Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Måffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Måffe

Postet 23-01-17 kl 08:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
God morgon frå kald hovudstad. Trikk i dag på veg til eit kurs på Helsfyr. Mondag på alle vis, ser fram til fyrste kaffe.
Postet 23-01-17 kl 09:04 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgon! Eg har sykla i dag, og er blid som ei sol. :kvitre:
Postet 23-01-17 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nok en jobbsykler her, i tillegg skal jeg sykle for å få vaksine om noen timer. Sommerkroppen 2020 er innen rekkevidde.
Postet 23-01-17 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.
Jeg har ikke morgensyklet. Det er vått og kaldt i Bergen og jeg nyter mine varme og forete støvler.

Deilig å være tilbake på kontoret og to usosiale dager før jeg skal ut og være aktiv og sosial igjen.
Postet 23-01-17 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Eg er på plass og syt ikkje. Startar dagen med eksternt møte så må straks svosje dit. Har vore ei bra helg og er klar for ny veke.
Postet 23-01-17 kl 09:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sommerkroppen 2020, det kaller eg god planlegging!
Eg har fått kaffi og prat med gode kollegaer, det er litt uvant sidan eg plar å ha heimekontor på mandag.

Ønsker alle ein strålande dag!
Postet 23-01-17 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg har akkurat avlevert fjortenåringen til hans første praksisdag, og er antagelig bortimot like spent som han selv er. (Han skal være i samme etat som jeg jobber, men i en annen bygning, sammen med folk jeg ikke kjenner så godt - akkurat det er sikkert like greit, så kan de bli kjent med ham for hans egen del.)
Postet 23-01-17 kl 09:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God morgon! Eg er i Tromsø, og det er her all snøen er, kan eg fortelje. Eg må finne kaffe før eit videomøte. Zzzz.
Postet 23-01-17 kl 09:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg synes sykling virker noe hasardiøst, men det er jo mulig at været er noe annerledes hos dere eller at dere sykler med piggdekk.

Jeg har hatt en innmari harmonisk helg, så jeg var helt klar for ny arbeidsuke. Det blir relativt travelt denne uka, men det er jo bare gøy.
Postet 23-01-17 kl 10:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar


Eg er faktisk på jobb , med fjeset i mikroskopet, måtte berre inn hit og skryte av det.
Postet 23-01-17 kl 10:38 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Si fra hvis du ser noe gøy i mikroskopet, Appelsin!

Jeg er på gjemmekontoret. Skal finne fram happysnappystemmen og mikrofon, og se om jeg får produsert noe til det store internettet.
Postet 23-01-17 kl 10:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er trøtt.

Dramatisk avslutning på helgen, en kommune-mann kom på døra og lurte på om vi hadde kloakk-krise i kjelleren. Det hadde vi ikke, og i følge kommunemannen hadde vi "sykt flaks". Naboen hadde ikke flaks, stakkars.

Jobbe litt da. Og kaffe.
Postet 23-01-17 kl 11:10 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har gjemme, og eg veit ikkje om eg har kontor eingong, for eg er svimmel og ekkel i knollen og dette er ingen bra start på veka. Men men. Det ordnar seg vel.
Postet 23-01-17 kl 11:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Binyreadenom!
Postet 23-01-17 kl 11:25 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Elsykkel og piggdekk, Tjorven.
Postet 23-01-17 kl 11:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Korleis ser FP ut gjennom eit mikroskop, Appelsin?
Nynorsk, altså. Får hive meg på då, eg hadde trass alt ganske gode karakterer i det faget på skulen. Det er nokre å sidan.
Postet 23-01-17 kl 11:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb og magen min roper på lunsj. Det er nok ikke det helt enda, så den får bare vente en stund til!
Postet 23-01-17 kl 11:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nynorskstuggu!
Postet 23-01-17 kl 11:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Eg er attende på jobben etter fridag fredag, venehyttetur til Trysil i helga og minimalt med svevn. Me lever kun ein gong! Moro var det! Afterski og heile pakka. Og snø og vinter! Slalåm beibi!

Kjøleg, tåkete ver, håpar på sol om ho får tak, og elles, travel dag! Dette var litt artig, har ikkje skrive eit einaste nynorsk ord sidan vidaregåande, trur eg.
Postet 23-01-17 kl 11:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Eg er på jobb og banner over neverending endringar så eg må lage nye quotar og det. er. så. kjedeleeeeg.
Postet 23-01-17 kl 12:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Binyreadenom? Must google!

Har foreløpig fire minutter opptak. Kanskje litt lite for en hel dags arbeid, det. Klar, ferdig, snakk!
Postet 23-01-17 kl 12:44 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oh no.. Nok med nynorsk på jobb om dagen.
Travelt, travelt.. siste uke med 2 1/2 stilling.. I neste uke blir det bare 1 +.
Postet 23-01-17 kl 12:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
De stakk med med 2 sprøyter på vasinasjonskontoret.
Postet 23-01-17 kl 14:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Så flink Appelsin! Histopatologi var det vanskeligste på hele studiet syntes jeg.
Postet 23-01-17 kl 16:19 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Trysil!

Eg har óg sykla, og kjenner meg tryggare på piggdekka enn på beina. Men litt deprimerande at finvêret som var innom som snøggast vart bytta ut med tåke att til heimreisa.
Postet 23-01-17 kl 16:50 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Eg har sju veker og ein dag igjen til termin.
I korte trekk er det lite som skjer, eg har influensa på sjette dagen, hovudpine i bakhovudet og bihuler som kjennes ut som dei har tenkt å sprenge seg ut av fjeset.

Er sjukmeldt, og det ser ikkje ut som eg kjem tilbake på jobb før permisjonen startar. For eg har ikkje merka betring på formen i det heile sidan dette dritet starta forrige onsdag. Jo litt betring er det, eg har ikkje feber, det hadde eg berre dei to fyrste dagane. Så eg ligg for det meste, sjølv om bekkenet (og psyken min) ikkje likar det.

Mannen er har heimeperiode frå nordsjøen no, men om 10 dagar må han reise, eg håpar eg er oppe igjen då såpass at eg klarer køyre bil. No er eg alt for svimmel til å tenke på det.

Legen seie at vesle S i magen har det fint så eg stoler på det. Dette blir definitivt mitt siste svangerskap!

Syt og klag, ein siste ting, eg har ikkje lukt - eller smakssans så kan ikkje trøste meg med sjokolade eingong.
Men det kan berre bli betre! :mantra:
Postet 23-01-17 kl 17:10 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Hei frå kino-foajeen. Eldste har angst for det meste, så har lova å sitje utanfor medan dei ser m&m. Eg sjølv nektar å sjå den. Ordboka på telefonen min likar ikkje nynorsk. Eg sjølv har det derimot som morsmål.
Postet 23-01-17 kl 19:44 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no