Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 11-01-17 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Har ikke kaffe, hvilket er greit.
Utfordrende dag i vente. Siste arbeidsdag denne uka, skole resten.
Ute regner og blåser det no helt vilt. Blir inne fram til lunsj vi.
Postet 11-01-17 kl 08:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb etter en tur i ruskeværet, for en gangs skyld var jeg her før åtte! Har kaffe, boblevann og appelsin og ruster meg for møtedag. Hadde hjulpet om formen var litt bedre, gitt. Men ballett med eldste i ettermiddag og tid til skravling og strikking med mødrene mens barna danser, det blir hyggelig!
Postet 11-01-17 kl 09:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har gjemmekontor i dag, bare fordi jeg kan.
Møkkavær her også, jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle sende Ville på skolen i fullt regntøy - inkludert sydvest - midt i januar, men det gjorde jeg i dag.

Vel, appelsinmarmeladen småputrer på komfyren, og kaffen er klar, så det er vel på tide å få gjort litt.
Postet 11-01-17 kl 09:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg kjørte 500 meter før vindusviskerne tok kveld. I dette været var det uaktuelt å kjøre videre, så da måtte jeg vente til mannen kunne kjøre meg. Nå er jeg på kontoret, har fått kaffe og haster videre mot deadline klokken 12.
Postet 11-01-17 kl 09:26 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Møkkavær er ordet. Akkurat i dag er jeg glad jeg har verneklær og kan skifte til det, for jeg var jo søkkvåt etter å ha gått fra bilen.
Postet 11-01-17 kl 09:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg drømmer om at det regnet som kommer i byen faller som snø i Tryvann, men det er nok bare en ønskedrøm.
Postet 11-01-17 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Plask! På dager som denne er jeg ekstra glad for den nye t-banestasjonen vår – det er stor forskjell på tre og ti minutters spasertur i dette herlige været.
Postet 11-01-17 kl 09:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 11-01-17 kl 09:57 av Toffskij
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Her regner det også, men det er vi liksom litt vant til. Jeg har ikke fått kaffen min enda, det må jeg nok ordne med snart.
Postet 11-01-17 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Om ikke denne ørebetennelsen gir seg snart blir jeg aldeles tussete! I natt har jeg sovet med en liten gutt i senga mi, han måtte nemlig vekkes hver andre time. I går løp han på våte fliser etter bassengtur, og endte med bakhodet i flisene. Det går helt bra med ham, men det ville ikke vært hans første hjernerystelse. Hvor mange sånne kan man få før foreldrene bør bekymre seg for intelligensen hans mon tro?
Postet 11-01-17 kl 10:26 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Herregud så trist det er ute! Tenk om alt det regnet hadde kommet som snø!

Jeg har kaffe og to-do-liste, men mangler arbeidslyst.
Postet 11-01-17 kl 10:27 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Pappalille. :trøster:

Min ellers veldig forsiktige eldste datter klarte i alderen 2-4 år å falle og slå hodet hardt hele tre ganger. Alle gangene så hardt at vi måtte vekke henne om natten og sjekke at vi fikk kontakt. Hun er en meget velfungerende og skoleflink 15 åring nå, så det kan heldigvis gå veldig bra også med de som faller og slår hodet.
Postet 11-01-17 kl 10:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Regn, regn, øsende regn.. Skulle tro jeg var i regnbyen! Lurer på hvor høyt snøgrensen går nå, frykter alt som var av mulig skiføre forsvinner nå. Selv jeg, en solhungrende og sommerelskende/vinterhatende vestlending, synes denne vinteren kan ta seg en bolle!
Postet 11-01-17 kl 10:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Fy flate så vått det er her i dag. Jeje.
Postet 11-01-17 kl 10:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Tjorven; det er et lønnlig håp om at betydelige deler kommer som snø så høyt, ser jeg. På fjellet mitt laver det ned. Med tanke på at skiføret var glimrende fra før, kan man ikke annet enn å glede seg. Jeg drar opp nå, tror jeg. Alle som vil kan komme!

Har startet dagen hos fastlegen og kjenner jeg gleder meg over null ventetid og lege med god nok tid. De få gangene vi er her er jeg glad vi aldri byttet da vi flyttet. Den gode tilgjengeligheten er så verdt kjøretiden. Med en kort sykemelding og resept på aktivitet og hvile, så er vel fjell og ski det som er lurest?
Postet 11-01-17 kl 11:00 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Vi skal til Sjusjøen i helga - der melder Yr om 3 minus nå, og snøen laver ned. Lover godt!

Selv sitter jeg på Finn og surfer etter regnkåpe.
Postet 11-01-17 kl 11:18 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
På Sjusjøen er det uansett snø nå. Masse. Kos dere.
Postet 11-01-17 kl 11:21 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Bluen: Har du sett hjå Brandsdal.no Dei har masse tilbud no, og eg er så langt fornøgd med det eg har bestilt derifrå. Sitter å ser på ein softshelljakke derifrå no
Postet 11-01-17 kl 11:32 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Takk for tips!
Postet 11-01-17 kl 11:35 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg har bursdagsbarn i dag! Mellomsteslampen er elleve år!
Postet 11-01-17 kl 12:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for elleveåringen, Mavs! Tenk det!
Postet 11-01-17 kl 12:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Flott dag å ha bursdag på, Maverick. Gratulerer med 11-åringen

Jeg har også bursdag i dag
Postet 11-01-17 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer, Star!
Postet 11-01-17 kl 12:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen Star!!
Postet 11-01-17 kl 13:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Star, og til sønnen din, Maverick!
Postet 11-01-17 kl 13:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gratulerer, Star!

Bluen - På Sjusjøen er det glimrende snøforhold, det er dit jeg skal. Har vært det lenge, nå snør det tett og blir sol til helgen, det er bare å glede seg!
Postet 11-01-17 kl 14:01 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Star og mellomste til Maverick.

Jeg har så mye å gjøre at det for en gangs skyld stresser meg. Litt dradd mellom ting som haster nå og den større konsentrasjonstingen som ikke trenger å være ferdig før på mandag, men som jeg burde jobbe med nå.

Det går nok, men jeg ser litt mørkt på de neste to ukene. Jeg satser på roligere tider i februar.
Postet 11-01-17 kl 14:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det har gått over til snø her, så det er håp for Tryvann, Tjorven.
Postet 11-01-17 kl 14:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna, både store og små!

Jeg syns nesten det er oppholdsvær her nå, jammen flaks at jeg må være på kontoret. Grrr. Men det blir snart sol og ski på meg også, så jeg holder ut.
Postet 11-01-17 kl 14:29 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg kan melde om at regnet faller som snø på Tryvann! Hilsen alpinmamma.

Jeg kan også melde om at vinden var et langt større problem enn regnet for sykkelfolket i dag.
Postet 11-01-17 kl 21:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Slaps her omkring, med glatte partier under på småveien. Ordentlig kos! Men vi kom oss helskinnet fra ballett, nå prøver jeg å jobbe litt mens ungene sovner.
Postet 11-01-17 kl 21:28 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no