Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 16-12-16 kl 07:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Herlig bilde! Helt herlig!

Jeg er på jobb selv om alt i meg strittet imot da klokka ringte. Det var utrolig godt og varmt under dyna i dag! Det blir bånn gass i heimen i hele helga for å få alt på stell, så ingen tid til å sove lenge da heller. Det er godt det snart er ferie!
Postet 16-12-16 kl 08:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg står på togstasjonen på Kastrup. Dagstur er tingen. Har sett dagen episode av Snøfall, har gjort ferdig presentasjonen til dagen opplæring og sett første episode av Crown. Man får mye ut av dagen, om ikke annet. Kjenner at jeg gleder meg til å bli plukket opp av kjæreste og jentene mine på Gardermoen i ettermiddag. Førjulshelg på fjellet blir så bra! Og når vi reiser ned, er det bare fire dager til vi drar tilbake for å feire jul!
Postet 16-12-16 kl 08:40 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fredag og gjemmekontor. Låner eldstemanns rom, kontorplassen oppe er gjort om til nisseverksted/pakkebord. Men her er det varmt og godt, og han er jo ikke her, de har nå sjudagers øvelse ute i felt før alle drar på julelangperm. Nå gleder jeg meg veldig til han kommer hjem på onsdag!! Mannen er på jobbtur til Sverige. I ettermiddag skal jeg og eldste spille julekonsert, minste må bli med. Blir en hektisk helg her også, mye som skal på plass av mat og husrydding etc. Jeje, går vel i hop i år også.
Postet 16-12-16 kl 08:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så fornøyd med meg selv, i går fikk jeg gjort unna nesten alle gjenværende julegaver!
I dag står handling av juletre på planen.
Nå begynner julstemningen å komme snikende. Kanskje også litt ekstra når jeg kikker ut på denne utsikten.



Nå, litt jobb!
Postet 16-12-16 kl 10:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Huhei det var glatt i dag. Fire minus og tett tåke som lignet litt på yr gjorde at å lufte hunden og komme seg på toget ble en utfordring. Og ikke like fin utsikt som det over her, for å si det sånn. Jeg vil ha hvit jul!
Postet 16-12-16 kl 10:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg var på julekonsert i går, eldstebarnet og korpset spilte i den lokale kirken. Fin konsert og veldig hyggelig - men høydepunktet er som alltid Deilig er jorden med allsang helt på slutten. Gåsehud og tårer i øynene, og instant julestemning. Nå er jeg klar for jul!

(på jobben derimot, fullt kaos og hektisk siste innspurt før Mega-deadline 1.1. Vi satser på å ha alt klart til 21.12 og bare surfe inn, så svosj med meg!)
Postet 16-12-16 kl 10:38 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har deadline på noe jeg har utsatt og utsatt i dag, og har skikkelig vondt i viljen. Men før fire må det være gjort. Stakkars meg.

Ellers: Har bytta ut kaffekoppen med Gløgg. Er det jul så er det jul.
Postet 16-12-16 kl 10:54 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har falt fullstendig sammen av trøtthet og ettellerannet og nett no gruer eg meg berre til helga, og til teater i kveld, og til alt sammen. Drittkropp altså...
Postet 16-12-16 kl 11:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
God morgen
Jeg har gått rundt juletreet med 400 elever og lærere og kjenner endelig en slags minimal julestemning bre seg. (Første gang siden jeg var 12 år)
Skolen tar ferie, men jeg skal jobbe en uke til, det blir nok rolige dager.
Postet 16-12-16 kl 11:22 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har akkurat levert mappeeksamen, to timer før fristen. Lurer på om jeg skal ta meg en lur, eller begynne å rydde huset...
Postet 16-12-16 kl 12:25 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Pamina!

Jeg passer sofaen i dag også, men har i det minste fått ferdig julekortene så jeg kan sende mannen for å sende dem nå straks. Håper snart formen kommer seg, dette passer liksom ikke så bra.
Postet 16-12-16 kl 14:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ungene skal gå på skolen frem til og med torsdag. Storesøster hadde fysikkprøve i dag, kjemiprøve på tirsdag og IT-innlevering på torsdag, så der skal det jobbes til siste slutt! I tillegg har hun fått i tysklekse å bake tyske julekaker sammen med minst en fra klassen og det skal de filme og så må all prat gå på tysk mens de jobber. Så nå kommer to klassevenniner på søndag for å bake Stollen hos oss og mannen må filme og jeg skal da hjelpe til å fascilitere. Siden vi omgås denne tysklæreren privat av og til kommer vi vel til å nevne at timingen hennes med en såpass omfattende lekse ikke er veldig god.

Nuvel, ungene får til gjengjeld ni uker sommerferie neste år da. Sånt tull! Det måtte da vært bedre med litt lenger juleferie.
Postet 16-12-16 kl 14:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Her er det juleferie fra i dag av på skolen. På jobben er det IKKE det. Herregud for en sinnsykt hektisk periode. Alt skjer samtidig og alle er syke omtrent.
Jeg er så sliten at jeg nesten, bare nesten, kaster opp, det er ikke bra.
Men nå er det helga. Skal egentlig bort på middagsbesøk, får se hva som vinner, besøket eller sofaen. God helg.
Postet 16-12-16 kl 16:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her tar vi ferie på onsdag neste uke. Men hvor mange uker sommerferie vi har neste sommer vet jeg ikke.
Postet 16-12-16 kl 16:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Grattis Pamina! Bra jobba!
Postet 16-12-16 kl 16:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no