Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nabbe

21. Ramadan

Rangér dette innlegget

21. Ramadan

Postet 06-10-07 kl 22:03 av Nabbe

21.Ramadan. Faster fra 0558 til 1858 (lokal tid)

Frokost: Skiver med hjemmelaget honning Middag: Selv (svigerfar-)fisket ørret, potet, hvitsaus og raspet gulrot.

Det ble en laang dag for fastende meg hehe. Sto opp i ni-tiden igjen etter frokosten, og så dro vi til byen i 11-tiden. Eller, jaja, byen og byen fru Blom. Vi gikk en LANG omvei, og fant endelig lekebutikken, hvor pengene fra far kom og gikk på ett kvarter, omtrent. Mine foreldre hadde sendt 1000 kr til hver av ungene til Eid, for å kjøpe GameBoy, så vi kjøpte en hver til de, innkludert ett spill, for 1000 kr stykket. Var en ganske ok pris, egentlig. Nå begynner jakten på spill hehe, de er grisdyre, men jeg regner med at jeg har en del kontakter i Oslo som kan forsyne oss innimellom hehe.

Snakket litt om religion og tro med svigermor. Jeg vet ikke helt hvilket nivå jeg skal legge meg på, når jeg snakker med henne. Jeg er så vant til min egen familie som har såppass mye kunnskaper om islam, og andre religioner, at det ikke er noe problem å kommunisere hva jeg tror på, og står for, og hvorfor vi gjør ting som vi gjør. De skjønner feks ikke helt hvorfor jeg ikke kan drikke mens jeg faster, fordi som regel er det jo det faste går ut på, at man drikker mye vann...

Disse to siste blogginnleggene ble skrevet to ganger. Jeg hadde selvsagt kjørt fra en CD som sto i laptopen, og da gikk det jo ikke å lagre. Vellvell, kule spill var det på den i alle fall, og touchpaden virket som normalt i det andre systemet, her i Debian funker ikke den helt, og det tar vel 10 sekunder å gå med pilen tvers over skjermen. Ikke noe for meg, med andre ord hehehe... Glad jeg ikke har nett, nå som jeg har glemt musen hjemme i Bergen.

Postet under Ramadan
Kommentarer 2 E-post blogginnlegg
Kommentarer totalt 2

Kommentarer

Gammel
Ru sin avatar
Et lite spill-tips; sjekk innom EB Games på Lagunen, de selger brukte spill til de fleste konsoller og der er det mulig å gjøre flere gode kupp!
Postet 06-10-07 kl 23:16 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Nabbe sin avatar
Det skal jeg gjøre. Tenkte sjekke den i byen også, Spiderman heter den vel.
Postet 07-10-07 kl 12:04 av Nabbe Nabbe er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Nabbe

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no