Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 07-04-19 kl 11:54 av Kaffestuggu

Vi ble litt revet med og glemte å åpne i skikkelig tid.

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag fra cup i Sverige. Minsten har akkurat spilt en rysare av en kamp og med mål 13 sek. før søutt er de videre til semi i a-sluttspillet. Mellomste spiller b-sluttspill. De starter kampene litt senere. Mellomste vant cupen for et år siden.
Postet 07-04-19 kl 12:35 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Dagen derpå etter korpsfest. Vi er fornøyd med egen innsats og nå er det kaffe og sen utsjekk før vi reiser hjem.
Postet 07-04-19 kl 13:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Rolig søndag her. Vi har vært ute og gått og syklet i solen, og nå laxer to av oss inne før vi skal ut igjen og hente tredjemann. Planer om lang løpetur i kveld, orker jeg det, mon tro?
Postet 07-04-19 kl 14:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi veksler mellom lekseetterslep og tur og små doser underholdning. Deilig vårlig ute, da!
Postet 07-04-19 kl 15:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Rettebunke.
Postet 07-04-19 kl 15:33 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten røk ut i semi, nå skal mellomste snart spille sin semi. Dette er en laang dag.
Postet 07-04-19 kl 16:25 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg er så fantastisk lite imponert over fotballlaget til sønnen og de stuntene trenerne der kjører for ikke måtte innrømme at de bæsjet noe så sinnsykt på leggen da de la strategien på nyåret.
Postet 07-04-19 kl 17:02 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppas fotballag har vært på cup i dag ... og vant hele greia!
Postet 07-04-19 kl 18:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har vært på hagemesse med naboen, og har en hel haug med knoller som må settes ut framover. Vi kjørte forbi fotballcup på veien, og jeg var vel i grunnen bare glad det ikke var jeg som skulle stå der hele dagen.
Postet 07-04-19 kl 19:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Så bra, Tjorven, gratulerer!
Postet 07-04-19 kl 21:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no