være med å synge. Så blir det muligens en svipptur innom søndagsåpent senter for å gjøre unna noen julegaver. Kontraster..
Postet 03-12-23 kl 08:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God morgen!

Vi skal bake pepperkaker med storfamilien i dag. Blir nok hyggelig. Jeg skal observere mest, det er fordelen med store barn.
Postet 03-12-23 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Jeg får tre barn hjem i dag, pluss overnattingsbesøk av foreldre, og vi skal på julekonsert med spillende barn. Det blir koselig!
Dagen fram til det går til husarbeid, og middagsforberedelser til sein middag.
Postet 03-12-23 kl 09:07 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
15 blå ute.
Baker boller og må rydde litt. Skal være sjåfør for guttungen i dag så må med å sette på motorvarmeren etterpå.
Postet 03-12-23 kl 10:37 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 03-12-23 kl 11:50 av star
Gammel
Pingis sin avatar
Tror det blir litt baking her også i dag, ungene er i det nostalgiske hjørnet og drømmer om julekaker fra barndommen (skulle tro de var seksti år eldre enn sine fjorten og sytten år ...). Tror konseptet barndomsminne trender på tiktok.
Men altså, jeg baker (og spiser!) gjerne havreflarn med peanøtter, jeg!

Og ellers skal jeg gjøre minst mulig. Det gleder jeg meg til.
Postet 03-12-23 kl 10:49 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er syyhyyk og har planer om å bli frisk innen tirsdag, da reiser jeg skal på en viktig jobbreise. Så dagen skal gå med til selvpleie og litt selvmedlidenhet.
Postet 03-12-23 kl 12:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bytta batterilader mot motorvarmer. Og boller er satt til heving og jeg har "vaska" litt.
Postet 03-12-23 kl 12:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har hørt podens siste nissespilling! Snufs. Rart når det går mot slutten i skolekorpset. Selv skal jeg spille på julegrantenning i ettermiddag. De legger opp til varmelamper og vegger på tre sider.
Postet 03-12-23 kl 12:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Fersken
Postet 03-12-23 kl 17:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Får gjort meir på ein søndag enn eg får gjort på ei veke du, Fintdethei!.

Så koselig med pepperkakehurlumhei med storfamilien, Blondie. Og ja, godt å kunne halde seg litt i bakgrunnen.

Fullt hus pluss konsert, det høyrast slitsomt men mest hyggelig ut, Appelsin.

15 kalde? Brrrr, star! Nybakte bollar er riktig medisin då.

Haha, den mimringa kjenner eg igjen, Pingis. 16-åringen er alldeles nostalgisk her. Vittig, og mest koselig.

Auda, Fersken. Riktig god betring til deg.

Luksusjulegrantenning hos deg, Blånn. Neida. Det må nesten litt varme til om treblåsen også skal kunne vere med ute om vinteren.
Postet 03-12-23 kl 19:12 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Roleg søndag her. Eldste syns eg er ganske dust, for eg har pålagt rydding av rom. Eller tømming av rom, faktisk. Skrotnissen der nede kastar ingenting, så no skal alt utanom seng, skjerm(ar), bøker og gitarar ut.

Ellers er det roleg her. Eg tenkte litt på å bake, men eg hadde ikkje alle ingrediensane. Søndagsopen butikk to steinkast oppi gata, men eg kan bake ein annan dag i staden.
Postet 03-12-23 kl 19:14 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no