Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 09-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar

Snart på vei til Dyreparken og Abra Havn.
Kaffen inntas i bilen...
Postet 09-06-18 kl 08:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Er på jobb, mye å gjøre for tiden. Heldigvis er jeg ikke alene i lokalet.
Postet 09-06-18 kl 09:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffe på terrassen. Usikker på dagens planer. Fortsatt nydelig vær, men minste har vært pjusk en uke, så bade for hun ikke lov til idag. Kanskje en tur til byen?
Postet 09-06-18 kl 10:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg fikk kjøpt meg nesespray i går, så i natt fikk jeg sove.

Planer for dagen er å vaske klær, handle litt, og i ettermiddag skal jeg på besøk , en venninne fra bodø er på helgetur her og i skal besøke ei felles venninne. Det blir koselig.
Postet 09-06-18 kl 10:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har endelig sjøsatt båten og dinglet blant måker, holmer og skjær ut i de små nattetimer. Det har resultert i at 10-åringen sover fremdeles, så nå er det ro på hytta. I dag tenker jeg å dra med bikkja på skogstur, vi må utforske områdene litt.
Postet 09-06-18 kl 10:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa er levert på fotballcup - som dommer. Knerten skal spille på samme cup i ettermiddag.

Kåken må shines til visning i morgen, og så kan vi jo håpe at noen gidder å komme denne gangen. Jeg er altså så lei av dette.
Postet 09-06-18 kl 11:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi har allerede kommet oss til Kongsberg og sluttspill i beachhåndball. Fint vær og god stemning.
Postet 09-06-18 kl 11:43 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter med dagens første sensurbunke (tar fem og fem i slengen, med gode pauser mellom) og prokrastinerer. Skal trene når jeg har tatt disse fem, så hadde vært greit å komme i gang. Begynner å bli lei.
Postet 09-06-18 kl 11:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Jeg så akkurat ut vinduet og oppdaget at det kom en regnskur. To gutter på besøk her, de lager film. Jeg kan like gjerne begynne å rydde skikkelig i boden.
Postet 09-06-18 kl 11:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Rettebunke på solsenga her også. Det er en egen juni-slitenhet hvert år. Har klart å ikke grine på jobb denne uka, med PMS, og og er i grunnen fornøyd med det.
Postet 09-06-18 kl 13:27 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Junitåka siger inn her og, gjør noe hele tiden og lista blir bare lengre og lengre.
Postet 09-06-18 kl 13:47 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, dette er en av de mer velfortjente lørdagene jeg har hatt i det siste. Huhei, for en uke! Så nå vegeterer jeg på sofaen i pysjen.
Postet 09-06-18 kl 13:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi hadde egentlig tenkt til å gjøre ingen verdens ting i dag, men så streiket oppvaskmaskinen så nå har vi demontert den gamle og må ut og kjøpe ny. Jaja, den har gått hver dag i 12 år så det var tross alt et spørsmål om tid.
Postet 09-06-18 kl 13:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag!

Jeg hadde egentlig tenkt å ha luksusegentid som å dra til byen for god kaffe, lese bok i hengekøya eller noe sånt, men samvittigheten drar meg til svogers båt som vi fikk låne i fjor, for å vaske skrog så han får den på vannet litt raskere. Tror han blir glad for det valget.

Av sted!
Postet 09-06-18 kl 14:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på date. Uten den store entusiasmen, men det er mi form si skuld, og ikke han eg skal møte, for han verker veldig fin. Jaja.
Postet 09-06-18 kl 14:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Kos deg på date, Hondacrv.

Jeg fikk ryddet og har lagt ut litt til salgs på facebook, så får vi se om noe selges.
Postet 09-06-18 kl 16:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Da har du klart deg bedre enn meg, Minerva, tårer på do fire av fem arbeidsdager forrige uke. :himler: Ikke at det er noe så innmari fælt, det er bare så mye.

To timers skogstur alene med hunden hjalp, nå er jeg litt mindre skjør.
Postet 09-06-18 kl 16:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Blondie som har grått på jobb og Minerva som har klart å la være. Selv begynner jeg å få hodet over vann og har bare vært på gråten en gang.

I dag har jeg verdens deiligste dag. Lang frokost på verandaen med aviser og ekstra kaffe. Så gikk mannen og jeg til byen og nøt stemningen og så på regnbueparaden. Så nå har jeg regnbuearmbånd og regnbuetskjorte og regnbueservietter og regnbuegarn.

Nå drikker jeg saft og prøver å bestemme meg for om jeg orker å gjøre noe mer i dag.
Postet 09-06-18 kl 17:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dagens plan ble å gjøre ingen verdens ting. Tror kroppen trengte det. Er sulten da, men order ikke lage mat helt enda. Lasagne har jeg visst lovet tenåringen.
Postet 09-06-18 kl 17:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg prøver å overtale mannen til å kjøre 10 mil x 2 for å kjøpe en hagebenk. Han er ikke så veldig entusiastisk, egentlig.

Har ellers vært på farten halve dagen, og har nå parkert solsenga i skyggen, og meg sjøl og strikketøyet oppi solsenga. Venter på pizza. Vi er ville og gærne og har fredagspizzaen vår på en lørdag, siden mannen var borte i går.

Kjenner på den der junislitenheten jeg også, men i det minste er karakterene satt. Skal bare overleve et par ukers undervisning med umotiverte elever, et sensoroppdrag og antakelig en eksamen, nå så, samt ymse IOP-rapporter og sånt. Blir godt med ferie.
Postet 09-06-18 kl 17:52 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Startet dagen med trening og frisørtime. Resten av dagen er tilbragt i hagen. Deilig!

Travle jobbdager her også så det ligger an til kveldsjobbing til uka. 17 arbeidsdager igjen før avreise til USA og 13 måneder med permisjon. Det føles helt merkelig!
Postet 09-06-18 kl 18:31 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
To tekster igjen, så har jeg tatt dagens sensurkvote. Da har jeg bare 66 besvarelser igjen.
Postet 09-06-18 kl 19:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Power og FLX på Elixia, terrengskoshopping og deretter middag på Olivia’s med mann og begge sønnene.
Postet 09-06-18 kl 19:52 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvordan er de power og flx time e, Divine? Det er år og dag siden jeg har deltatt på timer der så jeg er på jakt etter noe som er effektivt men ikke alt for komplisert.

Middag med gutta høres koselignut.

Vi har shoppet oppvaskmaskin men ikke orket å montere den riktig enda. En tur på stranda med de minste har vi også hatt, det var utrolig kjekt, merker at barna blir større og mer selvstendige.
Postet 09-06-18 kl 21:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Vi er lei av grillmat, så vi har spist på restaurant intet mindre enn to ganger i dag. Dyrt å renovere kjøkken, ass. Har lurt inn en tur på stranda mellom måltidene også, så nå er jeg akkurat passe solbrent. Sommer.
Postet 09-06-18 kl 23:14 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Palmen: Power og FLX er enkle, men effektive timer. Ikke noe dill med koordinasjon, høyt tempo og andre ting som forstyrrer og forvirrer. Power er mengdetrening med vekter og FLX er mobilitetstrening. Hvis du er medlem av Elixia, så bli med meg en lørdag. Anbefales.
Postet 10-06-18 kl 00:40 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg blir gjerne med deg en gang, Divine- men bare om vi kan drikke kaffe etterpå
Postet 10-06-18 kl 00:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no