Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 19-06-19 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks jobb, jeg er trøtt. Har satt opp kontordager mandag og tirsdag neste uke, nå vurderer jeg å flytte dem. Men så tenker jeg at det kanskje er like greit å bare få dem unnagjort.
Postet 19-06-19 kl 08:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 19-06-19 kl 08:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jobb, budrunde, skoleavslutning. Men først? Kaffe!
Postet 19-06-19 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I går ble jeg uteksaminert. Det er rart, litt vemodig, og deilig. Jeg hadde jo akkurat kommet skikkelig inn i det, dette er litt som i sangen "Syk" av Knudsen og Ludvigsen; "Det verste er når jeg blir frisk, for da må jeg stå opp
Når endelig det begynner å bli artig, er det stopp".

Nå er det ferie. Litt jobbsøking om det dukker opp noe, men mest ferie.
Postet 19-06-19 kl 09:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Sendte mini på skolen under tvil. Han hoster sånn, men har ikke feber. Får vel tlf om han blir for slapp. Kaffe og mottaksvakt idag. Har tonnevis av vedtak som må skrives.
Postet 19-06-19 kl 09:45 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Morn!!

Jeg hadde en så STRÅLENDE dag i går da jeg stod opp før fuglene feis (0445!!), dullet i hagen og med hunden, jogget "langt" og rolig og likevel var grytidlig på jobb, og så hadde tidenes mest effektive arbeidsdag OG ettermiddag, at jeg fant ut at dette vil jeg se om jeg kan gjøre til en vane, så jeg har syklet og trent crossfit før jobb i dag, og føler meg totalt irriterende LERKEFUGL!
Postet 19-06-19 kl 09:56 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
I dag var jeg så tidlig oppe at jeg ikke husker at jeg stod opp en gang. Fikk meg en god dupp på reisen til bartebyen.
Postet 19-06-19 kl 09:57 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er visst ikke lenger arbeidsledig.
Postet 19-06-19 kl 10:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Så innmari godt å høre, star! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne.

Dette er en nok en kaosuke av dimensjoner. Det er mer enn nok å gjøre på jobb, og ettermiddagene er fullstendig fulle av alt mulig rart.

Mest av alt har jeg lyst til å sitte hjemme med knerten på fanget, for lørdag morgen sender jeg ham fra meg og får ikke se ham på 4 uker. Både han og jeg kommer til å ha en fin ferie, men jeg kjenner at jeg kommer til å savne ham noe aldeles forferdelig.
Postet 19-06-19 kl 10:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
4 uker, Tjorven!!
Postet 19-06-19 kl 10:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, star!
Jeg er hjemme med Ville i dag. Formen er stort sett god etter tannoperasjon i går, men det er greit med en dag til i fred og ro.
Postet 19-06-19 kl 10:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Gratulerer star!
Postet 19-06-19 kl 10:32 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med jobb og gode dagar, star og polyanna!!
Eg sendte jentungen fra meg i går, og ser ho ikkje att før om 20 dagar. Og ho skal til Tyskland. Hjelp hjelp. Eg sjølv skal til rauland kompetansesenter, samtale, trene, og prøve å finne ut av kvifor det er vanskelig å jobbe så mye som eg egentlig vil. Eg er veldig spent. Skal kjøre no snart, og treng ein heiagjeng. Å kjøre tre timar for meg, er mye med mi helse. Så heia meg!
Postet 19-06-19 kl 10:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Star!

Heia deg Honda!
Postet 19-06-19 kl 10:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer Star, og heia Honda!

Jeg skal også sende fra meg kidsa, på mandag, og gleder meg villt. De skal bare være borte i to uker da, og jeg skal jobbe. Mannen ukependler, så jeg er HELT ALENE HJEMME på hverdagene. Det skjer ikke ofte, og er det beste jeg vet. To uker er akkurat lenge nok til at jeg rekker å savne ungene litt, men ikke lenge nok til at det blir trist.
Postet 19-06-19 kl 11:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer, star! Der var gode nyheter.

Sliter med å fokuserer på en oppgave i mer enn 5 minutter i gangen. Sikkert fordi jeg er trøtt og jeg har glemt å få påfyll av B12.
Postet 19-06-19 kl 11:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer star.

Og Hondacrv.

Jeg forstår deg godt Tjorven. Vi har noen gode venner der alle barnene har reist med CISV og jeg ser nytten og fornuften, og om mine hadde hatt veldig lyst så hadde de selvsagt fått reise. Men jeg var veldig glad når de var sånn lunkne til ideen og jeg slapp å ha ferie uten dem allerede da de var 11. Men jeg er sikker på at det blir en strålende opplevelse for ham.

Jeg har fri i dag. Det vil si. Jeg jobber litt, men stort sett ikke. Nå har jeg vasket klær og strøket bunadsutstyr til hun som har ungdomsskoleavslutning i morgen og er på vei ut i hagen.
Postet 19-06-19 kl 11:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takker!

Eldste har jaggu sommerferie om halvannen time, broren er rimelig misunnelig.
Jeg skal ut å handle blomster til BRL senere sammen med ei anna. Glad været er som det er og ikke som i går kveld.
Postet 19-06-19 kl 11:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg kom plutselig på at jeg må handle en eller annen hyggelig gave til en høyt elsket lærer som alle barna mine har hatt og elsket, og som nå skal ha et års permisjon - uvisst om /når han kommer tilbake. . Jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe??
Postet 19-06-19 kl 11:52 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Selv var jeg borte fra mamma 4 uker hver sommer fra jeg var 6 år, men da var jeg hos pappaen min. Det blir jo ikke det samme, men savnet var kanskje det samme?

Nei, altså. Han har hatt veldig lyst til å dra, og jeg har støttet ham på at det er en god ide fra første sekund. Han kommer til å ha det supert og lære vanvittig mye samtidig som han har det gøy. Og jeg kommer til å ha det fint på Kreta. Det er egentlig fint at jeg bare skal være hjemme i Oslo den første uka han er borte. Han er en tøff 11-åring.
Postet 19-06-19 kl 11:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Polyanna: vårt unikum og redningskvinne og absolutte yndlingslærer får hjemmestrikkede votter, bobler og et kort. Men du har kanskje litt lite tid til vottestrikking.

Jeg ville gått for bok eller smykke. Det er litt vanskelig med interiørting dersom man ikke kjenner folks smak og jeg synes det er hyggelig med noe man kan beholde.
Postet 19-06-19 kl 11:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Han skal flytte med kone og to unger hjem til mammaen sin i Bergen for å spare penger til egenkapital, stakkar, så jeg vet ikke om det blir plass til nips.

Aner ikke om han drikker vin heller.

Noe sportsting? (Gymlærer)
Postet 19-06-19 kl 12:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
VG3 eleven fikk 6 i muntlig. :skryt:
Postet 19-06-19 kl 12:49 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gymlærer fra Bergen? Brannbilletter.
Postet 19-06-19 kl 12:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kurv med te, kaffe og godis?
Gavrkort på sportsbutikk?
Postet 19-06-19 kl 12:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Strengt tatt fra Ghana, så jeg er usikker på Branntilhørigheten. Men egentlig en god ide uansett!

Han er veldig glad i tur og friluftsliv, da, og dere har jo Vidden - et turorienteringskart eller noe sånt?
Postet 19-06-19 kl 14:38 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Turkopp, sjokolade og kaffe, Polyanna.
Postet 19-06-19 kl 17:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ja, det tror jeg det blir! Takk!
Postet 19-06-19 kl 17:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kart og turkopp høres veldig bra ut.
Postet 19-06-19 kl 17:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Eksamenskarakterene er kommet og det ble 5-4-4. Jeg har nå studiekompetanse
Postet 19-06-19 kl 19:05 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Frøy, så vanvittig bra jobbet!

Her er det avslutningsbonanza samt siste innspurt i jobben og hodet fullt av tanker om ny jobb. Gleder meg bare bittelitt til neste helg når jeg har ferie - i seks uker!
Postet 19-06-19 kl 21:36 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no