Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 13-10-16 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Tar den største kaffen. Godt det nesten er helg. Vi får nytt ERP system på jobb om to uker og dagene går med til testing. Men vanlig jobb i tillegg, så kaotisk. Men det skal helst gå bra.
Postet 13-10-16 kl 08:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Torsdag, snart helg og det blir fint. I dag er det tre timer undervisning, og deretter møte som jeg er spent på, mye står og faller på dette møtet rett og slett.
Postet 13-10-16 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Den dagen jeg hadde planlagt å være tidlig på kontoret, forsover selvsagt tidligvakta i barnehagen seg. Og så blir jeg litt på voksne folk som har ventet og irritert seg på barnehagen i over en halvtime, uten å ha prøvd å ringe noen.
Jaja, ungen er levert, og mor er på kontoret. I ettermiddag reiser vi til fjells og tar en mini-høstferie!
Postet 13-10-16 kl 09:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass hos kunde, og så har pc'en min forsvunnet! Det står en lapp på pulten min om å kontakte IT, og IT vet ikke noe. Og foreløpig er det bare jeg og IT på jobb.

Jeg rekker i hvert fall å drikke kaffe og surfe (kunden betaler meg pr time, ja).
Postet 13-10-16 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er alt på plass på høgskolens bibliotek. Leverte oppgave sent i går kveld og nå er det å finne supplerende litteratur til neste...
Ellers er det snart helg og vi har fine planer, da er det ikke så verst da.
Postet 13-10-16 kl 09:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Mystisk, Tjorven!

Jeg er og på kontoret. Har sanka konepoeng ved å kjøre mannen til jobb i stedet for til toget i dag. Nå har jeg kaffe.

Og så fant jeg ut hvor den avokadoen jeg var sikker på at jeg hadde kjøpt i forrige uke hadde tatt veien - det viser seg at det kun tar en ukes tid å forvandle avokado til ekkel mugghaug i bagasjerommet.
Postet 13-10-16 kl 09:31 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Yikes, Neket.

Jeg tok meg tid til å gå til jobb i dag, og da blir jeg som oftest litt blidere.

Det varer ikke så lenge, da, jeg har en skulder/arm som bare blir verre og tar nattesøvn, så nå har jeg erkjent at jeg trenger proff hjelp. Legetime neste uke. Kjedelig. Nå står det et totimes Lyncmøte på planen, så jeg må lete etter et stillerom først.
Postet 13-10-16 kl 09:46 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Da var deg meg og Artikkelen Jeg Egentlig Ikke Ville Skrive. We meet again.
Postet 13-10-16 kl 10:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Godt å vite, Neket!

Og lykke til med jakten på forsvunnet pc, nye pc-systemer og lange møter via pcn, og ikke minst god tur på fjellet!

Jeg har minihjemmekontor et par timer før første møte. Det er så effektivt. Og så deilig! Bare meg og katta og god kaffe.
Postet 13-10-16 kl 10:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Viss du lar avokadoen ligge, kan det hende du oppdager eit nytt alternativ til antibiotika.

Rolig formiddag her, etter hektisk veke. Nå høyrer eg på radio og strikker og drikk kaffe med kaffe til. Har ein avtale i halv tolv-tida, men det er greit med rolig start på dagen i dag. Litt kjip kropp for tida, og nå fekk eg beskjed av fysioterapeut om å vere flinkare å gå med krykker. Det er så kjedelig og upraktisk.
Postet 13-10-16 kl 10:07 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg fikk ikke sove i natt. Det var for kald, det var for varm, mannen laget lyd og hodet begynte å spinne. Kaffe rett i åra høres bra ut, takk.
Postet 13-10-16 kl 10:33 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Varm kaffe, takk! Varmen på kontoret er ikke tilbake ennå, den er meldt satt på rundt kl 12. Og jeg har tenkt å reise rundt kl 13, retning Roma.
Postet 13-10-16 kl 11:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Det får bli te på meg. Fortsatt sjuk. Jeg har i alle fall planlagt opplegg ut uka, opplegg for besøkende elever til neste uke, og har fått hodet såpass over vannet at jeg kan begynne å vurdere tekster. I går da ungene var lagt sa mannen: "Jeg har satt fram ei kanne te og en bolle smågodt til deg. Gå og jobb." Da går det jo an. Dessuten har man fått lønn. Det blir jo aldri feil.
Postet 13-10-16 kl 11:54 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er forbausende hvor morsomt det fortsatt er å få lønn.
Postet 13-10-16 kl 11:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Søsteren er blitt sokneprest i dag!! Dette blir feiring og fest!
Postet 13-10-16 kl 12:51 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hiv og hoi!
Her er det meg og masteroppgaven som ikke skriver seg selv. Sett på slikt!
Postet 13-10-16 kl 13:31 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Kaffe ja, trenger det nå. Har blitt veldig surrete i det siste, litt for mye å tenke på om dagen, men det resulterte i at jeg tror at jeg har reist fra lommebok på hytta. Kort sperret og nye bestilt, men ørliten utfordring i dag i eksternt møte der de krevde legitimasjon, men de trodde meg på mitt ærlige utseende eller noe. Jaja, håper kort kommer fort, en måned til hytta igjen.
Postet 13-10-16 kl 13:49 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Woop.

Sitter på jobb fysisk, ikke veldig tilstedeværende mentalt. Styremøte i kveld, kombinert med smertestillende med varseltrekant. Mulig det viser seg å være en god kombo?
Postet 13-10-16 kl 13:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Mye å gjøre. Alt for mye å gjøre.

Og bilen er kaputt.
Postet 13-10-16 kl 14:20 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Skal holde en presentasjon for leder til leder til leder om 30 min. Tenkte å flikken på den jeg holdt for lederen over der igjen i februar. Bør jeg snart megne på det, tro?
Postet 13-10-16 kl 14:28 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har altfor mye å gjøre, kun en dag og en arbeidsuke til ny tur, der det blir en uke med 9-18 med faginput og så vanlig jobb på toppen. Hurra! Men formen er bedre da, heldigvis. Blir visst forkjølet merker jeg, men heller det enn magekrøll.
Postet 13-10-16 kl 14:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har stanget hodet mot en ganske hard og kompleks materie i flere uker nå, og det skal liksom presenteres i morgen til masse viktige mennesker. Da er det jammen bra at lyspæren endelig kom på og løsningsforslaget materialiserte seg, 1,5 time før underlaget skal sendes ut. Fy fader, det satt langt inne denne gangen. Nå feirer jeg med Cola Zero, skikkelig gærn.
Postet 13-10-16 kl 15:29 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Så kult, Hondacrv. Jeg har flere prester i slekten, og vet det ikke er bare, bare å få slike stillinger.
Postet 13-10-16 kl 15:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Eksplosjon i nabobygget på jobb, jeg er enda shaky. Brannvesenet er der enda, brenner der inne fortsatt. Heldigvis ikke skadde. Dette kunne blitt skikkelig ille.
Postet 13-10-16 kl 16:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ingenting vekker mer entusiasme på kontoret enn når man nevner ordene "finne et sted for julebord da, folkens?"



Så nå har vi booket bord på Pjoltergeist.
Postet 13-10-16 kl 16:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Oooh, så bra, Mavs. Her kan vi skilte med "Styrerommet". Vekker ikke helt samme begeistring, kan du si.
Postet 13-10-16 kl 16:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pjoltergeist!
Postet 13-10-16 kl 16:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Pjoltergeist virker passe sært i bordbookingprosessen, i hvertfall. Gleder meg!
Postet 13-10-16 kl 22:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg elsker dem!
Postet 13-10-16 kl 22:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no