Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 02-06-21 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God morgen! Jeg har en liten lomme på to timer hvor jeg kan jobbe med eksamensoppgaven. Jeg er derfor godt igang og med påtatt friskt mot. Masse jobbegreier med fysisk oppmøte etterpå, så jeg er sømmelig påkledd.
Postet 02-06-21 kl 07:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Spiser frokost på terrassen, streikevakt fra 8.15. Etterpå skal jeg kjøpe gulv og listverk til soverommet jeg pusser opp.
Postet 02-06-21 kl 07:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Another day in paradise. Fint vær da. Siste teamsmøte ferdig kl 17. På med turskoene etter det, og lufte seg en lengre rute. Ungdommene streiker, snart en uke nå.
Postet 02-06-21 kl 08:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen. Her skuffes unger ut av huset, mens jeg innstiller meg på streikemodus. Hjemmefrastreik i dag, med oppstartsmøte på teams.
Postet 02-06-21 kl 08:14 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Solen skinner ute og jeg må gjøre alvor av å ta med PCen ut i solen, man vet jo aldri om dette faktisk er den sommeren vi får.

Kommunen jeg bor er ikke berørt av streiken så her er ungene avgårde som vanlig.
Postet 02-06-21 kl 08:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Skikkelig motiverende med hjemmekontor inne og 20 grader ute. Men jeg trenger ekstra skjerm når jeg jobber så jeg kan ikke gå ut. Trøster meg med planlagt fri fredag.
Postet 02-06-21 kl 08:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Sitter og blomstrer på legekontoret i dag. Ene poden er på skolen og har skole til halv elleve, andre pode starter halv tolv. Her streikes det hos lærerne (til ungenes fryd).
Jeg skal på jobb i morgen i en barmehage rammet av streik...jeg gruer meg! Det blir heftig.
Postet 02-06-21 kl 08:45 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter og råskriver på en artikkel som skal inn om, eh, tre timer og tolv minutter. Var det noen som sa deadlinejunkie?
Postet 02-06-21 kl 08:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Heier på Blondie og toffskij! Og på meg sjølv. I løpet av mandag har eg malt 30 kvardrat terassse, i løpet av gårsdagen malte eg 55 kvm, og no får eg går på jobb skal eg ta andre strøk på den 25 kvm store. Så er det ett strøk til slutt på den største og så kan eg pynte og nyte verket mitt resten av sommaren. Fy søren ass! Skal ein liten tur på jobb og da.
Postet 02-06-21 kl 08:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Heia alle flinkinger!
Postet 02-06-21 kl 08:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Heia, heia!

Jeg sitter på hjemmekontoret. Og jeg sitter her helt alene. Ingen barn og heller ingen ektemann. Mannen min har ikke vært fysisk på jobb siden september, men nå får han lov til å komme dit en dag i uka. Det ble masse styr i morges, for han hadde jo helt glemt hva som skal gjøres før man går ut døra. Og huske alt man skulle ha med - f.eks. adgangskort, men nå håper jeg at han er på plass.

Det blir veldig rart å være her helt alene. Herlighet. Dette er så fremmed.
Postet 02-06-21 kl 09:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg ligger på sofaen og har en egenmeldingsdag for første gang siden pandemien startet. Hodepine og vond rygg etter spinalprøve i går. Legen som stakk prøvde sykt mange ganger før hun traff. Ævv!
Postet 02-06-21 kl 09:17 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Jeg føler meg utrolig priviligert nå, får lov til å velge kontoret når jeg vil. Det betyr hver dag. Her er vi få mennesker totalt, cellekontorer, samt at kun få av oss velger kontoret. Det er helt nydelig!
Postet 02-06-21 kl 09:18 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Begge ungene er hjemme på grunn av streik, men jeg får ha kontorplassen min i fred i arbeidstiden.

Satser på at snekkerne hos naboen er ferdig, så det blir mulig å ha vinduet på gløtt i dag. Det har vært varmt her de siste dagene.
Postet 02-06-21 kl 09:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar


Har både skravletime og fysio i dag.
Sovet litt dårlig i natt og håper det bare var tilfeldig.
Postet 02-06-21 kl 09:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sol og finvær. Jeg har handlet masse gode grønnsaker og frø (og en kylling) til matkurs på jobb som skal være i morgen. Har ellers en deadline på fredag og aner ikke hvordan jeg skal komme i mål. Men planlegger å ta med noe obligatorisk lesestoff ut i solen en times tid før det blir alt for stekende.
Postet 02-06-21 kl 10:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Artikkel innsendt kl. 11.59!
Postet 02-06-21 kl 11:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Bra jobbet Toffen!
Postet 02-06-21 kl 12:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nå ble jeg overmannet av intens fredagsfølelse.
Postet 02-06-21 kl 12:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er urettfeigt med femdagersuke! Jeg er også klar for fredag nå.
Postet 02-06-21 kl 15:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Enig, Nenne. For en lang uke.
Postet 02-06-21 kl 15:52 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde planer for helgen og hadde derfor søkt om avspasering på fredag. Men alle koronarestriksjoner var visst ikke fjernet, nei, så planen ble kansellert. Men jeg har bestemt meg for å ta fri på fredag uansett.

Så jeg får en ekstra kortuke.
Postet 02-06-21 kl 16:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no