Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 21-07-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg er visst eneste våkne i ferieleiligheten og ligger musestille så ungene skal få sove lengst mulig. De kommer seg alt for seint i seng om kvelden, tross våre stadige forsetter om å legge dem tidligere.

Ute venter en lang, vakker sandstrand og minstemann har etter nøye undersøkelser funnet passende utstyr for å bygge kule sandslott. Man tar ikke til takke med den første og beste bøtta og spaden, nei!
Postet 21-07-18 kl 09:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen! På ferga på vei hjem. Dpent på om vi greier å kjøre hjem eller om vi må ha en overnatting. Håper vi greier det. Kunne tenke meg en netflix søndag i morgen.
Postet 21-07-18 kl 09:23 av him him er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra senga. Hele ferieuka forsvant i feber og bronkitt. Kjenner medisinen virker litt bå, så håper å få kommet meg litt ut i dag.
Postet 21-07-18 kl 09:27 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dali!

Vi har forflyttet oss fra Hiroshima til Osaka. Her har vi sjekket inn i leilighet og fått på den første klesvasken. Blir nok et par til.
Postet 21-07-18 kl 10:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fin morgen i Bodø. Jeg skulle egentlig guide cruiseturister på mini-topptur (Keiservarden for de som er kjent), men det ble avlyst. Liten båt, så jeg tror ikke de fikk nok påmeldte. Helt greit; tar en step-time i stedet, så blir det vel en tur opp på toppen på egen hånd litt seinere i dag.
Postet 21-07-18 kl 10:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme fra fjellet og det var deilig å sove i egen seng. Idag venter stranda tror jeg. Vaske klær og sløve.
Til mandag går turen til Hardangervidda, gleder meg.
En god lørdag til alle.
Postet 21-07-18 kl 10:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Straks hotellfrokost før vi skal utforske Oslo.
Postet 21-07-18 kl 10:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pakker fortsatt.
Postet 21-07-18 kl 10:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Åttende morgen på hytta. Elsker det. Har sovende familie, hund som er luftet, sol, vind, fersk avis&kaffe.
Postet 21-07-18 kl 10:30 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Etter to dager med skodde og gråvær er det sol og blå himmel igjen. Så i kveld blir det en fjelltur! Men først «bytur» til Finnsnes.
Postet 21-07-18 kl 10:39 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hundene og jeg alene på hytta. Har drukket kaffe og morgenbadet to ganger. Snart kle på og dra på bokskattejakt i nærmeste by, som har masse antikvariater.
Postet 21-07-18 kl 11:32 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
God morgen fra Spania. Samme plan som de andre dagene:Strand og basseng.
Postet 21-07-18 kl 11:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois fra Østfold! Vi har hotellhelg med jentene, startet dagen med bading og nå er det lekeland før mat og ganske sikkert mer bading. Koselig!
Postet 21-07-18 kl 14:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hei fra Tyrkia!! Båttur med mange badestopp og skumparty var dagens aktivitet. Jeg gløder til tross for faktor 50 og solid grunnlag, må bli flinkere til å smøre på nytt!
Postet 21-07-18 kl 21:00 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no