Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-02-20 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar

Håper rapporteringsprogrammet er mer samarbeidsvillig i dag, så kanskje jeg kan bli ferdig.
Postet 26-02-20 kl 09:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vinterbuksa mi har krympet i skapet, men fikk den på (liggende i sofaen ). Vinteraktivitetsdag uten snø i dag.
Postet 26-02-20 kl 09:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Hvitt og fint ute, men det varer nok ikke. Nok en produksjonsdag her.

I går sendte eldste av gårde sin aller første jobbsøknad (deltidsjobb). Moro å se hvor spent han er på responsen.
Postet 26-02-20 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har ekstremt lang dag i dag. Først full arbeidsdag på den vanlige jobben og deretter rett på hallvakt som dugnad for fotballklubben. Jeg er ferdig rundt kl 23.

Men jeg har unnet meg skikkelig kaffe og har utrolig spennende temaer jeg skal gjennom i dag, så det er overkommelig.

Om 14 dager skal vi egentlig på kjærestetur til Roma, men Italia driver jo å stenger pga Corona-virus, så jeg er litt spent på om det blir noen tur. Jeg er jo ekstremt naiv, så jeg kan liksom ikke helt tro at man kan smittes av sånt bare på ferie i et helt annet land enn der smitten brøt ut (foreløpig er det bare i Nord-Italia det er konstatert smitte).
Postet 26-02-20 kl 09:07 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Håper det går bra Tjorven.

Vi reiser til London i morgen. Men der er det i hvert fall ingen begrensninger ennå.

Jeg er helt usannsynlig trett. Vi skal ha selskap i dag, så jeg bakte litt sent i går og så tok jeg et glass vin mens jeg ventet på at kaken skulle bli ferdig. Jeg tok meg en ekstra halvtime i sengen, men kjenner likevel at jeg er tung i hode og kropp.

Kort dag og så stort selskap for å feire storesøsters fødselsdag.
Postet 26-02-20 kl 09:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg er trøtt og sliten i kroppen etter å ha måket snø i halvannen time i går ettermiddag. Det er visst mer i vente også... Men nå skal jeg i alle fall skrive ferdig en artikkel.

Lykke til med dugnad Tjorven, det høres heftig ut.
Postet 26-02-20 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har sovet siden kl 21 i går, og føler meg fortsatt som noe katta har tygd på.
Postet 26-02-20 kl 09:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fordelen med å ha null reiseaktivitet er at jeg slipper slike bekymringer. Håper det går i orden med turen, Tjorven!

Jeg har legetime og to møter i dag. Snart mer kaffe.
Postet 26-02-20 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Våkent barn det meste av natten her, og selv om pappaen tok verste støyten fikk jo ikke jeg sove skikkelig. Hadde fint lite lyst til å dra noe sted i morges, men kom meg da helskinnet på jobb. Har så mye som skal på plass før neste uke at jeg ikke helt kommer i gang med noe, får drikke mer kaffe. Årsmøte i kveld hvor jeg skal velges til nytt verv, det blir gøy men også litt vanskelig å se hvordan det skal gå rundt. Jaja, det går!
Postet 26-02-20 kl 09:56 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, veldig deilig å slippe alt bråket på jobb. Og senere i dag kommer mamma på besøk, før hun drar videre til Island i morra.
Postet 26-02-20 kl 10:17 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb. En unge syk, igjen.
Postet 26-02-20 kl 10:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vi reiser også til London i morgen, Blå.

Siste arbeidsdag hos denne arbeidsgiveren. På mandag venter nye muligheter. Spent!
Postet 26-02-20 kl 11:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så spennende Mex! Gleder meg til å høre! Jeg har det brenntravelt hele tiden, og det skjer endringer snart som jeg må bestemme meg for hvilken rolle jeg vil ha i, vanskelige beslutninger! Og får egentlig ikke lov til å snakke med noen om det, unntatt ledelsen da, de skal jeg snakke med på mandag.
Postet 26-02-20 kl 14:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi reiser til London på fredag. Blir nok bra.
Postet 26-02-20 kl 16:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har hatt en helt magisk vakker langrennstur i sol.
Postet 26-02-20 kl 18:18 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no